مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای نمایش آب و هوا در ویندوز

نرم افزارهای نمایش آب و هوا

نمایش آب و هوا برای دسکتاپ کامپیوتر شما می تواند بسیار کاربردی و مهم باشد. برنامه های مختلفی را می توان در سبک نرم افزار نمایش آب هوا در کامپیوتر نام برد. از آنجایی که تعداد این برنامه ها زیاد است و ممکن است کاربران در انتخاب مناسب ترین آن دچار سردرگمی شوند، در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین نرم افزارهای نمایش آب و هوا در ویندوز بپردازیم.

بهترین نرم افزارهای نمایش آب و هوا

The Weather Channel

یک ابزار مفید در ویندوز با قابلیت هایی از جمله شخصی سازی، پیش بینی دقیق، نقشه های راداری و ارسال هشدار که امکان نمایش آب و هوای هر نقطه را برایتان فراهم می کند.

AccuWeather

با استفاده از این نرم افزار می توانید از جدیدترین اخبار و وضعیت آب و هوا بصورت رایگان مطلع شوید. از ویژگی های این برنامه پر طرفدار می توان به پیش بینی بارش و وضعیت هوا به صورت ساعت به ساعت، مشاهده پیش بینی هوا برای ماه آینده، اطلاعات دقیق برای آدرس شما، مشاهده تاریخچه بیشترین میزان بارش، دما و.. تاریخ برای مکان شما به تفکیک ماه و روز و.. اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
گوگل نقص در نسخه‌ 79 مرورگر کروم را برطرف کرد

MyRadar

در این ابزار، رادار های متحرک هوا در اطراف مکان فعلی شما را نشان می دهد. بنابراین می توانید به سرعت ببینید که چه آب و هوایی در انتظار شما است.

ForecaWeather

شرایط فعلی آب و هوا، پیش بینی هوای ۱۰ روز آینده، مشاهده انیمیشن های وضعیت هوا در ۱۴۰ هزار نقطه از جمله ویژگی های قابل توجه این ابزار می باشند.

Perfect Weather Universal

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای نمایش آب و هوا برای ویندوز که در آن می توانید از جزییاتی مانند وضعیت هوا مانند سرعت باد، فشار، طول روز و وضعیت ماه را در کنار وضعیت هوای امروز و ۹ روز آینده مطلع شوید.

Rain Gauge

بارش ها در این این سرویس به طور آنلاین نشان داده می شوند. Rain Gauge ادعا می کند که اطلاعات مربوط به بارش را در هر ۵ دقیقه برای ۳ ساعت آینده به طور دقیق در ویندوز ارائه می دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین پردازنده های کامپیوتر 2020

Simple Weather در ویندوز 10

وضعیت آب و هوا با ارائه ویژگی های فشار، رطوبت، شرایط باد، طلوع و غروب آفتاب در ویجت آب و هوا برای ویندوز ۱۰ Simple Weather قابل مشاهده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *