بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بررسی بازی Tekken 7

بازی Tekken 7

در دنیای مدرن امروز ، بازی های ویدیویی از تنوع بالایی در ژانرهای مختلف برخوردار هستند. بازی Tekken 7 یکی از محبوب ترین آن ها در حوزه بازی های مبارزه ای و جنگی است که در این بخش به بررسی آن می پردازیم.

نقد و بررسی بازی Tekken 7

بخش داستانی بازی که از همان ابتدا مشخص است در این شماره به شدت مورد توجه سازندگان قرار گرفته را می توان به دو بخش تقسیم کرد. نخستین بخش شباهت بسیاری به بخش داستانی عناوینی نظیر Injustice و Mortal Kombat دارد و داستان پدر و پسر انتقام جو را تعریف می کند و بخش دوم که اپیزود های آن به مروز باز می شوند به تک تک کارکتر های بازی تعلق دارد و در هر اپیزود داستان یک نفر را تعریف می کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های عاشقانه

دو مورد جذاب و عالی بازی که موجب شده شما هیچگاه از ادامه بازی ناامید نشوید یکی از آن ها، تعداد مبارزات زیاد است که بسیار جذاب هستند و دومی وجود صندوق هایی پر از آیتم های جدید و چالش های بسیار بزرگ در مبارزات است که موجب شده این بازی بسیار جذاب و سرگرم باشد.

در بخش آفلاین بازی می توانید به صورت تمرینی بازی کنید و با دوست یا همراه خود به مبارزه های چالش برانگیز بپردازید و از این بازی لذت ببرید و ساعت های فراوانی سرگرم  باشید. شما برای انجام دادن مبارزات آنلاین، باید شخصیت قدرتمندی را انتخاب کنید و برای انجام دادن این مبارزات، می توانید از طریق آیتم های بدست آورده کاراکتر خود را شخصی سازی کنید که از مو و رنگ مو گرفته تا قرار دادن دو بال بر پشت کاراکتر خود تغییراتی ایجاد کنید.

این مطلب را هم ببینید
احتمال پشتیبانی پلی استیشن 5 از بازی های نسلهای قبل

مورد دیگری که در گیم‌پلی بازی به خوبی شما را سرگرم می‌کند، شخصیت‌های بازی هستند. در دنیای بازی ۳۶ شخصیت مختلف قرار دارند که می‌توانید با آن‌ها در بخش‌های مختلف بازی تجربه کسب کنید. همچنین قبل از هر مسابقه قادر خواهید بود چپ یا راست تصویر بودن خود را انتخاب کنید. برای مثال در شروع بازی دوست دارید در سمت چپ تصویر قرار داشته باشید، حال با انتخاب این گزینه تا زمانی که در طول مبارزات جای شما عوض نشود، می‌توانید در سمت چپ باقی بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *