عکاسی و فیلم برداری, مقالات آموزشی پهپاد

اموزش لینک کردن Dji FPV

DJI FPV

پهپاد DJI FPV یک کوآدکوپر سرعتی است که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. همراه این کوآدکوپر یک عینک گاگلز و یک ریموت کنترلر به شما تحویل داده می‌شود. ما در این مقاله آموزش لینک کردم پهماد DJI FPV را با عینک مخصوص و ریموت کنترل را برای شما آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

آموزش لینک کردن dji fpv  با عینک goggles

قبل از هر چیز باید بدانید که برای استفاده از لوازم جانبی این پهپاد باید حتما آن‌ها را با پهپاد لینک کنید. برای لینک کردن اول از هرچیز مطمئن شوید که دستگاهی که می‌خواهید با پهپاد لینک کنید شارژ کافی داشته باشد. برای لینک کردن پهپاد fpv با عینک مخصوص آن باید اول دکمه لینک کردن که بر روی عینک قرار دارد را بفشارید تا صدای بوق دهد. اکنون دکمه پاور دِرون را به مدت ۵ ثانیه نگه‌دارید تا صدای بوق پهپاد را نیز بشنوید. برای مرحله آخر به مدت ۵ الی ۳۰ ثانیه صبر کنید تا درون و عینک با هم لینک شوند.
اکنون مشاهده می‌کنید که چراغ‌های LED ثابت می‌شوند و سطح باتری را برای شما به نمایش می‌گذارند‌. مطابق با عکس زیر

این مطلب را هم ببینید
نکات ضروری برای عکاسی در هوای سرد

در این لحظه عینک گاگلز دیگر بوق نمی‌زند و عکس دوربین دِرون روی صفحه نمایش عینک نمایش داده می‌شود.
تبریک می‌گوییم! شما موفق شدید DJI FPV را به عینک گاگلز لینک کنید.
در ادامه با آموزش لینک کردن پهپاد DJI FPV با ریموت کنترلر در خدمت شما عزیزان هستیم.

آموزش لینک کردن پهپاد dji fpv  با ریموت کنترل

توجه داشته باشید که هنگامی که عینک گاگلز روشن است، پهپاد FPV را با ریموت کنترل آن لینک کنید. نخست دکمه پاور پهپاد را به مدت ۵ ثانیه نگه‌دارید تا صدای بوق بدهد. در این هنگام مشاهده می‌کنید که چراغ‌های زرد LED سریع شروع به چشمک زدن می‌کنند. حالا ریموت کنترل را روشن کنید‌. برای این کار دکمه پاور آن را ۵ ثانیه فشار دهید تا LED های آن روشن شده و چشمک بزنند و صدای بوق بدهد. دقیقا مانند لینک کردن عینک در این مرحله ۵ تا ۳۰ ثانیه صبر کنید تا پهپاد با ریموت کنترل لینک شوند. مانند قبل می‌بینید که چراغ LED ثابت شده و سطح باتری را به شما نمایش می‌دهد‌. به همین راحتی پهپاد DJI FPV را با ریموت کنترل لینک کرده‌اید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین دوربین های DSLR برای عکاسان نیمه حرفه ای در سال 2021

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *