اخبار تکنولوژی

مقاومت بالای آیفون 13 پرو مکس در تست سقوط

مقاومت آیفون پرو مکس

یکی از رایج ترین مشکلاتی که اغلب برای همه افراد در رابطه با تلفن های همراهشان به وجود می آید، سقوط گوشی از یک ارتفاع به زمین و شکستن و به نوعی نابود شدن تاچ ال سی دی، دوربین و حتی قاب اصلی گوشی می باشد، اما اپل با منتشر کردن آیفون 13 قابلیت مقاومت آیفون پرو مکس را درون آن قرار داده، که این یعنی دیگر در هنگام سقوط ناگهانی دستگاه، نیاز نیست نگران آسیب و خرابی در آن باشید.

دلیل مقاومت آیفون 13 پرو مکس در سقوط از ارتفاع

زمانی که از اولین گوشی آیفون، شرکت اپل مشغول به ساختن انواع گوشی های هوشمند آیفون شد، اصلا فکر نمی کردیم که قرار زمانی تلفن همراهی طراحی و ارائه شود، که بتوانند در هنگام سقوط مانند یک مغز هوشمند عمل کند. آیفون 13 پرومکس یکی از عجایب ساخته شده به دست بشر است، که در زمان سقوط از ارتفاع از خود عملکردهای غیرقابل باوری نشان می دهد. در نتیجه کاری که انجام می شود، به منظور تست کردن مقاومت آیفون پرو مکس است، که به تازگی از آن رونمایی و روانه بازار شد. شاید فکر کنید که چطور تنها یک گوشی هوشمند به راحتی می تواند در برابر ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد، در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

شرکت اپل مدت ها تلاش کرده تا توانسته یکی از بی نظیرترین گوشی های قرن را تولید کند. قطعا زمانی که یک گوشی هوشمند از ارتفاع زیاد سقوط کند، تیکه تیکه خواهد شد، و تنها خاکستری از آن باقی می ماند، ولی این آسیب به دلیل مقاومت آیفون پرو مکس هرگز در آن رخ نخواهد داد. در اصل از مهم ترین دلایلی که این گوشی اپل در برابر ارتفاع مقاومت زیادی دارد، می توان به سرامیک شیلدی که در ساخت آن به کار رفته، یعنی محکم ترین شیشه به کار رفته در آیفون، اشاره کرد؛ که اگر در یک ارتفاع مشخص سقوط کند، هرگز به آن آسیب جدی
وارد نمی شود، ولی نمی توان گفت که این شیشه اصلا قابلیت شکسته شدن ندارد.

این مطلب را هم ببینید
هدفون G333 لاجیتک برای گیمرها رونمایی شد

مقاومت آیفون پرو مکس

انجام تست سقوط از ارتفاع آیفون 13 پرومکس

یک ویدیوی آزمایشی برای تست مقاومت آیفون پرو مکس در مقابل ارتفاع ارائه شده، که به کاربران نشان می دهد، تلفن شما تا چه میزان از ارتفاعی می تواند سقوط کند و دچار آسیب نشود! منظور از تست سقوط از ارتفاع این گوشی، این نیست که هر زمانی دلتان خواست آیفون 13 پرومکس خود را از ارتفاع به پایین پرتاب کنید، منظور اینکه در صورتیکه درچنین ارتفاعاتی تلفن شما دچار سقوط شد، نگران نباشید و بدانید که این آسیب به ساختار درونی گوشی شما آسیب وارد نکرده است.

در این تست سقوط آیفون 13 پرومکس از سه ارتفاع مختلف از روی یک میز مورد آزمایش قرار میگیرد که به طرز باورنکردنی از آنها جان سالم به در می برند، و حتی دچار یک خراش و آسیب هم نمی شوند. در مرحله دوم تست، آیفون 13 پرومکس از ارتفاع بین سر تا زمین انجام می شود، که در این مرحله تنها صفحه نمایشگر آیفون اندکی ترک بر می دارد، ولی باز هم گوشی کاملا سالم است و مشکل ایجاد شده جدی نیست. تاکنون مقاومت آیفون پرو مکس به نوعی ثابت شده است. اما آیا فکر کرده اید که اگر ارتفاع ازاین بیشتر شود چه آسیبی ممکن به گوشی آیفون وارد شود؟

اکنون به بخش هیجان انگیز آزمایش سقوط آیفون 13 پرومکس از یک ارتفاع 3 متری می رسیم. شاید در این آزمایش دیگر فکر کنید که چیزی از گوشی باقی نمی ماند و تکه تکه خواهد شد، ولی درکمال ناباوری، گوشی با افتادن به زمین تنها با شکستن نمایشگر رو به رو می شود، که به راحتی میتوانید با آن کار کنید. شاید سقوط گوشی از روی میز یا ارتفاع سر تا زمین و سالم ماندن گوشی قابل باور باشد، ولی مطمئنا هیچ گوشی دیگری نمی توانست دربرابر ارتفاع 3 متری مقاوم باشد و باز هم بتوان از آن استفاده کرد.

مقاومت آیفون پرو مکس

از آنجایی که شایع ترین مشکلات همه گوشی ها، نه تنها فقط آیفون، سقوط از ارتفاع آن ها می باشد، که باعث شکستن و حتی داغون شدن آن ها می شود و مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای تعمیر آن هستید، این قابلیت در آیفون پرو مکس قرار داده شده، تا چند بار مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت برای تعمیر نباشید، و این گوشی بتواند عمر طولانی مدتی داشته باشد. آیفون 13 پرو مکس نمونه بی نظیری از یک گوشی بی نقص است، که مانند آن در جهان نیست. به نظر چیز دیگری نیست که شرکت اپل بخواهد در سری های جدید آیفون به این گوشی اضافه کند، پس قرار با عملکردهایی مواجه شویم که حتی به ذهن هیج یک از ما خطور هم نمی
کند.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید هارد اکسترنال

مقاومت آیفون پرو مکس

قیمت آیفون 13 پرومکس

اگر تا کنون هر تلفن همراه دیگری را خریده بودید، تنها در زمان پیاده شدن از ماشین و افتادن گوشی به روی زمین، دیگر چیزی از آن باقی نمانده بود و باید به فکر تعمیر و یا یک گوشی جدید بودید، ولی خرید آیفون 13 پرومکس، شما را هر روز با قابلیت های جدیدی که دارد، با سوپرایزهای منحصر به فردی آشنا می کند، که برای هیچ کس غیر قابل باور نیست، مگر آن که از نزدیک ببیند. برای آیفون 13 پرومکس هر قیمتی که تعیین شود، به دلیل مزایای که دارد، ارزش خریدن را دارد. با خرید این تلفن اپل در قیمت ایده آل، یک عکاسی حرفه ای را تجربه کنید و از قابلیت هایی که در اختیارتان گذاشته اعم از مقاومت آیفون پرو مکس لذت ببرید.

نتیجه گیری

آیفون 13 پرومکس یک انتخاب بی نظیر برای همه افراد است، که شما را با نوع و سبک جدیدی از تکنولوژی و پیشرفت آشنا خواهد کرد. این تلفن همراه ایده آل، به دلیل مقاومت بالایی که دارد، سال ها برای شما عمر کرده و امکان آسیب رسیدن به آن وجود ندارد. به همین دلیل از محبوبیت و طرفداری زیادی برخوردار است، و نمی توان از آن گذشت. به این ترتیب برای بهره مندی از عالی ترین مقاومت آیفون پرو مکس آن را از نمایندگی های اپل تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *