اخبار تکنولوژی

بررسی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3

وقتی نام گوشی تاشو به میان می آید، تنها چیزی که اول از همه در ذهنمان پر رنگ می شود، گوشی های قدیمی سامسونگی بودند که به صورت تاشو و دکمه ای طراحی شده بود، ولی امروزه سامسونگ به تولید نمونه جدیدتری از تکنولوژی در گوشی های تاشو پرداخته، که بسیار هیجان انگیز است. گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3 نمونه بی نظیری از انواع تلفن های تاشو قرن جدید است.

برندهای مطرح و جهانی معمولا در تولید انواع تلفن های همراه طراحی و ایده هایی را پیاده می کنند، که باورش برای کاربران سخت و دشوار است. در واقع آن ها همیشه قصد دارند تا با ارائه هیجان انگیزترین طراحی ها به افراد بفهمانند که امکان طراحی هر آن چیزی که در ذهن شما وجود دارد، هست. برای نمونه یکی از جدیدترین سطح تکنولوژی که سامسونگ به تازگی آن را پیاده کرده، گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 است، که تا قبل از زمان طراحی و رونمایی این محصول، تصور آن که قرار یک روز تلفن های هوشمند دارای صفحات ال سی دی به صورت تاشو در دسترس افراد قرار بگیرند، اصلا وجود نداشت.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 3

شاید اگر تنها نام یک گوشی تاشو هوشمند به میان می آمد، ولی باز هم تصویری از آن نمی دیدیم، امکان تولید این گوشی برایمان فراهم نبود، ولی سامسونگ با رونمایی از این تلفن همراه به همگان ثابت کرد که می تواند در بهترین جایگاه تولید گوشی های سامسونگ قدم بردارد. تا قبل از طراحی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3 همه شما شاهد گوشی های تاشو بودیم، که لولای آن از پیچ و مهره ساخته شده بود و قابل رویت بود، ولی در این گوشی گلکسی زد فولد 3، شاهد یک ال سی دی یکپارچه عالی و چشمگیر در بخش لولای آن هستیم، که با سایر بخش های نمایشگر همخوانی دارد، و زمانی که گوشی کاملا باز می شود، اصلا امکان اینکه ممکن این تلفن تا شود، وجود ندارد، و به چشم دیده نمی شود.

امکان طراحی چنین سطح از تکنولوژی در گوشی های تاشو، قابل باور نیست. شاید در ابتدا تصور کنید که این تلفن دوام بالایی ندارد، و بعد از مدتی بخش لولای آن آسیب دیده و از کار می افتد، ولی اینطور نیست، و به روی مقاومت و استحکام این گوشی، بسیار کار شده است، تا دوام و راحتی را در این گوشی برای شما به ارمغان بیاورد. این دستگاه با وجود تجهیزاتی که نسبت به سایر گوشی های تاشوی قدیمی که دارد، بسیار نازک و سبک طراحی شده، که حمل آن را برای افراد بسیار راحت می کند. یکی از مزیت های عالی این محصول، این است که در برابر آب مقاومت بالایی دارد، و به صورت ضد آب ساخت شده است.

این مطلب را هم ببینید
هدست گیمینگ اقتصادی

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3

مشخصات فنی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3 بر خلاف باورهای ما، از ایده آل ترین مشخصات فنی برخوردار است، که باعث می شود هر چه بیشتر با آن آشنا می شویم، برای خرید آن راغب تر شویم. این مشخصات شامل موارد ذکر شده در زیر است:

نمایشگر گلکسی زد فولد 3

در کمال تعجب و حیرت بهتر بدانید که این تلفن همراه در صورت باز شده دارای ابعاد 7.6 اینچ نمایشگر و در صورت بسته بودن 6.2 اینچ نمایشگر می باشد، که وضوح تصویر بسیار زیبا و جذابی را برای شما ایجاد می کند.

بدنه گلکسی زد فولد 3

بدنه این گوشی در جلو شیشه ای از جنس گوریلا گلس در زمان تا شده و در زمان باز از جلو پلاستیکی ساخته شده است. و همچنین پشت آن شیشه ای می باشد، که همانطور که ذکر شد کاملا ضد آب است.

سیستم عامل گلکسی زد فولد 3

این گوشی در زمان عرضه دارای اندروید 11 می باشد، و همچنین از پردازنده مرکزی 8 هسته برخوردار است.

دوربین گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3

مهم ترین بخش این گوشی، دوربین است، که از سه دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی ساخته شده، که می توانید با آن بهترین عکاسی های عمر خود را تجربه کنید. همچنین دوربین سلفی نیز از 16 و 10 مگاپیکسل ساخته شده است.

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3

حافظه گلکسی زد فولد 3

گوشی زد فولد 3 از حافظه 256 و 512 برخوردار است.

این مطلب را هم ببینید
قابلیت remix اینستاگرام علاوه بر ریلز

صدای گلکسی زد فولد 3

گوشی زد فولد 3 از یک اسپیکر استریو با پخش صدای هیجان انگیز و عالی 32 بیتی برخوردار است.

باتری گلکسی زد فولد 3

این دستگاه از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری ساخته شده که دارای 4400 میلی آمپر در ساعت می باشد.

مقاومت لولاهای گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3 بر چه اساس است؟

از آنجایی که بعد از گوشی های تاشو قدیمی، اولین بار است با گوشی موبایلی مواجه می شویم که در ساخت آن از لولا به کار رفته است، سوالی که اغلب افراد می پرسند، اینه که مقاومت لولاهای گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3 بر چه اساسی است، و آیا در اثر استفاده طولانی مدت دچار آسیب نمی شود، و یا به آن ضربه بدی وارد نخواهد شد؟ بهتر بدانید که این تکنولوژی با آن چیزی که تا به حال دیده ایم کاملا متفاوت است. از آنجایی که دیگر از سامسونگ هر چیزی بر می آید، نباید از چیزی تعجب کنید و باید خودتان را با سوپرایزهای زیادی رو به رو کنید.

در اصل این لولا ها از یک ماده سخت و سبک ساخته شده اند که سامسونگ به آن لقب آلومینیوم زرهی داده است، که منظور از آن مقاومت بی اندازه آن هاست. همچنین این گوشی توسط فناوری به روز و مدرن گوریلا گلس 6 محافظت می شود، و این به معنای بهره مندی صفحه از یک محافظ جدید و با دوام است، که مقاومت آن را بیشتر می کند. همچنین گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 اولین گوشی تاشو می باشد، که از قلم خود پشتیبانی می کند.

نتیجه گیری

اگر عاشق سوپرایز شدن و هیجان هستید، پس پیشنهاد ما به شما خریداری گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3 است، زیرا هر لحظه شما را سبک جدیدی از تکنولوژی و پیشرفت آشنا می کند، که به نوعی باور کردنش برای همه سخت است. گوشی گلکسی زد فولد 3 نمونه بی نظیری از یک تلفن همراه است، که نمی توان از ویژگی های منحصر به فرد آن به راحتی گذشت. پس بهتر برای تهیه هر چه زودتر ان اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *