تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

با بهترین کامپیوترهای بدون کیس آشنا شوید

بهترین کامپیوترهای بدون کیس

کامپیوتر بدون کیس  همان نسل بعدی کامپیوتر های رومیزی می باشد که از همه نظر بهینه شده است . از جمله : طراحی ، سازگاری قطعات ، فضای کمتر و …. . استقبال روز افزون از کامپیوتر بدون کیس سازندگان کامپیوتر را بر آن داشته است که برای گرفتن سهم از فروش این سیستم ها دست به تولید مدل های مختلف بزنند. با وجود تنوع این دسته از محصولات دیجیتال در بازار، ممکن است افراد هنگام خرید دچار سردرگمی شوند. از این رو در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین کامپیوترهای بدون کیس بپردازیم.

بهترین کامپیوترهای بدون کیس

کامپیوتر Surface Studio 2

بهترین کامپیوترهای بدون کیس

بهترین دستگاه برای هنرمندان و تولیدکنندگان محتوا که از جایگاه خوبی در بازار برخوردار است. سرفیس استودیو 2 تنها صفحه نمایش جذاب و عملکرد منحصربه‌فردی ندارد، بلکه با توانایی فوق‌العاده‌اش، به دستگاهی تبدیل شده است که در آینده بی‌نظیر بودن آن به اثبات می‌رسد. قیمت این کامپیوتر به شدت بالاست؛ اما اگر مناسب کار شما باشد، کامپیوتر بدون کیس بهتری پیدا نخواهید کرد.

کامپیوتر بدون کیس iMac Pro

یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران حرفه ای که با پردازنده 18 هسته‌ای اینتل Xeon و رم حداکثر 128 گیگابایتی، پرچمدار کامپیوترهای بدون کیس شناخته شده است. این ویزگی های فوق العاده باعث شده اند تا قیمت بالای این کامپیوتر به چشم نیاید.

این مطلب را هم ببینید
تبلت لنوو Tab P11 معرفی شد

کامپیوتر بدون کیس XPS 27 دل

بهترین کامپیوترهای بدون کیس

ترکیبی از صفحه نمایش لمسی با رزولوشن 4K UHD و 6 اسپیکر در یک کامپیوتر بدون کیس که قابلیت های زیادی دارد.  چه بخواهید به ضربان قلب خودتان گوش بدهید یا به ضربان قلب دیگران، فیلم ببینید یا حتی فیلم خودتان را ادیت کنید، XPS 27 دل در این زمینه یکی از بهترین‌هاست.

کامپیوتر بدون کیس   HP Envy Curved

یکی دیگر از بهترین کامپیوترهای بدون کیس که تمامی اجزا را در پایه قرار داده است، اما اسپیکر پیشرفته‌ای هم به آن اضافه کرده است.

آی مک (27 اینچ، محصول سال 2019)

کامپیوتر بدون کیس اپل تماما با اجزای جدید بیرون آمد، از جمله پردازشگر دسکتاپ اینتل نسل 9، گرافیک حرفه ای Radeon Pro و SSD های سریعتر. البته چون صفحه نمایش حرفه‌ای 5K Retina هنوز مورد علاقه تمامی طرفرداران اپل است، آن را جایگزین نکردند.

این مطلب را هم ببینید
اولین سایت 5G ایران بزودی راه اندازی خواهد شد

کامپیوتر بدون کیس Yoga A940 لنوو

بهترین کامپیوترهای بدون کیس

این کامیپوتر قدرتمند نیز می تواند گزینه خوبی برای افراد حرفه ای باشد. پشتیبانی 100 درصد Adobe RGB و Dolby Vision، مجموعه اسپیکرهای Dolby Atmos، یک پورت که خیلی هوشمندانه‌تر از اپل به کار گرفته شده است و یک قلم که با کامپیوتر ارائه می‌شود، از جمله ویژگی های این محصول لنوو هستند.

کامپیوتر بدون کیس Zen AiO Pro Z240IE ایسوس

قدرت پردازش بالا، گرافیک مجزا، صفحه نمایش لمسی 4K با یک طراحی شیک و در عین حال مقرون‌ به‌ صرفه ، Zen AiO Pro Z240IE را به یکی از بهترین کامپیوترهای بدون کیس تبدیل کرده است.

کامپیوتر بدون کیس Acer Aspire Z24

پردازشگر 6 هسته‌ای اینتل Core i7 به کار رفته در این کامپیوتر باعث بالا رفتن قدرت پردازش آن شده است. این کامپیوتر 16 گیگابایت حافظه Intel Optane دارد که در نوع خود، فضای ذخیره‌سازی بالایی محسوب می‌شود. کمپانی Acer با ارائه میکروفون‌های داخلی با پشتیبانی Amazon ALexa، در واقع ترفندی که در آستین داشته را رو کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *