آموزش و ترفند ها, عکاسی با موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی اپلیکیشن LD

اپلیکیشن LD

در این متن سعی داریم شما را با اپلیکیشن LD آشنا کنیم. ویرایش تصویر شامل فرآیندهای تغییر تصاویر، چه عکس های دیجیتال، چه عکس های سنتی یا تصاویر است. ویرایش سنتی تصویر آنالوگ به عنوان روتوش عکس شناخته می‌شود، با استفاده از ابزارهایی مانند ایربراش برای اصلاح عکس‌ها یا ویرایش تصاویر با هر رسانه هنری سنتی. اگر می خواهید بیشتر با اپلیکیشن LD آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این اپلیکیشن چه کارهایی انجام می دهد؟

آیا نرم افزار حرفه ای ویرایش عکس در مک یا ویندوز می خواهید تا بتوانید عکس های خود را کامل کنید؟ چه مبتدی یا حرفه ای باشید، ویرایش عکس ها قبل از آپلود آنها در وب سایت عکاسی ضروری است. در این راهنما، بهترین نرم افزار ویرایش عکس را برای عکاسان به اشتراک خواهیم گذاشت.

اپلیکیشن LD

در حالی که برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ویرایش تصاویر در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید، نرم افزاری که استفاده می کنید تا حد زیادی به نیازهای شما بستگی دارد. برخی از برنامه ها به شما اجازه می دهند تنها چند تغییر اساسی ایجاد کنید، در حالی که برخی دیگر به شما امکان دسترسی به ابزارهای پیشرفته و قدرتمند را می دهند. ما برخی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش تصویر را که امروزه در دسترس هستند، شامل گزینه‌های رایگان و پولی پوشش می‌دهیم. اپلیکیشن LD به راحتی این ها را در اختیار شما قرار می دهد.

نرم افزار اصلی ویرایش تصویر

اگر فقط نیاز به انجام تنظیمات ساده روی یک تصویر، مانند برش، تغییر اندازه یا چرخش دارید، برنامه های رایگان زیادی در دسترس شما هستند. این شامل نرم افزار داخلی دستگاه شما و همچنین برخی از نرم افزارهای شخص ثالث می شود.

اکثر رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه با برخی از انواع برنامه های ویرایش تصویر اولیه عرضه می شوند. فهرست زیر را مرور کنید تا درباره ابزارهای موجود در دستگاه خود بیشتر بدانید:

ویندوز: تقریباً هر رایانه ویندوزی شامل Microsoft Paint است. شاید قبلاً بدانید که Paint یک برنامه طراحی ساده است، اما می‌توان از آن برای تنظیمات اولیه تصویر نیز استفاده کرد. گزینه دیگر Microsoft Photos است، یک برنامه رایگان که شامل ابزارهای پیشرفته تری برای ویرایش است و به شما امکان می دهد عکس ها را به راحتی سازماندهی کنید. اپلیکیشن LD همچنین برای شما می تواند بسیار کارآمد باشد.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید ساعت هوشمند

macOS: همه Mac ها دارای پیش نمایش هستند. در حالی که این برنامه در درجه اول برای مشاهده تصاویر و فایل های PDF استفاده می شود، همچنین شامل چندین ابزار اصلی ویرایش می باشد. مک های جدید همچنین با Apple Photos از قبل نصب شده اند که می توانید از آنها برای سازماندهی و ویرایش عکس ها استفاده کنید.

نرم افزار شخص ثالث

بسیاری از برنامه های ویرایش تصویر شخص ثالث وجود دارد که می توانید در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود از آنها استفاده کنید. برخی رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر پولی هستند. یک مثال Pixlr است که یک ویرایشگر رایگان است که در مرورگر وب شما اجرا می شود. برای ویرایش های سریع، Pixlr یک نسخه پایه به نام Pixlr X دارد که به عنوان یک برنامه موبایل نیز در دسترس است. ما در طول این آموزش از Pixlr X برای نشان دادن کارهای مختلف ویرایش استفاده خواهیم کرد.

اگر یک گوشی هوشمند یا تبلت دارید، برنامه های رایگان زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ویرایش تصاویر استفاده کنید، از جمله اینستاگرام، VSCO و Photoshop Express. اکثر برنامه‌های تلفن همراه به همان اندازه که در یک برنامه دسکتاپ می‌بینید دارای ویژگی‌های یکسانی نیستند، اما انجام ویرایش‌های اولیه را آسان می‌کنند. اپلیکیشن LD به راحتی عکس های شما را ادیت می کند.

ویرایش تصاویر با مایکروسافت آفیس

اگرچه ممکن است متوجه آن نباشید، برخی از برنامه‌های مجموعه مایکروسافت آفیس، مانند Word، PowerPoint و Publisher، شامل ابزارهای ویرایش تصویر هستند. اگر بخواهید تنظیمات ساده ای را در یک تصویر در یک سند یا ارائه انجام دهید، این ابزارها به ویژه مفید خواهند بود.

اپلیکیشن LD

اگر به ابزارهای ویرایش اضافی نیاز دارید، ممکن است بخواهید از یک برنامه ویرایش تصویر پیشرفته استفاده کنید. در زیر می‌توانید درباره برخی از محبوب‌ترین آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید، اما به خاطر داشته باشید که اینها تنها تعدادی از گزینه‌های موجود هستند.

این مطلب را هم ببینید
بررسی one ui4 با گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید

حتی اگر تا به حال زیاد ویرایش تصویر انجام نداده اید، ممکن است نام اپلیکیشن LD را شنیده باشید. فتوشاپ که برای هر دو دستگاه ویندوز و مک موجود است، یک برنامه بسیار قدرتمند است که توسط بسیاری از عکاسان و طراحان حرفه ای استفاده می شود. همچنین بسیار گران است، بنابراین مگر اینکه نیاز به ویرایش حرفه ای عکس ها نداشته باشید، ممکن است بخواهید یکی از گزینه های مقرون به صرفه (یا رایگان) زیر را در نظر بگیرید.

عناصر فتوشاپ شامل چه چیزهایی است؟

می توانید عناصر فتوشاپ را به عنوان نور فتوشاپ در نظر بگیرید. این به شما امکان دسترسی به برخی از محبوب ترین ویژگی های نسخه کامل فتوشاپ را می دهد، اما معمولاً کمتر از 100 دلار هزینه دارد. در حالی که برخی از کاربران پیشرفته فتوشاپ ممکن است از محدودیت های آن ناامید شوند، اپلیکیشن LD گزینه خوبی برای کاربران مبتدی تا متوسط است.

در حالی که Pixelmator Pro فقط برای مک در دسترس است، Pixelmator Pro شامل بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته موجود در فتوشاپ است و معمولاً کمتر از 50 دلار قیمت دارد.

GIMP که به عنوان یک جایگزین منبع باز برای فتوشاپ طراحی شده است، برای استفاده در ویندوز و مک رایگان است. اگرچه این یک برنامه قدرتمند است، اما اگر تا حدودی با سایر نرم افزارهای ویرایش تصویر آشنا نباشید، ممکن است استفاده از رابط کاربری گیج کننده و دشوار باشد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با اپلیکیشن LD آشنا کنیم. بسیاری از عکاسان حرفه ای ترجیح می دهند از یک برنامه مدیریت عکس مانند Adobe Photoshop Lightroom CC، Microsoft Photos و Apple Photos استفاده کنند. این برنامه ها با ابزارهای سازمانی مانند برچسب گذاری و پوشه ها، مشاهده و مدیریت بسیاری از عکس ها را آسان می کنند. به راحتی، آنها همچنین شامل بسیاری از ابزارهای ویرایش هستند، به این معنی که شما می توانید از یک برنامه واحد برای همه نیازهای ویرایش تصویر خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *