اخبار تکنولوژی

ایرباد TicPods 2 Pro با قابلیت ویژه معرفی شد

ایرباد TicPods 2 Pro

شرکت Mobvoi را خیلی ها با ساعت‌های هوشمند TicWatch می شناسند. این کمپانی حدود یک سال است که وارد بازار ایربادها شده و در CES 2020 از نسخه جدید TicPods Free با قابلیت های منحصر به فرد رونمایی کرده است. محصول جدید این شرکت یعنی ایرباد TicPods 2 Pro این قابلیت را دارد تا کاربر با حرکت سر به تماس های تلفنی خود پاسخ دهد.

ایرباد TicPods 2 Pro

شرکت مذکور در نمایشگاه CES امسال از دو ایرباد جدید TicPods 2 و TicPods 2 Pro رونمایی کرد. TicPods 2 محصول 99 دلاری این کمپانی که قرار است در ۱۵ ژانویه در دسترس کاربران قرار گیرد. مدل TicPods 2 Pro قیمتی برابر با 139 دلار خواهد داشت که به طبع امکانات بیشتری نیز دارد. این دو ایرباد جدید از مدل قبلی کمی کوچکتر هستند و از سری‌های داخل گوش سیلیکونی بهره می‌برند.

این مطلب را هم ببینید
نسخه مخصوص کودک تبلت میت پد T 10 هواوی رونمایی شد

به لطف درایوهای بهبودیافته و جدیدترین تراشه‌ی بلوتوث شرکت Qualcomm ، باعث شده اند تا این دو ایرباد کیفیت صدای واضح و شفافی داشته باشند. همچنین برای داشتن ارتباط های تلفنی بهتر مجهز به سیستم حذف نویز می باشند. تفاوت این دو مدل نام برده یعنی TicPods 2 و TicPods 2 Pro با یکدیگر در ویژگی‌های هوش مصنوعی TicHear و TicMotion جدید آنهاست. همچنین در TicPods 2 Pro از تراشه پیشرفته‌تر QCC3026 از کوالکام استفاده شده است.

جالب است بدانید که در نسخه پرو می توانید با گفتن جملاتی مانند Play music، Pause music، Next Song یا Hang up call عملیات مختلف را از ایرباد بصورت صوتی درخواست کنید. به گفته کمپانی سازنده میکروفون های قوی در این ایربادها باعث شده اند که اشتباهی در دریافت فرمان‌ها صورت نگیرد و دستورها به درستی و با دقت بالایی اجرا شوند.

این مطلب را هم ببینید
کیبورد Combo Touch logitech رونمایی شد

یک قابلیت ویژه در نسخه پرو این ایربادها ، همانطو که در ابتدای این مطلب گفته شد، آن است که کاربر می تواند از طریق تکان دادن سر به چپ و راست به تماس های تلفنی خود پاسخ دهد. پورت شارژ USB-C، عمرباتری ۴ ساعته با گوش دادن به موسیقی با هر بار شارژ کامل، ۲۳ ساعت عمرباتری با کیس شارژر، مقاومت در برابر آب و بلوتوث ۵.۰ از دیگر ویژگی های این محصول بشمار می روند.

ایرباد TicPods 2 Pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *