اخبار تکنولوژی

افشای مشخصات کامل و تصاویر گلکسی A33 5G پیش از رونمایی رسمی.

مشخصات کامل گلکسی A33 5G

امروز سعی داریم شما را با مشخصات کامل گلکسی A33 5G آشنا کنیم. سومین پرچمدار سامسونگ از سری گلکسی اس: سامسونگ گلکسی آ 33 در بهار 2012 به عنوان پرچمدار سالانه سامسونگ عرضه شد و یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند سامسونگ به حساب می آید. اگر می خواهید بیشتر با مشخصات کامل گلکسی A33 5G آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

صفحه نمایش و ابعاد این گوشی چگونه است؟

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 4.8 اینچی است. این توسط شیشه گوریلا گلس 2 پوشانده شده است و در پشت و کناره ها با یک قاب پلاستیکی احاطه شده است. با گلکسی اس 3، سامسونگ برای اولین بار از صفحه نمایش HD استفاده می کند، وضوح 720 در 1280 پیکسل، تراکم پیکسل ها 306 ppi است. متخصصان صفحه نمایش از کره جنوبی برای فناوری نمایش به صفحه نمایش Super AMOLED متکی هستند.

مشخصات کامل گلکسی A33 5G

یکی از ویژگی های خاص S3 به اصطلاح چک کردن چشم است: یک سنسور در جلو، زمانی که کاربر چشم خود را از تلفن همراه می گیرد، ثبت می کند و سپس نمایشگر را غیرفعال می کند. لبه های بالا، پایین و کنار نمایشگر به ابعاد 137×71×9 میلی متر می رسد. وزن دستگاه 133 گرم است.

قلب گلکسی آ 33 یک پردازنده اختصاصی سامسونگ است. Exynox 4412 نام دارد و چهار هسته آن با فرکانس 1.4 گیگاهرتز می باشد. این چیپست توسط 1 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی ARM Mali 400 پشتیبانی می شود. واحد حافظه داخلی S3 بسته به نوع آن متفاوت است، 16، 32 یا 64 گیگابایت برای فروش موجود است. حافظه را می توان تا 64 گیگابایت دیگر از طریق کارت micro SD افزایش داد. مشخصات کامل گلکسی A33 5G را از ما بخواهید.

دوربین این گوشی چگونه است؟

دو دوربین گلکسی آ 33 سامسونگ وضوح 8 مگاپیکسل برای دوربین اصلی پشت و 1.9 مگاپیکسل برای دوربین جلو ارائه می کنند. کیفیت تا Full HD (1080 x 1920 پیکسل) هنگام فیلمبرداری امکان پذیر است.

باتری قابل تعویض 2100 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و مبتنی بر فناوری Li-Ion است. سامسونگ زمان آماده به کار را 830 ساعت و زمان مکالمه 10 ساعت را در شبکه 3G تعیین می کند. Android 4.3 Jelly Bean و رابط کاربری TouchWIZ سامسونگ در نسخه 5.0 به عنوان سیستم عامل استفاده می شود.

این مطلب را هم ببینید
توییتر ویژگی زیرنویس خودکار را در دسترس کاربران قرار داد

کره جنوبی مدل بزرگتر آ 33 را در سال 2012 با قیمت 699 یورو به بازار عرضه کرد. اگر بخواهید چهار سال بعد این گوشی هوشمند را بخرید، گاهی تنها باید 299 یورو برای گلکسی اس 3 بپردازید. استفاده شده به طور متوسط ​​حدود 70 یورو قیمت دارد. علاوه بر گوشی هوشمند و باتری، محدوده تحویل شامل یک شارژر، یک کابل داده USB و یک هدست است. سامسونگ گلکسی اس 3 در رنگ های سفید، قرمز، خاکستری، مشکی و آبی موجود است. مشخصات کامل گلکسی A33 5G بسیار عالی است.

این گوشی در چه تایمی ارائه شده است؟

Samsung Galaxy S III (GT-I9300 و GT-I9301 بدون LTE، GT-I9305 و SGH-I747M با LTE) تلفن هوشمندی است که توسط سازنده سامسونگ در 3 می 2012 در لندن ارائه شد. این جانشین Samsung Galaxy S II است. مانند تمام مدل های کهکشان، به سیستم عامل اندروید و رابط کاربری اضافی TouchWiz مجهز شده است.[8] Galaxy S III اولین بار با اندروید 4.0.4 معرفی شد و همچنین اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که برای ارتقا به استاندارد Qi در نظر گرفته شده است. مدل جانشین سامسونگ گلکسی اس 4 در 14 مارس 2013 در نیویورک ارائه شد.

مشخصات کامل گلکسی A33 5G

قاب گوشی Samsung Galaxy S III از پلاستیک پلی کربنات ساخته شده است و در زمان عرضه در دو رنگ موجود بود: سفید مرمری (“سفید مرمری”، سفید معمولی) و آبی سنگریزه ای (“آبی سنگریزه”، آبی تیره براق شده). یک نسخه قرمز (قرمز گارنت، قرمز تیره) در آمریکای شمالی – منحصراً برای AT&T – از 29 ژوئیه 2012 در دسترس بوده است. در آلمان، اپراتور شبکه O2 فروش مدل قرمز را بر عهده گرفت. در برخی کشورها، این دستگاه نیز متعاقباً در رنگ‌های خاکستری، قهوه‌ای و سیاه عرضه شد. ابعاد این دستگاه 133 × 70.6 × 8.6 میلی متر و وزن آن 133 گرم است. از مشخصات کامل گلکسی A33 5G پیداست که گوشی خوبی است.

این مطلب را هم ببینید
گلکسی بوک 2 پرو سامسونگ در دو مدل 13.3 و 15.6 اینچی معرفی شد

رم این گوشی چگونه است؟

این دستگاه دارای صفحه نمایش 4.8 اینچی Super AMOLED HD با فناوری گوریلا گلس 2 چند لمسی و دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، فلاش LED، دوربین فیلمبرداری Full HD 1080p با ضبط همزمان تصاویر ثابت 6 مگاپیکسلی و تثبیت کننده فیلم دیجیتال است. فلاش LED در سمت چپ و در کنار دوربین قرار دارد. علاوه بر عکس و فیلم، ویدئو کنفرانس با دوربین جلو نیز امکان پذیر است.

این با 16 گیگابایت، 32 گیگابایت و – از سپتامبر 2012 – همچنین با 64 گیگابایت حافظه انبوه یکپارچه در دسترس است. ظرفیت ذخیره سازی را می توان با استفاده از کارت حافظه خارجی MicroSD، MicroSDHC یا MicroSDXC حداکثر تا 128 گیگابایت افزایش داد. از مشخصات کامل گلکسی A33 5G معلوم است که گوشی قوی ای است.

سامسونگ عملکردهای سیستم عامل اندروید را با عملکردی گسترش داد که از خاموش شدن صفحه تا زمانی که به آن نگاه می کنید جلوگیری می کند (“Smart Stay”)، روشنایی صفحه نمایش با کنترل سنسور، با یک کنترل صوتی جدید. (“S Voice”)، تشخیص چهره برای عکس ها (“Buddy Photo Share”) و عملکردهای ارائه (“AllShare Cast” و “Group Cast)، این به یک دستگاه اضافی به نام “دانگل” نیاز دارد.

نرم افزار گیمر ویدیویی اولین برنامه ای است که دارای یک پنجره پاپ آپ شناور برای مشاهده و کار همزمان است و تصاویر کوچک در تصویر کوچک برای اولین بار متحرک هستند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با مشخصات کامل گلکسی A33 5G آشنا کنیم. زمانی که سیستم بارگذاری نشده باشد یا فقط کمی بارگذاری شود، می توان ساعت CPU را به حداقل 200 مگاهرتز کاهش داد. ساعت همچنین می تواند در گزینه های صرفه جویی در انرژی به منظور افزایش عمر باتری محدود شود. «به‌روزرسانی Premium Suite» همراه با Android 4.1 Jelly Bean امکان استفاده از دو برنامه را در یک صفحه تقسیم می‌کند. اگر قصد خرید گوشی جدید را دارید ما به شما به شدت این گوشی را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *