اخبار تکنولوژی

بررسی هدفون بیسیم وان مور استایلیش

هدفون بیسیم وان مور استایلیش

چند سالیست که هدست و هدفون های کاملا بیسیم جایگاه خوبی در بازار کرده و از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردارند. شرکت چینی 1MORE در زمینه ساخت و تولید هدفون با عرضه دو مدل فوق‌العاده‌ی Triple Driver و Quad Driver تبحر خود را به مخاطبان ثابت کرد. دو هدفون مذکور توانستند بین عاشقان صدا تبدیل به محصولات فوق‌العاده محبوبی شوند و به این ترتیب زنگ خطر برای سایر سازندگان هدفون به صدا در آمد. از دیگر محصولات برتر آن می توان به هدفون بیسیم وان مور استایلیش اشاره کرد که در این بخش مورد بررسی قرار می دهیم.

هدفون بیسیم وان مور استایلیش

طراحی

جعبه این محصول همچون سایر هدفون های وان مور، از طراحی شیک و زیبایی برخوردار است. داخل جعبه اسکچ و آرت ورک هایی از طرح های هدفون و کیس آن نقش بسته اند. در طرف دیگر جعبه هدفون، کیس تخم مرغی و سایر متعلقات قرار گرفته اند. درب این کیس بوسیله یک دکمه و بصورت فنری باز می شود. دو گوشی لوبیایی شکل با رنگ طلایی براق جلب توجه می کنند. البته اگر با این رنگ مشکل دارید، می توانید رنگ ساده تر مشکی را انتخاب کنید. رنگ های سبز و صورتی وان مور استایلیش هم مشابه طلایی، ظاهر جذابی دارند و و نگاه های کنجکاو دیگران را به خود جذب می کنند.

این مطلب را هم ببینید
منتظر معرفی مک بوک پرو 13 اینچی با کیبورد مجیک باشید

از دیگر ویژگی های ظاهری این هدفون می توان به چراغ LED روی آن اشاره کرد که هر چند ثانیه یک بار ب رنگ آبی روشن شده و در هنگام شارژ به رنگ قرمز در می آیند. در زیر هر گوشی دو پین ظریف تعبیه شده اند که امکان شارژ آنها را فراهم می کنند. به منظور محکم قرار گرفتن گوشی ها در گوش کاربر، وان مور از سری های سیلیکونی استفاده کرده است. بسته به اندازه حفره و لاله گوش خود می توانید از بین 4 سایز توگوشی و 3 سایز سیلیکون قلاب شکل انتخاب کنید.

هدفون بیسیم وان مور استایلیش

مشخصات فنی

این هدفون از استاندارد بلوتوث 5 و تکنولوژی های aptX و AAC پشتیبانی می کند. aptX یک کُدک صوتی است که از الگوریتم فشرده سازی ویژه ای بهره می برد. این کدک که در حال حاضر حق مالکیت آن در اختیار کوالکام است برای انتقال صدای بلادرنگ بین دستگاه های بیسیم به ویژه انتقال صدا روی بلوتوث استفاده می شود و برای بهره بردن از مزایای آن باید هم دستگاه فرستنده و هم گیرنده از آن پشتیبانی کنند. این محصول در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین عرق مقاومت می کند.

از نکات منفی هدفون بیسیم وان مور استایلیش می توان به عدم استفاده از تکنولوژی حذف نویز در آن اشاره کرد. همچنین فاقد قابلیت پخش صدای محیط از طریق گوشی ها است و صدای محیط هم توسط بخش های سیلیکونی چندان ایزوله نمی شود و به میزان زیادی به گوش می رسد. علاوه بر آن با بلند شدن ولوم، اطرافیان نیز صدا را خواهند شنید.

این مطلب را هم ببینید
ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی

وزن هر گوشی 6.2 گرم می باشد. در دویدن یا ورزش هم به خوبی در گوش باقی می مانند و نباید نگرانی از بابت افتادنشان داشته باشید. هدفون بیسیم وان مور استایلیش از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. برای  کنترل کارکردهای هدفون می توان از کلیدهای روی هر گوشی استفاده کرد. با استفاده از این کلیدها، می توانید به آهنگ های بعدی یا قبلی بروید یا آهنگ را متوقف کنید و مجدداً ادامه دهید.

کیفیت صدا

به گفته وان مور، تنظیم صدای هدفون استایلیش توسط لوکا بیگناردی، آهنگساز و مهندس حوزه صدا انجام شده تا از دقت صدای استودیویی هدفون اطمینان حاصل شود. این محصول در آزمایش های مربوط به تست صدا سرافراز بیرون آمده و نشان داده است که از کیفیت صوت فوق العاده ای برخوردار است. کیفیت صدا در ولوم های مختلف راضی کننده است و هیچ اعوجاجی شنیده نمی شود. حجم کلی صدا در حداکثر ولوم خوب است و بهترین تفکیک صدا را در ولوم های بالای 60 درصد تجربه می کنید. این محصول 100 دلار قیمت دارد که به نسبت کیفیت آن قیمت معقولی بنظر می رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *