عکاسی و فیلم برداری, مقالات آموزشی پهپاد

بررسی پهپاد دی جی آی مویک ایرDJI Mavic Air 2

اگر می‌خواهید یک پهپاد را به پرواز درآورید اما در مورد کنترل آن عصبی هستید، DJI Mavic Air 2 پهپادی است که می‌توانید آن را به راحت به پرواز در آورید این پهپاد به گونه ای طراحی شده است که حتی  تازه کارها نیز بتوانند از آن استفاده کنند، اما  ویژگی های پیشرفته کافی این پهپاد برای جلب نظر حرفه ای ها بسیار زیاد است. Mavic Air 2 کادرهای زیادی را برای تصویربرداری هوایی بررسی می کند.

طراحی دی جی آی مویک 2

با وزن کمی بیش از یک کیلو، دارای طراحی جمع و جور با روتورهای تاشو است که به راحتی می‌توان آن را در کیف دوربین قرار داد و به هر جایی برد. مبتدیان هواپیماهای بدون سرنشین ویژگی های جدید پرواز مستقل در Mavic Air 2 مانند سیستم پیشرفته کمک خلبان (APAS) 3.0 را دوست دارند که از نقشه برداری سه بعدی برای پرواز خودکار پهپاد در اطراف اجسام موجود در مسیر خود (مانند درختان، قطب ها و علائم) استفاده می کند. ) برای جلوگیری از برخورد.یعنی قبل از اینکه به جایی برخورد کند تصویر را ارسال می کند و باعث می شود خلبان انتخاب مسیر درستی داشته باشد.

در همین حال، مجموعه‌ای از سه حالت ردیابی خودکار به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که سوژه‌های تصاویر هوایی و ویدیوهای شما همیشه در فوکوس هستند.  از موانع اجتناب می کند و سوژه را در مرکز کادر نگه می دارد، حتی اگر پشت درخت حرکت کند. با Spotlight 2.0، دوربین Mavic Air 2 یک سوژه انتخابی را هدف قرار می دهد در حالی که کاربر حرکت پهپاد را در اطراف آن آزاد نگه می دارد. POI 3.0 نقاط مورد علاقه مانند بناهای تاریخی و ساختمان های شاخص را به صفر می رساند و یک مسیر پرواز خودکار را در اطراف آنها تنظیم می کند تا چشم انداز 360 درجه را به تصویر بکشد.

این مطلب را هم ببینید
راه اندازی و اکتیو کردن Dji FPV

ویژگی های DJI Mavic Air 2

DJI به لطف سنسور دوربین 1/2 اینچی بزرگتر Mavic Air 2، کیفیت تصویر را نسبت به پهپاد قبلی بهبود بخشیده است، که می تواند عکس هایی با وضوح 12 مگاپیکسل یا 48 مگاپیکسل در حالت جدید با وضوح بالا که چندین عکس را در یک تصویر ترکیب می کند، ثبت کند. ویژگی جدید SmartPhoto با استفاده از تجزیه و تحلیل صحنه برنامه‌ریزی شده تصاویر ثابت می‌گیرد تا به طور خودکار بین سه گزینه تصویر انتخاب شود: عکس‌های HDR، Hyperlight (برای مکان های کم نور)، یا تشخیص صحنه در پنج دسته عکس: غروب خورشید، آسمان آبی، چمن، برف و درختان است.

یک گیمبال مکانیکی 3 محوری  داد که به جبران لرزش دوربین برای گرفتن تصاویر واضح تر و فیلم های ویدئویی 4K پایدارتر کمک می کند، که اکنون می تواند با سرعت 60 فریم در ثانیه با حداکثر نرخ بیت 120 مگابیت بر ثانیه ضبط شود.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم برای عکاسی از چشم

مدت زمان پرواز با باتری کاملاً شارژ شده نیز در Mavic Air 2 به 34 دقیقه افزایش یافته است. کنترل پهپاد آسان است: فقط گوشی هوشمند خود را به کنترلر Mavic Air 2 متصل کنید و از برنامه DJI Fly به روز شده  رای پخش زنده یا محتوای پرواز پهپاد خود استفاده کنید. جوی استیک و کنترلر برای تنظیم ارتفاع و چرخش پهپاد (جهت چپ) و پرواز آن در هر جهت  ( سمت راست) استفاده می شود. ویژگی جدید AirSense از فناوری هوانوردی برای دریافت سیگنال از هواپیماها و هلیکوپترهای مجاور و نمایش موقعیت آنها بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند استفاده می کند. با نزدیک شدن هواپیما به هواپیمای بدون سرنشین، AirSense با پیام ها، صداها و لرزش های کنترلر به خلبان هواپیمای بدون سرنشین هشدار می دهد.

فناوری اختصاصی OcuSync 2.0 DJI به شما امکان می دهد Mavic Air 2 را از بردی تا شش مایلی کنترل کنید و در عین حال یک پخش زنده ویدیوی HD 1080p را به کنترلر ارائه دهید. این قابل توجه است، اما اگر قصد خرید Mavic Air 2 را دارید و این اولین پهپاد جدی شما خواهد بود، توصیه می شود که همیشه سعی کنید آن را در محدوده دید خود نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *