مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

کیبورد گیمینگ Everest را بیشتر بشناسید

کیبورد گیمینگ Everest

اگر یک گیمر حرفه ای و کاردرست باشید با کیبورد های گیمینگ آشنا هستید قطعا مدل های زیادی از کیبورد ها با برند های زیادی وجود دارند. کیبوردهای گیمینگ غالباً از دسته کیبوردهای مکانیکی هستند. کیبورد گیمینگ Everest یکی از خاص ترین این محصولات است که به تازگی وارد استارتاپ کیک استارتر شده است، امیدوار است که موفق به تولید انبوه شده و ویژگی‌های آن نیز نشان می‌دهند که Everest بدون شک به تولید انبوه خواهد رسید.

کیبورد گیمینگ Everest

این صفحه کلید از سوئیچ‌های کاملاً مکانیکی بهره برده و در زمره صفحه کلیدهای مکانیکی قرار می‌گیرد. اورست از کلیدهای Cherry MX بهره برده و دارای LED RGB کامل است. نشانگر دیجیتالی تعبیه شده در بالای این کیبورد ، قابل برنامه ریزی بوده و به وسیله یک پردازنده ARM راه اندازی شده است. قابلیت ماژولار بودن کامل Everest ، چشمگیرترین ویژگی این محصول بشمار می رود.

این مطلب را هم ببینید
اولین لپ تاپ گیمینگ آنر با نام هانتر V700 رونمایی شد

نشانگر بالای صفحه کلید نیز قابل جا به جایی بوده و حتی بخش Num Pad نیز می‌تواند در سمت چپ و یا راست نصب شده و یا حتی به صورت کامل برداشته شود. در بالای بخش Num Pad، 4 کلید وجود دارد که به صورت دلخواه قابل برنامه ریزی بوده و Everest از متریال آلومینیومی تولید شده است. امکان تعویض سوئیچ‌ها، یکی دیگر از قابلیت‌های این صفحه کلید جذاب است.

پشتیبانی از رابط نسل اول USB Type-C 3.2 و مدیریت بخش ال ای دی RGB با استفاده از یک برنامه مجزا، از دیگر ویژگی های بارز اورست است. این صفحه کلید در دو مدل Everest Max و Everest Core عرضه می‌گردد که در نهایت باز هم هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. این صفحه کلید با شروع قیمت 95 یورو و در گران‌ترین مدل نیز با قیمت 199 یورو به فروش می‌رسد. جالب است بدانید که سفارش و پشتیبانی از آن، به مقادیر بسیار بالایی رسیده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش دریافت گزارش باتری لپ تاپ در ویندوز ۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *