مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

امکان برقراری تماس تصویری در گوگل دوئو بصورت 12 نفره فراهم شد

برقراری تماس تصویری در گوگل دوئو

امروزه با افزایش کاربران اینترنت دامنه کاربری آن هم گسترش یافته است و برقرای تماس ویدئویی با استفاده از اپلیکیشن های تماس تصویری از مزیت‌ های آن محسوب می‌شود. گوگل دوئو یکی از بهترین نرم افزارهای تماس تصویری می باشد که از امکانات خوبی برخوردار است. به تازگی امکان برقراری تماس تصویری در گوگل دوئو بصورت 12 نفره فراهم شده است.

امکان برقراری تماس تصویری در گوگل دوئو بصورت 12 نفره فراهم شد

اپلیکیشن تماس ویدیویی گوگل دوئو / Google Duo که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، اپلیکیشنی برای برقراری تماس های تصویری از طریق اینترنت و با کمک دستیار گوگل (گوگل اسیستنت) است. بر اساس اطلاعیه‌ی رسمی اهالی مانتین‌ویو ،‌ اپلیکیشن Duo از این پس به کاربران امکان می‌دهد جلساتی ویدئویی با ۱۲ شرکت‌کننده برگزار کنند. گوگل دوئو قبلا به‌ صورت پیش‌ فرض از تماس تصویری ۸ نفره پشتیبانی می‌کرد ، بنابراین شمار افراد شرکت‌کننده در جلسات ویدئویی که از طریق این اپلیکیشن برگزار می‌شوند، به‌ میزان ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فعال کردن حالت امن در گوگل کروم

همان‌طور که می‌شد حدس زد، شیوع ویروس کرونا گوگل را به اتخاذ چنین تصمیمی ترغیب کرده است. کووید ۱۹ باعث تعطیلی بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌ها شده و کارمندان مجبور شده‌اند به دورکاری روی‌ بیاورند ، بنابراین برگزاری جلسات ویدئویی امری مهم برای آنان به‌ شمار می‌آید و گوگل دوئو می‌تواند در این‌ زمینه مزیت‌های متعددی به‌ دنبال داشته باشد.

برای برقراری تماس ویدئویی ۱۲ نفره، مجبور به به‌ روزرسانی اپلیکیشن نیستید ؛ زیرا این قابلیت از سوی سرورهای خود این اپلیکیشن در آن اعمال می‌شود. در نتیجه اگر به‌ طور مستمر از گوگل دوئو استفاده می‌کنید ، لازم نیست نگران زمان انتشار به‌ روزرسانی جدید باشید. اگر تاکنون امکان برقراری تماس ویدیویی ۱۲ نفره برای‌تان فراهم نشده است اندکی بیشتر صبر کنید؛ ظاهرا این قابلیت در طول بازه‌ی زمانی چند روزه برای همه‌ی کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

این مطلب را هم ببینید
سبک ترین لپ تاپ های 2020 را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *