اخبار تکنولوژی

اسپیکر Emberton مارشال معرفی شد

اسپیکر Emberton مارشال

اسپکیرها مدل های مختلفی دارند. اسپیکر Emberton مارشال محصول جدیدی از این برند معتبر بوده که به تازگی معرفی شده و قابلیت شارژدهی 20 ساعته دارد.

اسپیکر Emberton مارشال

به گفته شرکت مارشال ، اسپیکر Emberton با وجود ابعاد کوچک ، صدایی غنی ، واضح و بلند را پخش می‌کند. بلندگوی این محصول صدا را در جهات مختلف پخش کرده و در بیرون و درون منزل صدا را به شکل واضح و رسا به گوش کاربر می‌رساند. به گفته سازنده این اسپیکر با یک بار شارژ تا حدود ۲۰ ساعت قابل استفاده بوده و به دلیل پشتیبانی باتری آن از شارژ سریع ، پس از ۲۰ دقیقه وصل بودن به شارژر می‌تواند تا ۵ ساعت شارژدهی داشته باشد. این محصول همچنین از بلوتوث ۵ پشتیبانی کرده و تا مسافت ۹ متری به دیوایس متصل باقی می‌ماند.

این مطلب را هم ببینید
چگونه فناوری در 20 سال گذشته تغییر کرده است

اسپیکر Emberton با قیمت ۱۶۸ دلاری تقریباً هم قیمت اسپیکر قابل حمل شرکت Ultimate Ears یعنی Boom 3 با قیمت ۱۵۰ دلار بوده و از لحاظ قابلیت‌ ها شباهت ‌هایی با آن دارد. برای مثال هر دو محصول در برابر نفوذ آب مقاومت کرده و صدا را به شکل ۳۶۰ درجه پخش می‌کنند. البته اسپیکر جدید مارشال شارژدهی بیشتری نسبت به Boom 3 (پانزده ساعت با یک بار شارژ) داشته و بر خلاف آن که پورت micro-USB را ارائه می‌کند ، از درگاه USB-C برخوردار است. خریدار با پرداخت ۵۰ دلار کمتر می ‌تواند به سراغ اسپیکر بلوتوثی سونی XB23 هم برود البته شارژدهی آن تنها ۱۲ ساعت اعلام شده است.

اسپیکر Emberton رقبای متعددی را کنار خود می‌بیند اما ظاهر کلاسیک و شارژدهی قابل توجه برگ ‌های برنده آن هستند. این محصول از هم اکنون از سایت رسمی سازنده قابل خریداری است.

این مطلب را هم ببینید
ردیابی ویروس کووید 19 با استفاده از نقشه‌ی تعاملی مایکروسافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *