معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

انتشار جزییاتی از 12 گوشی جدید شیاومی برای سال 2022

12 گوشی جدید شیاومی

امروز قصد داریم شما را با 12 گوشی جدید شیائومی آشنا کنیم. سامسونگ بزرگترین برند لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان است. این شرکت محصولات متنوعی از جمله گوشی‌های هوشمند، پوشیدنی‌ها، لپ‌تاپ، تلویزیون، لوازم خانگی و دستگاه‌های هوشمند خانگی را به فروش می‌رساند. برند دیگری که راه سامسونگ را در گسترش سبد محصولات خود دنبال کرد، شیائومی است. اگر می خواهید بیشتر با 12 گوشی جدید شیائومی آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

فرق سامسونگ و شیائومی در چیست؟

پس از ورود به بازار گوشی های هوشمند، این برند چینی در نهایت رقابت با سامسونگ را در دسته بندی های مختلف محصولات دیگر به ویژه در بازارهایی مانند هند، آسیای جنوب شرقی و اروپا آغاز کرد. بر اساس خط تولید و استراتژی های خود، سامسونگ و شیائومی کاملاً مشابه هستند. از آنجایی که پایان سال است (و سال بسیار سختی برای همه به طرق مختلف است)، ایده خوبی است که ببینیم شرکت ها در برابر یکدیگر چگونه عمل کردند.

12 گوشی جدید شیاومی

در حالی که سامسونگ سال ها بر بازار جهانی گوشی های هوشمند حکومت می کند، چند سالی است که با رقابت سختی از سوی شیائومی در بازار مهمی مانند هند روبرو بوده است. گوشی های هوشمند شیائومی در مقایسه با گوشی های هوشمند گلکسی، مشخصات بالاتری را با قیمت پایین تر ارائه می دهند. این همان شعاری است که سامسونگ در رقابت با اپل دنبال می کرد.

خوشبختانه، سامسونگ توانست در سه ماهه سوم 2020، با کمک محصولات میان رده بهتر (در مقایسه با گوشی های گلکسی نسل قبلی) مانند گلکسی M31، گلکسی M51 و گلکسی A51، سهم بازار را از شیائومی در هند پس بگیرد. با این حال، مبارزه هنوز تمام نشده است. در سه ماهه سوم، سهم بازار جهانی گوشی های هوشمند سامسونگ 22 درصد بود. شیائومی به سرعت فضای خالی هواوی را در اختیار گرفت و به سومین برند بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان تبدیل شد (با سهم بازار 12.1 درصد). 12 گوشی جدید شیاومی به راحتی بازار را در دست گرفته است.

چرا شیائومی را انتخاب کنیم؟

چه طراحی، چه کیفیت ساخت، چه کیفیت صفحه نمایش یا دوربین، گوشی های هوشمند رده بالا سامسونگ به طور مداوم کیفیت بهتری نسبت به گوشی های رده بالای شیائومی ارائه می دهند. با این حال، بخش بزرگی از محموله‌های گوشی‌های هوشمند سامسونگ از گوشی‌های میان‌رده‌ای می‌آیند که در سراسر جهان به فروش می‌رسد و باید در این بخش عملکرد بهتری داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
گجت Gadget چیست ؟ آشنایی با انواع گجت ها

برای رقابت بهتر با شیائومی در بخش قیمتی میان رده، سامسونگ باید مشخصات و عملکرد بهتری را ارائه دهد. و ما نشانه‌هایی از این شرکت دیده‌ایم که می‌خواهد بهتر عمل کند: گلکسی M51 کیفیت صفحه‌نمایش و عمر باتری پیشرو در کلاس خود را ارائه می‌دهد و همه این کارها را با قیمتی عالی انجام می‌دهد. برای ادامه عملکرد بهتر، سامسونگ باید شروع به ارائه پردازنده‌های سریع‌تر و معرفی صفحه‌نمایش‌هایی با نرخ تازه‌سازی بالاتر کند. 12 گوشی جدید شیاومی را با ما بهتر بشناسید.

تجربه نرم افزاری سامسونگ نیز بهتر است و One UI تجربه بسیار منسجم تری را در مقایسه با MIUI ارائه می دهد. علاوه بر این، سامسونگ امسال از نظر عرضه به روز رسانی نرم افزار بسیار چشمگیر بود. این شرکت قبلاً به‌روزرسانی One UI 3.0 مبتنی بر Android 11 را برای تعدادی از تلفن‌های هوشمند منتشر کرده است و قصد دارد آن را در چند ماه آینده برای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر عرضه کند.

اینها بهترین گوشی های شیائومی برای خرید در سال 2022 هستند

بین شیائومی و زیرمجموعه های مختلف آن، ظاهراً این شرکت هر چند هفته یک بار یک گوشی جدید عرضه می کند. اگر این نسخه‌ها متوسط بودند، آزاردهنده بود، اما اینطور نیست. گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی در طول سال‌ها بسیار خوب شده‌اند. نه تنها مدعی برای به چالش کشیدن رتبه اول لیست بهترین گوشی‌های اندرویدی، بلکه حتی لیست بهترین گوشی‌های ما. و بودجه و پیشنهادات متوسط آن معمولاً ارزش بیشتری نسبت به رقبا در همان قیمت ارائه می دهد. 12 گوشی جدید شیاومی واقعا سری تو سرا دارد.

اما داشتن دستگاه‌های بسیار زیاد می‌تواند مصرف‌کنندگان را گیج کند. بنابراین ما اینجا هستیم تا کمک کنیم! ما تقریباً هر تلفن هوشمند شیائومی را برای ورود به بازار در چند سال گذشته آزمایش کرده‌ایم و اینها بهترین گوشی‌های شیائومی برای هر نیاز هستند.

این مطلب را هم ببینید
چند نکته در مورد ساعت های هوشمند

12 گوشی جدید شیاومی

شیائومی 11 اولترا

شهرت شیائومی، به‌ویژه در کشور مادری‌اش، قبلاً یک برند تلفن بود که گوشی‌های غیرقابل تماشایی را که با قیمت‌های پایین فروخته می‌شد، محکم می‌ساخت. در سال‌های اخیر، شیائومی تلاش زیادی کرده است تا از این تصویر فاصله بگیرد و خود را به عنوان سازنده پرچمداران برتر معرفی کند. Mi 11 Ultra، جواهر تاج سری Mi 11، متقاعد کننده ترین تلاش تاکنون است. بنابراین این جزو 12 گوشی جدید شیائومی به شمار می رود.

Mi 11 Ultra با دوربین اصلی که از دومین سنسور بزرگ تصویر در صنعت استفاده می‌کند (فقط پس از شارپ Aquos R6 فقط ژاپنی)، یک پنل LTPO 120 هرتزی روشن و پر جنب و جوش با وضوح WQHD+ و یک SoC Snapdragon 888، جدیدترین و بهترین مولفه هایی که می توانند با سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا دست به دست شوند.

Mi 11 Ultra همچنین سامسونگ را در زمینه‌های دیگری مانند شارژ بی‌سیم سریع‌تر و لنز فوق‌واید برتر یکی می‌کند. مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار و شارژ بی‌سیم 67 واتی فوق‌العاده سریع، و این نه تنها بهترین گوشی هوشمند شیائومی است، بلکه مسلماً بهترین گوشی هوشمند تخته‌ای ممکن است.

شیائومی برند فرعی POCO را سه سال پیش راه اندازی کرد و از این پلتفرم برای عرضه گوشی با مشخصات تقریباً پرچمدار با قیمتی بسیار جذاب استفاده کرد. POCO F3 (یا Xiaomi Mi 11X همانطور که در هند شناخته می شود) این استراتژی را ادامه می دهد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با 12 گوشی جدید شیائومی آشنا کنیم. POCO F3 با قیمتی در حدود 349 یورو (416 دلار)، صفحه نمایش 120 هرتزی با نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتزی، اسنپدراگون 870 (که یک اسنپدراگون 865+ ارتقا یافته است)، مجموعه ای محکم از دوربین ها، و شیشه و آلومینیوم ممتاز را ارائه می دهد. چنین مجموعه جذابی از قطعات سخت افزاری با قیمت زیر 500 دلار در آمریکای شمالی بی سابقه است. بنابراین، مگر اینکه واقعاً بخواهید از بهترین ها استفاده کنید، POCO F3 بهترین گوشی شیائومی برای خرید از نظر ارزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *