اخبار تکنولوژی

لغو کنفرانس I/O گوگل بخاطر نگرانی از شیوع کرونا

لغو کنفرانس I/O گوگل

کرونا و آسیب های جدی اش به سلامتی و کسب و کار مردم در سراسر جهان تمامی ندارد. این روزها علاوه بر شنیدن اخبار مربوط به مبتلایان این بیماری، شاهد تاثیرات آن بر انواع کسب و کارها خصوصا در زمینه فناوری در کل جهان هستیم. حتی کمپانی های ابرقدرت نیز در امان نبوده و تحت تاثیر این ماجرا قرار گرفته اند. بعد از خبر تعطیلی کارخانه نمایشگرهای ال جی در شهر گومی ، اکنون نوبت به لغو کنفرانس I/O گوگل بخاطر نگرانی از شیوع کرونا شده است.

کرونا باعث لغو کنفرانس I/O گوگل شد

در بیانیه گوگل آمده: «به دلیل نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا (COVID-19) و مطابق با دستورالعمل بهداشت جهانی، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا و دیگر مقامات بهداشتی، تصمیم گرفته‌ایم بخش فیزیکی کنفرانس I/O را لغو کنیم.» باید خاطرنشان کنیم مراسم Google I/O معمولا مهم‌ترین کنفرانس گوگل در سال محسوب می‌شود که در جریان آن تغییرات اندروید، محصولات سخت‌افزاری تازه‌نفس و حتی به‌روزرسانی سرویس‌هایی مانند گوگل مپ معرفی می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
تبلت Fire HD 10 Plus به عنوان قوی‌ترین تبلت ۱۰ اینچ آمازون رونمایی شد

گوگل در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که هزینه‌ی بلیط‌های حضور در کنفرانس I/O تا ۱۳ مارس به‌صورت کامل به شرکت‌کننده‌ها پرداخت می‌شود. به‌علاوه، همه‌ی ثبت‌نام‌کننده‌ها دعوت‌نامه‌‌ی حضور در مراسم سال ۲۰۲۱ را دریافت خواهند کرد.

کنفرانس I/O گوگل جدیدترین رویدادی است که به‌خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا لغو می‌شود؛ اما قطعا آخرین نخواهد بود. از رویدادهای مهم دیگری که در روزهای گذشته لغو شدند می‌توان به F8 فیسبوک اشاره کرد که قرار بود پنجم ماه مه برگزار شود. به‌علاوه، کنفرانس توسعه‌دهنده‌های صنعت بازی موسوم به GDC نیز لغو شد که تاریخ برگزاری آن ۱۶ مه بود. فراموش نکنید که همه‌ی این رویدادها برای دو ماه آینده برنامه‌ریزی شده بودند و لغو آن‌ها نشان‌دهنده‌ی اهمیت پیشگیری‌های آتی از ابتلای مردم به ویروس کرونا است. از رویدادهای لغوشده‌ی اخیر دیگر می‌توان به کلادنکست گوگل و MVP مایکروسافت اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
لاجیتک از ماوس Lift با ساختار عمودی رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *