تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بررسی لپ‌ تاپ MSI PS63 Modern

لپ‌ تاپ MSI PS63 Modern

MSI یکی از برترین برندهای شناخته شده در دنیای لپ تاپ است. محصولات این کمپانی از قدرت بالایی برخوردارند. یکی از بهترین آنها لپ‌ تاپ MSI PS63 Modern می باشد که در این بخش به بررسی آن می پردازیم.

لپ‌ تاپ MSI PS63 Modern

طراحی ظاهری

در نگاه اول به این لپ‌تاپ، طراحی زیبا و حاشیه‌های اندک نمایشگر توجه کاربر را جلب می‌کند. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ از نوع IPS بوده و تقریباً 100% طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این لپ‌تاپ از نسبت نمایشگر به بدنه 86 درصدی بهره‌مند است و حاشیه‌های دور نمایشگر آن تنها 5.6 میلی‌متر است. وزن 1.6 کیلوگرمی آن، این لپ‌تاپ را در دسته‌ی فوق‌سبک قرار می‌دهد.

لپ‌ تاپ MSI PS63 Modern

قاب خاکستری رنگ PS63 نیز زیبایی خاص خود را دارد و جلوه‌ای باورنکردنی به این لپ‌تاپ پرقدرت داده است. تصور کنید یک خودروی مسابقه‌ای، ظاهری شبیه رویز رویز داشته باشد. لوگوی معروف ام اس آی که به شکل یک اژدها است، پشت صفحه‌نمایش قرار گرفته و قاب به رنگ دیگر اجزای سیستم رنگ‌امیزی شده است و این رنگ ظاهر جذابی را به لپ‌تاپ داده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور This app can’t run on your PC در ویندوز 10

کیبورد

کلیدهای این کیبورد با اعمال فشاری معادل ۶۷ گرم، به‌درستی فشرده می‌شوند و پس از ۱.۲ میلی متر حرکت، دستور درخواست شده را صادر می‌کنند، در بخش زیرین خود از چراغ‌های سفیدی بهره می‌برند که جذابیت آن‌ها را دو چندان کرده است و امکان کار با لپ‌تاپ را در فضاهای تاریک و کم‌نور را به کاربران می‌دهد. کار با این صفحه کلید بسیار راحت و لذتبخش می باشد.

پردازنده

این لپ تاپ با استفاده از پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل در کنار کارت گرافیک GeForce GTX 1650 Max-Q Design با 4 گیگابایت حافظه GDDR5، ترکیبی قدرتمند را تشکیل داده که در سنگین‌ترین پردازش‌ها نیز شما را همراهی می‌کند. PS63 مدرن به‌طور اختصاصی برای بازی طراحی و ساخته نشده است. با این وجود، این لپ‌تاپ هنوز هم ذات ام اس آی خود را حفظ کرده و از لحاظ گرافیکی بسیار قوی و قدرتمند است.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ های جدید لنوو معرفی شدند

پورت ها

درگاه USB 3.1 (Type-A) ،USB Type-C ،HDMI و درگاه‌های جک ۳.۵ میلیمتری معمول ورود و خروج صدا، که همگی در سمت چپ این دستگاه قرار گرفته‌اند، از جمله پورت هاییست که در این لپ تاپ قرار داده شده اند.

باتری

یکی دیگر از دلایلی که این لپ‌تاپ را به انتخابی خوب برای کاربران پر سفر تبدیل می‌کند، عملکرد باتری آن است. به گفته‌ی ام‌اس‌آی این لپ‌تاپ می‌تواند با یک بار شارژ کامل، تا 16 ساعت شما را از برق شهری بی‌نیاز کند. همچنین شارژر این دستگاه بازطراحی شده و اندازه کوچکی دارد. MSI توانسته شارژر این لپ‌تاپ را 19 درصد کوچکتر و 38 درصد سبک‌تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *