آموزش تلفن پاناسونیک

بررسی سیستم تلفن پاناسونیک KX-TG9471

اگر شما یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید یا تماس های زیادی از روی میز خود انجام می دهید، این بررسی می تواند برای شما جالب باشد.مدل KX-TG9471 از  تلفن های پاناسونیک برای متمایز شدن از انبوه تلفن ها، یک ویژگی جالب دارد و آن قابلیت پیوند دادن به مایکروسافت اوت لوک Microsoft Outlook برای شروع تماس ها و نمایش اطلاعات دقیق در مورد تماس گیرندگان ورودی از دفترچه آدرس Outlook است.

امکانات:

فناوری DECT 6.0
1.9 گیگاهرتز سیمی / تلفن بی سیم ترکیبی
2 خط
سازگاری پست صوتی
قابل ارتقا تا 6 گوشی
حالت شب به عنوان مثال: گوشی‌های فردی را برنامه‌ریزی کنید تا برای بازه‌های زمانی مشخص زنگ بزنند یا بی‌صدا بمانند
بلندگوی گوشی
نمایشگر LCD دوگانه (پایه و گوشی)
صفحه کلید با نور پس زمینه
50 نام ایستگاه / شماره حافظه تماس گیرنده
فهرست تلفن
کنفرانس 3 طرفه
کنترل صدای گوشی 4 مرحله ای
شناسه زنگ
شناسه زنگ را می توانید برای تماس های ورودی سفارشی کنید
گوشی به پایه / گوشی مخابره داخل ساختمان
انتقال تماس
عملکرد آسان
مکان یاب گوشی
شماره گیری زنجیره ای
پاسخ خودکار
کلیدهای نرم
دفترچه تلفن
حافظه شماره گیری مجدد 10 ایستگاه
فلاش
ساعت و زنگ هشدار
7 ساعت زمان شارژ
جک هدست

در نگاهی دقیق تر به تلفن رومیزی. نشانگر USB را در گوشه سمت راست آن متوجه خواهید شد.

در سمت راست واحد دسکتاپ، کانکتور مینی USB به کابل USB است که به کامپیوتری که دارای Microsoft Outlook است متصل می‌شود و کابل آن ارائه شده است.

در پشت دستگاه دو جک تلفن وجود دارد که متفاوت هستند. یکی 2 پین و دیگری 4 پین. کابل های تلفن با کد رنگی ارائه شده است. هنگام اتصال 2 خط، اولی از کابل 2 پین و دومی از کابل 4 پین استفاده می کند.

هیچ چیز قابل توجهی در مورد گوشی بی سیم وجود ندارد جز اینکه می تواند به 2 خط تلفن مستقل دسترسی داشته باشد. یکی از ویژگی هایی که از آن استقبال شده جک هدفون است، بنابراین می توان یک هدست را وصل کرد. بسیاری از گوشی های جدیدتری که موجود هستند این ویژگی را حذف کرده اند.

و این امکان را دارد که خطوط Obi و خط های متعدد خود را در یک دستگاه تلفن ادغام کنیم و سردرگمی و درهم ریختگی را کاهش دهیم.

این مطلب را هم ببینید
شارژ اولیه باتری تلفن پاناسونیک چقدر است؟

بعد از شارژ کردن باتری های گوشی، گوشی نصب می شود این شامل استفاده از سیم‌های تلفن با کد رنگی ارائه شده برای اتصال Obi و magicJack به واحد دسکتاپ و البته وصل کردن دسکتاپ به برق AC است. در این مرحله می توان با هر دو گوشی تماس برقرار و دریافت کرد.  همچنین از طریق منوی تنظیمات در واحد دسکتاپ و پارامترها را مطابق میل خود تنظیم می توان کرد. دستگاه دارای سیستم پاسخگویی است، پست صوتی ارائه شده توسط خطوط تلفن متصل ارائه می شود و دستگاه از این پست صوتی آگاه است و نشان می دهد که یک پیام پست صوتی در صفحه نمایش آن وجود دارد

برای بهره مندی از حداکثر مزیت KX-TG9471، باید افزونه Outlook را نصب کنید. این نرم افزار به راحتی نصب می شود. قبل از وصل کردن کابل USB، نصب را انجام دهید.

Outlook بر روی کامپیوتر شخصی

برای اینکه افزونه کار کند، Outlook باید در حال اجرا باشد. می توان آن را به نوار وظیفه به حداقل رساند. به محض دریافت تماس در هر دو خط، و اگر اطلاعات شناسه تماس گیرنده وجود داشته باشد، صفحه ای  ظاهر می شود. اگر تماس‌گیرنده در دفترچه آدرس outlook نباشد، یک فرم کم جمعیت فقط با شماره تلفن نمایش داده می‌شود که به شما امکان می‌دهد اطلاعات بیشتری اضافه کنید و تماس‌گیرنده را در دفترچه آدرس خود ذخیره کنید.

برای برقراری تماس چندین گزینه وجود دارد. این افزونه نوار ابزار جدیدی را به Outlook اضافه می کند. برای شروع، تماس از خط 1 یا دکمه خط 2 را انتخاب کنید. با این کار کادر شماره گیری پررنگ می شود. از اینجا می‌توانید شماره تلفنی را تایپ کرده و Enter را فشار دهید و شماره شماره‌گیری می‌شود، یا می‌توانید روی فلش کشویی روی کادر شماره تماس کلیک کنید و شماره‌هایی که اخیراً تماس گرفته‌اید نشان داده می‌شوند. یکی را انتخاب کنید و اینتر را بزنید تا شماره گرفته شود. همچنین پس از انتخاب کادر تماس از خط، می توانید لیست تماس ها را باز کرده و شماره ای را برای شماره گیری انتخاب کنید. این اعداد آخرین دریافتی هستند.

این مطلب را هم ببینید
فرکانس تلفن های بی سیم چگونه کار می کند؟

راحت ترین راه برای شماره گیری، استفاده از لیست مخاطبین در Outlook است. در اینجا می توان شخص خاصی را جستجو کرد و پس از دوبار کلیک کردن روی نتایج، و از منوی کشویی موجود در کادر شماره تلفن ها برای انتخاب و شروع تماس استفاده کرد.

پاناسونیک در تماس های دریافتی است که می درخشد چراکه می توان اطلاعات شخصی همه مشتریان را در Outlook به طور دقیق درج کرد، به طوری که وقتی آنها تماس می گیرند و حتی قبل از اینکه گوشی را برداریم، بتوانیم حافظه خود را در مورد حساب ها و جزئیات شخصی آنها تجدید کنیم.یعنی پنجره ای ظاهر می شود که ما قبلا اطلاعات بیشتر راج به آن مخاطب را در آن ثبت کرده ایم و هنگام تماس بعدی با مشتری با پیش زمینه قبلی خود با او گفتگو خواهیم کرد.

این دستگاه دارای مجموعه ای از ویژگی های غنی است که توسط اکثر دستگاه های تلفن موجود امروزی مشترک است. چیزی که آن را متمایز می کند، اتصال به کامپیوتر شخصی است که Microsoft Outlook را اجرا می کند. این تلفن برای کاربر خانگی نیست، اما برای محیط های کاری شرکتی یا کسب و کارهای کوچک، به ویژه آنهایی که در زمینه فروش یا خدمات مشتری هستند و ناگزیر به ثبت شماره تلفن های مشتریانشان می باشند مناسب است. در نهایت، کیفیت صدای تلفن پاناسونیک مدل KX-TG9471 بسیار خوب است، اما باز هم این چیزی است که پاناسونیک به آن معروف است و ما در دیگر مدل های تلفن این شرکت هم دیده ایم تنها اشکال تلفن این است که سیم گوشی آن خیلی کوتاه است و هنگامی که پشت میز نشسته ایم می توانیم با آن صحبت کنیم و در صورت بلند شدن از میز باید دستگاه را هم بیرون بکشیم که برای رفع این اشکال هم شرکت پاناسونیک تدبیری اندیشیده و یک یک سیم بلندتر را به عنوان لوازم جانبی این تلفن ارائه داده و می فروشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *