معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

بررسی آیپد پرو 2020 و مشخصات فنی آن

آیپد پرو 2020

کمپانی اپل در سال جاری سه مدل آیپد عرضه کرد که هیچکدام از آنها از سری پرو نبودند. هم اکنون بیشتر از یک سال از رونمایی مدل‌های جدید آیپد پرو توسط غول تکنولوژی، اپل، می‌گذرد و علاقمندان به دنیای فناوری مشتاقانه منتظر ارائه نسل بعدی این تبلت‌ ها توسط کمپانی هستند. اما اینکه آیپد پرو 2020 چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار دهد و چگونه طراحی شده است را ما به شما خواهیم گفت.

آیپد پرو 2020

طراحی

اپل، به سبک طراحی همیشگی خود وفادار بوده و نباید انتظار ایجاد تغییرات بنیادین را در شکل ظاهری آیپد پرو 2020 داشته باشیم. همچنین، به نظر می‌رسد که بار دیگر درگاه USB Type-C برای شارژ دستگاه در نظر گرفته شده و پشتیبانی از قلم اپل نیز در آیپد پرو 2020 تکرار شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی اسپیکر Huawei Sound Joy

آیپد پرو 2020

نمایشگر

از آنجایی که اپل چند سالیست به دنبال بهبود پنل‌های LED است و نوعی تکنولوژی تحت عنوان Micro-LED را برای هدف جدید خود در نظر گرفته است، از این رو در آیپد پرو 2020 می توان شاهد تغییرات چشمگیری بود. پنل‌های Micro-LED توانایی تولید پیکسل‌هایی کوچک‌تر از 100 میکرون را دارا بوده که این مسئله روشنایی بیشتر در ازای مصرف انرژی کمتر و همچنین انعطاف‌ پذیری بیشتر تصویر در مواجهه با گوشه‌های گرد یا ناچ‌ها را به دنبال دارد. از طرفی اپل قصد دارد تا نمایشگر ipad pro 2020 را به پنل‌های Mini-LED مجهز کند.از دیگر قابلیت های این محصول می توان به پشتیبانی از True Tone و ProMotion و پوششی برای جلوگیری انعکاس نور اشاره کرد.

سخت افزار و شبکه

قدرت پردازش نسل جدید تبلت ها اپل بسیار بالا می باشد. چرا که چیپ A12X Bionic به کار رفته در آیپد پرو‌های 2018 نسخه تقویت شده از چیپ A12 Bionic است که در آیفون XS به کار رفته است. این محصول در مدل‌های 64 گیگابایتی، 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و یک ترابایتی عرضه خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
ترفند برای افزایش ضریب در مشارکت در اینستاگرام

شبکه 5G

همانطور که می دانید نسل جدید اینترنت در حال گسترش و توسعه می باشد و دستگاههای جدید سازگار با این فناوری ساخته می شوند. اما طبق آخرین اخبار و شایعات، به نظر نمی‌رسد که اپل قبل از سال 2021 پشتیبانی از 5G را به دستگاه‌های خود اضافه کند. بنابراین، بهتر است که انتظار پشتیبانی از 5G را در آیپد پرو 2020 نداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *