عکاسی و فیلم برداری, مقالات آموزشی پهپاد

آموزش RTH و فرود اتوماتیک کوادکوپتر DJI FPV

DJI Fpv

اگر شما هم یک کوادکوپتر سرعتی DJI FVP تهیه کرده‌اید حتما قبل از پرواز بهتر است با نحوه کار کردن با آن از جمله لینک کردن کوادکوپتر با عینک گاگلز و لینک کردن کوادکوپتر با ریموت کنترل و همچنین قابلیت‌های مختلف آن آشنا شوید. ما در کنار شما هستیم تا به صورت گام به گام شما را با نحوه کار با پهپاد دی جی آی اف پی وی آشنا کنیم. در ادامه با آموزش RTH و auto Landing (فرود اتوماتیک) در خدمت شما هستیم. تا در اولین پروازتان با مشکل مواجه نشوید. با ما همراه باشید.

مراحل RTH کوادکوپتر FPV

کلمه RTH مخفف Return to home یعنی بازگشت به خانه هست. این ویژگی معمولا در بیشتر کوادکوپترهای کمپانی DJI وجود دارد. مسلما در کوادکوپتر FPV نیز این قابلیت وجود دارد.

مرحل انجام فرآیند RTH

برای بازگشت به خانه باید دکمه Flight/pause/RTH را فشار دهید و برای چند ثانیه نگه‌دارید. و برای فرود آمدن خودکار بعد از فعال کردن بازگشت به خانه، دِرون را روی حالت N قرار دهید. لازم به ذکر است که همیشه باید به Home point و محیط اطراف که در اپلیکیشن DJI Fly نمایش داده می‌شود توجه کنید.  زیرا GPS محدودیت‌هایی دارد و باعث می‌شود که مقداری بین موقعیت تنظیم شده Home و محل واقعی فرود انحراف‌هایی وجود داشته باشد. برای اینکه پروازی موافق داشته باشید و کوادکوپتر سالم به زمبن بنشیند حتما به Home point توجه داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم برای عکاسی از غذا

اگر می‌خواهید حالت RTH را لغو کنید می‌توانید از دکمه  Flight pause / RTH استفاده کنید‌. برای این کار فقط باید یکبار دکمه را فشار دهید.

یک نکته مراقبتی: برای جلوگیری از داغ شدن زیاد پرنده، بلافاصله بعد از فرود آمدن ملخ‌ها را جدا نکنید.

یک ملاحظه امنیتی:

در صورتی که در یک پرواز، درون خود را گم کردید ولی نمای دوربین در دسترس‌تان بود بلافاصله به صفحه Fine my drone بروید.

و بعد تلاش کنید با کمک نمای دوربین آن را روب لوکیشن نقشه قرار دهید. بعد از این کار پرنده شروع به چشمک زدن و بوق زدن می‌کند.

اما اگر نمای دوربین در دسترس نبود لوکیشن دِرون می‌تواند با مقایسه مختصاتی که در صفحه Find my Drone است با مختصات موجود در اخرین گزارش پرواز، پرنده را مشخص کند.
ممنون که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. شما می‌توانید آموزس‌های مختلفی را در سایت ما مشاهده کنید. در صورتی که برای تهیه کوادکوپتر DJI FPV نیاز به مشاوره رایگان داشتید همکاران ما آماده پاسخ‌گویی به شما عزیزان هستند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین تنظیمات دوربین برای عکاسی در نور کم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *