مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

کیبورد ارگونومیک Ergo K860 لاجیتک رونمایی شد

کیبورد ارگونومیک Ergo K860 لاجیتک

کمپانی Logitech در سال 1981 با تمرکز بر روی لوازم جانبی کامپیوتر و بخصوص ماوس کار خود را آغاز کرد. این کمپانی روی نوآوری و کیفیت تمرکز کرده تا کاربران دنیای دیجیتال بتوانند کاربری بهتری را تجربه نمایند. کیبورد ارگونومیک Ergo K860 لاجیتک یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی خوشنام است که به تازگی رونمایی شده است.

کیبورد ارگونومیک Ergo K860 لاجیتک

Ergo K860 شباهت زیادی به کیبورد سرفیس ارگونومیک مایکروسافت دارد. این محصول از طراحی دو قسمتی و پد قابل تنظیم برخوردار است. طراحی ارگونومیک و زاویه دار این کیبورد توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این طراحی که کمی عجیب است، به درد کمتر در مچ ها و ساعد منجر شده و حین تایپ فشار کمتری به گردن، دست ها و شانه ها وارد می کند. این محصول در قسمت هایی، با توجه به حالت قرار گیری مچ دست، زاویه دار شده و امکان راحت تر کار کردن را برای کاربر فراهم می کند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین سایت های تور مجازی ؛ سفر به دور دنیا در روزهای قرنطینه

کیبورد ارگونومیک Ergo K860 لاجیتک

این کیبورد در قسمت های زاویه دار از پدهای نرم برای مچ دست برخوردار است. قسمت استراحتگاه مچ نیز قابل تنظیم بوده و می توان هنگام استفاده از میزهای پایه بلند از آنها استفاده کرد. مکانیزم به کار رفته در کلیدهای این کیبورد همانی است که در کیبورد MX Keys و Craft Keyboard استفاده شده بنابراین دکمه های ان به راحتی و نرمی فشرده می شوند. این محصول با سه دستگاه قابلیت جفت شدن داشته و به لطف لیبل های اشتراکی در دکمه های استارت و Alt، با کامپیوتر مک نیز قابل استفاده است.

کیبورد جدید لاجیتک مجهز به نام پد است. همچنین از طریق بلوتوث یا گیرنده ای که درون جعبه قرار گرفته به سیستم متصل می شود. دو باتری نیم قلم نیروی لازم این ابار را فراهم می کنند که گفته لاجیتک تا دو سال عمر خواهند داشت. Ergo K860 از ماه جاری میلادی از سایت رسمی لاجیتک و آمازون با قیمت 130 دلار قابل خریداری خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
بهترین ابزارهای افزایش سرعت هارددیسک در ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *