اخبار تکنولوژی

آنر پرفروش ترین برند موبایل چین در فصل اول 2022 شد

پرفروش ترین برند موبایل چین

اکنون که از سه ماهه ی ابتدایی فصل اول سال ۲۰۲۲ عبور کرده‌ ایم، اخبار تکنولوژی نشان می دهد که برند آنر پرفروش ترین برند موبایل چین شده است. که این اتفاق یک اتفاق بسیار جذاب برای این برند به حساب می آید. شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش بیاید که برند آنر اصلاً از کجا آمده و آیا یک برند منحصر به فرد است یا نه؟ آیا آنر زیر شاخه برند دیگر می باشد؟ باید بگوییم که آنر یک کمپانی و برند کاملاً مستقل و تنها نیست. این برند در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی بزرگ چینی هوآوی معرفی و عرضه شد. در ابتدا تمرکز آنر فروش آنلاین گوشی بود است.

به طور کل هواوی قصد داشت گوشی هایی را که با ویژگی‌ های خاص و منحصر به فرد تولید می کند تحت عنوان آنر به بازار تکنولوژی معرفی بکند. واقعیت این است که تلفن های هوشمندی که تحت عنوان آنر تولید می‌ شوند گوشی های میان رده و یا پایین رده نیستند و کمپانی هوآوی تمام تلاش خود را کرده تا آنر جزو بهترین‌ ها و پرچم داران تولید تلفن‌ های همراه هوشمند بسیار با کیفیت در جهان باشد. و همین اتفاق است که آن را به پرفروش ترین برند موبایل چین تبدیل کرده است.

تاریخچه ی آنر

هواوی قصد دارد که با تولید تلفن‌ های همراه آنر با ویژگی های منحصر به فرد و قیمتی مناسب آن را همچنان در جهان پرچمدار و پرفروش نگه دارد. و می خواهد که در این خصوص تمامی رقبای سر راه خود را نیز کنار بزند و آن را بهترین برند در زمینه تولید تلفن‌های همراه منحصر به فرد بکند. تمامی این اقدامات سبب شده تا تلفن‌ های همراه برند آنر جزو دستگاه های بالا رده قرار بگیرند و در عین حال قیمتی کاملا مناسب داشته باشند. جالب است بدانید که تمامی این اقدامات هواوی و خلق کمپانی آنر یکی رقابت جدی با برند شیائومی در زمینه ی تولید تلفن همراه بوده است.

در سال ابتدای تاسیس آنر، تلفن های همراه آنر فقط در کشور چین عرضه می‌ شدند. اما کم کم و با وجود پیشرفتی که اتفاق افتاد، برند هواوی تصمیم گرفت که آنر را در بازار جهانی نیز عرضه بکند. و بدین ترتیب آنر وارد بازار جهانی شد. پیشرفت قابل قبولی که از برند آنر در کشور های اروپایی اتفاق افتاد، باعث شد که کمپانی آنر در سال ۲۰۱۵ فروشگاه خرید مستقیم محصولات خود را در بریتانیا افتتاح کند.

این مطلب را هم ببینید
پاوربانک Anker PowerCore Magnetic 5K برای آیفون رونمایی شد

پرفروش ترین برند موبایل چین

تا قبل از این که تمامی محصولات آنر از طریق فروشگاه‌ های آنلاین به فروش می رسیدند. اما بعد از این فروشگاه های حضوری نیز تاسیس شدند پس از آن در سال ۲۰۱۶ آنر توانست وارد بازار ایالات متحده آمریکا شود و در آنجا نیز فروش بسیار بالایی داشته باشد. این کمپانی که پرفروش ترین برند موبایل چین می باشد، در قسمت اروپا و سایر قسمت های جهان نیز علاقه مندان خریداران بسیار زیادی دارد. البته که این خریداران در آسیا بیشتر از سایر قسمت های جهان می باشند. اما همچنان رقابت بر سر کیفیت و قیمت باعث شده تا آنر جزء گوشی‌ های سطح بالا قرار داشته باشد.

جدایی آنر از هواوی

کانالیس گزارش می دهد که آنر در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ قادر بوده با سهم بازار ۲۰ درصد و سبقت گرفتن از اوپو به پرفروش ترین برند موبایل چین تبدیل شود. که این اتفاق یک اتفاق استثنایی برای برند آنر به حساب می آید. کمپانی آنر پس از مدتی از هواوی جدا شد اما همچنان راه این شرکت را ادامه داد و محصولات بسیار متنوع و مختلف با کیفیت را نیز تولید کرد. که همین امر موجب شد تا فروش گوشی‌ های هوشمند آنر مانند گذشته اوج بگیرد و بسیار عالی شود. به گونه ای که اکنون و در دنیای امروز به پرفروش ترین برند موبایل چین تبدیل شود.

آنر علاوه بر اینکه در کشور چین فروش بالایی دارد در سطح جهانی نیز فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. پس می توانیم نتیجه بگیریم که جدا شدن راه آنر از کمپانی بزرگ هواوی، نه تنها ضرری نداشت، بلکه موجب پیشرفت بیشتر و استقلال این برند نیز در سطح جهان شد و به فروش دو چندان آن نیز به خوبی افزود و موجب شناخته تر شدن برند آنر تحت عنوان برندی مستقل شد.

این مطلب را هم ببینید
کمک 800 میلیون دلاری گوگل برای مبارزه با کرونا

پرفروش ترین برند موبایل چین

بعد از اینکه آنر راه خود را از هواوی جدا کرد، برای مدت کوتاهی فعالیت‌ ها و تولیدات خود را متوقف کرد. اما بعد از آن مانند ققنوسی دوباره متولد شد و با استراتژی کاملاً جدید و برنامه ها ایده های خلاقانه تر و بزرگ تر به دنیای تکنولوژی برگشت.

کمپانی آنر موفق شد تا در مدت کاملا کوتاهی جزو ۳ تولید کننده ی پر فروش بازار موبایل چین جای بگیرد و در سه ماهه ی اول سال ۲۰۲۲ به پرفروش ترین برند موبایل چین تبدیل شود. و امروزه صدرنشین فروش تلفن همراه در کشور چین باشد. همه ی این موارد نشان می‌ دهند که برند آنر آمده است تا به طور کل اتفاقات جدید و فوق العاده ای را هم برای خودش و هم برای تکنولوژی جهانی رقم بزند.

فروش خوب کمپانی آنر

تمامی منابع نقل کرده‌اند که کمپانی آنر قادر بوده و توانسته است که تمامی رقیب های خود را در کشور چین شکست بدهد و بدون رقیب در صدر جای بگیرد. این کمپانی با تمرکز روی ارائه دستگاه‌ های مدرن و جدید به صورت منظم و پی در پی تلاش های زیادی را انجام داد و سهم خود را نیز در بازار موبایل پس گرفت.

همه ی این اتفاقات باعث شدند تا آنر به روز های خوب خود برگردد. آنر توانست تا در این بازه ی زمانی یعنی سه ماه اول سال ۲۰۲۲ میلادی ۱۵ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند را به فروش برساند. که این رقم برای مدت سه ماه، یک رقم استثنایی به حساب می آید و بسیار قابل توجه است. این رقم نشان می‌ دهد که آنر نسبت به تلفن همراه پر فروش سال گذشته ۲۰۵ درصد پیشرفت داشته است.

آنر پرفروش ترین برند موبایل چین شده است، چون همواره به تلاش های خود ادامه داد و توانست بعد از جدا کردن راه خود از هواوی، همچنان موفق باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *