بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی cuphead the delicious last course

بازی cuphead the delicious last course

امروز قصد داریم شما را با بازی cuphead the delicious last course آشنا کنیم. استودیو MDHR اعلام کرده است که Cuphead: The Delicious Last Course، DLC الحاقی برای بازی تحسین شده Cuphead، در 30 ژوئن 2022 منتشر خواهد شد. اگر می خواهید بیشتر با بازی cuphead the delicious last course آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بیشتر با این بازی آشنا شوید

تاریخ انتشار مورد انتظار در مراسم The Game Awards 2021 اعلام شد و با تریلر جدیدی از The Delicious Last Course همراه شد. در 30 ژوئن 2022، این بسط بر روی تمام پلتفرم‌هایی که Cuphead در آنها در دسترس است، در دسترس خواهد بود. Xbox One، PS4، Nintendo Switch و PC از طریق Steam و GOG.

بازی cuphead the delicious last course

پس از تأخیرهای متعدد، سرانجام فصل پایانی بازی مستقل و محبوب Cuphead در مراسم The Game Awards در روز پنجشنبه تاریخ انتشار پیدا کرد. استودیو MDHR توسعه دهنده اعلام کرد Cuphead: The Delicious Last Course قرار است در 30 ژوئن 2022 برای مک، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، رایانه شخصی ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شود.

Cuphead یک جهنم گلوله سخت است که از انیمیشن دهه 1930 الهام گرفته شده است. DLC ابتدا برای انتشار در سال 2019 برنامه ریزی شده بود، اما تا سال 2020 به تعویق افتاد. DLC مورد انتظار سطوح، آیتم های اضافی و شخصیت قابل بازی دیگری را به همراه خواهد داشت: Ms. Chalice. The Delicious Last Course آخرین قسمت برنامه ریزی شده برای بازی است. بازی cuphead the delicious last course نیز دقیقا همین گونه عمل می کند.

چه ویژگی هایی دارد؟

ماجا مولدنهاوئر، مدیر اجرایی استودیو MDHR گفت: «همه واقعاً در طول دوره توسعه مهارت خود را تقویت کردند. ما به تیم بااستعداد خود و مراقبت دقیقی که آنها برای هر عنصر این گسترش انجام می دهند، افتخار می کنیم. به گفته مولدنهاوئر، بخش‌هایی از باس فایت‌ها در DLC وجود دارد که «فریم‌های بیشتری از انیمیشن نسبت به کل باس‌ها در Cuphead اصلی دارند».

The Delicious Last Course مجموعه جدیدی از سطوح را به Inkwell Isle می آورد که در آن Cuphead و Mugman در برابر رئیسان غول پیکر قرار می گیرند و ماجراجویی جدیدی وجود دارد که حول محور رمز و راز The Legendary Chalice قرار دارد. همچنین می‌توانید سلاح‌ها و جذابیت‌های جدیدی را دریافت کنید که هم در محتوای جدید و هم در محتوای موجود استفاده می‌شوند. بازی cuphead the delicious last course دارای شخصیت های جذابی است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی The Last Campfire

Cuphead ابتدا در سال 2017 راه اندازی شد و از آن زمان به یک موفقیت مستقل تبدیل شده است. این بازی همچنین در حال تبدیل شدن به یک سریال انیمیشنی با نام The Cuphead Show از نتفلیکس است و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

می توانید بر روی دستگاه خود آن را نصب کنید

یک بازی ماجراجویی یک بازی ویدئویی است که در آن بازیکن نقش یک قهرمان داستانی تعاملی را بر عهده می‌گیرد که توسط کاوش و یا حل پازل هدایت می‌شود. تمرکز این ژانر بر داستان به آن اجازه می دهد تا به شدت از سایر رسانه های مبتنی بر روایت، ادبیات و فیلم، که طیف گسترده ای از ژانرهای ادبی را در بر می گیرد، استفاده کند. بسیاری از بازی های ماجراجویی (متن و گرافیک) برای یک بازیکن طراحی شده اند، زیرا این تاکید بر داستان و شخصیت، طراحی چند نفره را دشوار می کند. بازی cuphead the delicious last course دقیقا همین گونه است.

بازی‌های ماجراجویی اولیه که در دهه 1970 و اوایل دهه 1980 توسعه یافتند، مبتنی بر متن بودند و از تجزیه‌کننده‌های متن برای ترجمه ورودی بازیکن به دستورات استفاده می‌کردند. همانطور که کامپیوترهای شخصی با گرافیک بهتر قدرتمندتر شدند، فرمت بازی ماجراجویی گرافیکی محبوب شد، در ابتدا با تقویت دستورات متنی بازیکن با گرافیک، اما به زودی به سمت رابط های نقطه و کلیک رفت.

برای بازارهای نیمکره غربی، محبوبیت این ژانر در اواخر دهه 1980 تا اواسط دهه 1990 به اوج خود رسید، زمانی که بسیاری آن را از نظر فنی یکی از پیشرفته ترین ژانرها می دانستند، اما در اوایل دهه 2000 به دلیل محبوبیت، به یک ژانر خاص تبدیل شد. بازی های تیراندازی اول شخص، و پیدا کردن ناشری برای پشتیبانی از بازی های ماجراجویی برای توسعه دهندگان دشوار شد. از آن زمان، تجدید حیات در این ژانر رخ داده است که به دلیل موفقیت توسعه مستقل بازی های ویدئویی، به ویژه از تلاش های سرمایه گذاری جمعی، در دسترس بودن گسترده توزیع دیجیتالی که رویکردهای اپیزودیک را امکان پذیر می کند، و از گسترش پلتفرم های جدید بازی، از جمله قابل حمل، به وجود آمده است.

این مطلب را هم ببینید
سخت ترین بازی های موبایل را بشناسید

هدف از این بازی چیست؟

بازی cuphead the delicious last course یک بازی ماجراجویانه است. برای بیش از 40 سال، بازی های ماجراجویی داستان محورترین سبک بازی های رایانه ای بوده اند. از زمان شروع آن در سال 1976 با ADVENT (با نام مستعار Colossal Cave Adventure یا به سادگی Adventure)، بسیاری از بازی‌های ماجراجویی کیفیتی واقعی و همه جانبه دارند که می‌توان آن را با خواندن کتاب یا تماشای فیلم مقایسه کرد.

اگر علاقه مند به انجام بازی هایی هستید که می توانند جذاب و هوشمندانه باشند و در حین انجام آن چالش ذهنی ایجاد کنند، به تازگی به وب سایت مناسبی رسیده اید.

بازی های ماجراجویی همه چیز در مورد کشف داستان ها، کاوش در دنیا و حل پازل است. نقش ری مک کوی را در نقش ری مک کوی بازی کنید تا در Blade Runner ردیاب‌های تکراری را ردیابی کند، سفری چهار ساله را در سرزمین عرفانی مردگان در هنر عامیانه مکزیکی و فیلم نوآر الهام گرفته از گریم فاندانگو آغاز کنید، یا برای مقابله با توطئه‌های باستانی در Broken به سراسر جهان سفر کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بازی cuphead the delicious last course آشنا کنیم. در بازارهای آسیایی، بازی‌های ماجراجویی همچنان در قالب رمان‌های بصری محبوب هستند، که تقریباً 70 درصد از بازی‌های PC منتشر شده در ژاپن را تشکیل می‌دهند. کشورهای آسیایی نیز بازارهایی برای بازی های ماجراجویی برای دستگاه های بازی قابل حمل و موبایل پیدا کرده اند. بازی‌های ماجراجویی ژاپنی متمایز از بازی‌های ماجراجویی غربی هستند و تاریخچه توسعه جداگانه خود را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *