آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

آموزش کار با گیمبال DJI Osmo Mobile 3

آموزش کار با گیمبال DJI Osmo Mobile 3
اگر به تازگی گیمبال اسمو موبایل ۳ را تهیه کرده‌اید و نحوه راه اندازی و کار کردن با آن را بلد نیستید ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا خیلی راحت از گیمبال خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید. با ما همراه باشید. با مشاهده ویدئو زیر می‌توانید مراحل راه اندازی گیمبال Osmo mobile 3 را مشاهده کنید.

نحوه نصب و اکتیو کردن گیمبال اسمو موبایل ۳

همان طور که می‌دانید بیشتر محصولات کمپانی DJI به صورت User Friendly تولید و به بازار عرضه می‌شوند پس معمولا نصب و راه‌اندازه آن‌ها بسیار ساده است. ما هم در این آموزش سعی کرده‌ایم با زبان ساده توضیح دهیم تا خیلی سریع گیمبال خود را فعال کرده و از آن استفاده کنید. برای استفاده از این گیمبال ابتدا برنامه DJI Mimo را نصب کنید این اپلیکیشن در گوگل پلی و اپ استور در دسترس شما است. سپس بلوتوث گوشی خود را فعال کنید حال موبایل هوشمند خود را روی گیمبال سوار کنید. حال با گذراندن یک سری مراحل ساده، گیمبال شما راه اندازی می‌شود‌. برای فهم بهتر پیشنهاد می کنیم فیلم زیر  را ببینید.

آموزش آپدیت Firmware

برای آپدیت کردن گیمبال اسمو موبایل ۳ کافی‌ست به کمک برنامه DJI Mimo و با چند کلیک ساده اینکار را انجام دهید. البته شایان ذکر است که اینترنت گوشی هوشمند شما باید فعال باشد‌. یا از طریق وای‌فای و یا داده‌های تلفن‌همراه. با دیدن فیلم زیر آپدیت Firmware را به راحتی انجام دهید.

نحوه بالانس کردن گیمبال اسمو موبایل ۳

موضوع مهمی که باید حتما به آن توجه کنید ایجاد تعادل گیمبال است. نکته مهم در نگه‌داری از موتورهای گیمبال بالانس کردن آن به طور دستی و آفلاین است. با این کار در مصرف باتری نیز صرفه‌جویی می‌کنید. در صورتی که موبایل شما در تعادل نباشد و گیمبال در حالت آفلاین بالانس نباشد موتورهای گیمبال برای انجام کار خود بسیار تحت فشار قرار می‌گیرد. درحالی که با ایجاد تعادل می‌توانید مانع از فشار به موتور شوید. توجه داشته باشید که قبل از روشن کردن گیمبال ،بالانس کردن را انجام دهید. برای دیدن  آموزش بالانس کردن فیلم زیر را ببینید.

قابلیت‌های پیشرفته گیمبال اسمو موبایل ۳

با استفاده از این گیمبال می‌توانید از قابلیت‌های پیشرفته آن استفاده کنید که از جمله‌ این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. قابلیت storyMode
2. قابلیت Active Track 3.0
3. قابلیت کنترل هوشمند با حرکت دست.
برای آشنایی با این قابلیت‌ها پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی گیمبال اسمو موبایل ۳ را مطالعه کنید. در این مقاله هر یک از این قابلیت‌ها توضیح داده شده است.
ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید امیدواریم به خوبی شما را در راه اندازی و اکتیو کردن اسمو موبایل ۳ کمک کرده باشیم.
این مطلب را هم ببینید
تعادل شعاعی در عکاسی به چه معناست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *