مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

آموزش نصب آفیس برای اندروید و iOS

نصب آفیس برای اندروید و iOS

نرم افزار آفیس شامل برنامه‌هایی است که در بیشتر رایانه‌ های جهان وجود دارند؛ اعضای این خانواده برای اموری مانند تایپ کردن، ایجاد و ویرایش اسناد، انجام محاسبات ریاضی، ارائه و سخنرانی، مدیریت پایگاه داده و ارسال و دریافت اطلاعات از ایمیل و … استفاده می‌شوند. به عبارت دیگر مایکروسافت آفیس بسته نرم‌افزاری کاربردی است که تمام سیستم‌های کامپیوتری و حتی سیستم عامل‌های گوشی‌های همراه را تسخیر کرده است. در این بخش می خواهیم نحوه آموزش نصب آفیس برای اندروید و iOS را به شما عزیزان آموزش دهیم.

نصب آفیس برای اندروید و iOS

اندروید

  1. برنامه آفیس برای گوشی اندروید را اجرا کرده و بر گزینه Connect Your Account ضربه بزنید.
  2. ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری اسکایپ خود را وارد کنید.
  3. بر گزینه Next ضربه بزنید.
  4. رمز عبور مورد نظرتان را وارد نمایید. می‌توانید از نرم‌افزار Microsoft Authenticator نیز استفاده کنید.
  5. بر گزینه Sign in ضربه بزنید.
  6. اکنون تمامی فایل‌های مربوطه چون ورد روی اندروید را مشاهده خواهید کرد.
  7. بر گزینه Home ضربه زده و سپس برنامه‌ای را برای اجرای انواع فایل‌ها انتخاب کنید. شما می‌توانید ورد، اکسل، پاورپوینت، PDF، Media یا Notes را برگزینید.
این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 در ویندوز

آیفون و آیپد

مجموعه آفیس برای آیفون و آیپد به صورت رایگان در دسترس است. تنها شرط برای دریافت و استفاده از این مجموعه، نصب به‌روزرسانی iOS 12 یا جدیدتر است. با جستجو در اپ استور، به سادگی آفیس برای آیفون و آیپد را خواهید یافت. توجه داشته باشید که نسخه‌های تقلبی را دانلود نکنید؛ برای حصول اطمینان از اصالت برنامه می‌توانید به نام توسعه‌دهنده آن دقت نمایید. همان‌طور که می‌دانید، نام توسعه‌دهنده آفیس برای گوشی آیفون باید Microsoft Corporations باشد.

با دانلود و نصب آفیس برای آیفون و آیپد، می‌توانید به تمامی ابزارهای آن چون ورد، اکسل، پاورپوینت و اوت‌لوک دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه، باید از طریق گزینه Sign in وارد حساب کاربری خود شوید. برای انجام این کار به صورت رایگان، کافی است با وارد نمودن آدرس ایمیل و رمز عبور مورد نظر یک Microsoft ID بسازید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین ابزارهای افزایش سرعت هارددیسک در ویندوز

توجه داشته باشید که نصب نسخه رایگان آفیس روی دستگاه‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر از 10.2 اینچ امکان‌پذیر نیست؛ این به معنی عدم پشتیبانی این برنامه از محصولاتی چون iPad 10.2in و iPad Pro خواهد بود. برای این منظور، باید اشتراک Office 365 را تهیه کنید. مجموعه آفیس برای آیفون و آیپد کاملا بهینه بوده و از طراحی بسیار خوب و مناسبی بهره می‌برد.

اگر به دنبال ابزاری برای انجام سریع و آسان کارهای اداری و تحقیقاتی خود گشته و امکان نشستن پشت میز را ندارید، آفیس برای آیفون انتخابی خوب و ایده‌آل برای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *