تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بررسی نسل دوم لپ تاپ میت بوک ایکس پرو هواوی

لپ تاپ میت بوک ایکس پرو هواوی

هوآوی که یکی از برترین بردهای حوزه فناوری در جهان بشمار می رود، دو سال گذشته از میت بوک ایکس به عنوان اولین لپ تاپ خود پرده برداشته بود و چندی بعد با اضافه کردن امکانات زیبا به سراغ میت بوک ایکس پرو رفت. به تازگی نسل دوم لپ تاپ میت بوک ایکس پرو هواوی وارد ایران شده است. از این رو در این بخش می خواهیم به بررسی این محصول بپردازیم.

نسل دوم لپ تاپ میت بوک ایکس پرو هواوی

این لپ تاپ با کیفیت ساخت عالی، فقط 1.33 کیلوگرم وزن دارد. البته از نظر درگاه های ارتباطی کمی با محدودیت مواجه هستیم چون فقط یک درگاه USB 3.0 تایپ A و دو درگاه USB-C در اختیار داریم، یعنی خبری از درگاه HDMI یا کارت خوان نیست. خوشبختانه یکی از درگاه های USB-C از تاندربولت 3.0 برای انتقال تصویر پشتیبانی می کند. نسل دوم این لپ تاپ همچون نسخه قدیمی خود از طول عمر باتری بالایی برخوردار است

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های مدیتیشن

نمایشگر 13.9 اینچی این رایانه شخصی با نسبت تصویر 3:2 برای وبگردی بهینه شده است. این صفحه حدود 91 درصد از سطح را به خود اختصاص داده که رقم بسیار خوبیست و نقش بسزایی در کاهش ابعاد دستگاه ایفا می کند. هواوی مثل نسل قبل، وبکم را داخل کیبورد تعبیه کرده که زاویه مناسبی برای مکالمه تصویری ندارد و باید کمی از لپ تاپ فاصله بگیرید تا تصویر کاملی از خودتان ثبت کنید.

ترکیب سخت افزاری میت بوک ایکس پرو شامل پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7، هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD هم برای استفاده روزمره کافیست و حتی می توانید بازی های سبک را روی آن اجرا کنید. البته شباهت عین به عین میت بوک به مک بوک چیزی نیست که قابل نادیده گرفتن باشد، اما شرکت چینی آنقدر در بخش های دیگر عالی عمل کرده که حتی ظاهر کپی برداری شده هم، چیزی از ارزش های دستگاه کم نمی کند.

این مطلب را هم ببینید
طریقه عملکرد کیبورد مکانیکی سرفیس نئو روی صفحات لمسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *