بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

بررسی گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 4 Smartphone Gimbal

گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 4 Smartphone Gimbal

اگر زیاد از تلفن همراه خود برای گرفتن فیلم استفاده می‌کنید و یا به عبارتی موبایل شما یکی از ابزار کاری شماست. حتما نیاز به یک گیمبال موبایل  دارید. برای ثبت لحظات جذاب با موبایل پیشنهاد ما به شما استفاده از گیمبال DJI Osmo Mobile 4 است. طراحی این گیمبال به صورت تاشو است که راحتی را برای شما فراهم کرده است تا در هر زمان به راحتی از ان استفاده کنید. این گیمبال دارای نگه‌دارنده مغناطیسی است و اندازه کوچکش از ویژگی‌های این محصول است. طراحی مغناطیسی این گیمبال به گونه‌ای است که با دارا بودن گیره تلفن مغناطیسی و حلقه نگه‌دارنده مغناطیسی امکان فیلم‌برداری را در هر زمان برای شما ممکن می‌سازد. گیره مغناطیسی تلفن بسیار نازک است و وزن کمی دارد. که از گوشی  شما در زمان استفاده محافظت می‌کند. حلقه نگهدارنده مغناطیسی موبایل شما را روی OM 4 قرار می‌دهد.

 

ویژگی‌های هوشمندانه گیمبال Osmo mobile 4

نسخه ActiveTrack 3.0

این ورژن بزرگسالان ، کودکان و حیوانات خانگی را به خوبی و دقت بالا تشخیص می‌دهد. همچنین قادر خواهید بود ترکیب تصویر خود را با جوی استیک تغییر دهید.

 

ویژگی Story Mode

اگر می‌خواهید برای استوری‌های خود ایده‌های جذابی داشته باشید ما الگوهای جذاب در این گیمبال را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حالت DynamicZoom

با کمک این حالت می‌توانید با تلاش کم یک حالت هالیوودی به فیلم‌های خود بدهید. این حالت یک بزرگنمایی جذابی دارد. این حالت‌های پیشرفته به خوبی می‌دانند چه باید بکنند فقط کافی‌ست شما با یک ضربه از آن‌ها استفاده کنید.

 

این مطلب را هم ببینید
دوربین کانن دیجیتال Canon 750D Body

حالت CloneMePano

شاید شما هم تصاویر جذابی که در چند بخش از یک عکس قرار می‌گیرند را دیده باشید. اگر میخواهید در چند قسمت از یک عکس قرار بگیرید Cloneme به شما کمک می‌کند. در این آپشن Osmo mobile 4 استپ می‌کند تا شما به کارد بعدی برسید و ژست خودتان را بگیرید.

 

حالت Gesture Control

کنترل دستی به شدت شما را در گرفتن عکس و فیلم راحت می‌کند. این حالت به شما کمک می‌کند تا از راه دور تنها با یک حرکت فعالیت خود را کنترل کنید. گرفتن عکس و یا استارت ضبط فیلم با یک حرکت کوچک دست.

گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 4 Smartphone Gimbal

 

حالت Hyperlapse

برای گرفتن تصاویر هایپرلپس باید با سرعت ۱ فریم‌درثانیه عکس بگیرید و با سرعت ۳۰ فریم‌درثانیه آن را نمایش دهید. که در این گیمبال این ویژگی وجود دارد.

حالت Timelapse

با کمک این حالت می‌توانید یک ویدئوی با سرعت بالا از یک فیلم‌بردرای استاتیک و طولانی تولید کنید.

 

حالت Motionlapse

حالت Motionlapse مانند تایم لپس عمل می‌کند و همچنین حرکت دوربین هم به آن اضافه می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای کامل راه اندازی و کار با کوادکوپتر مویک ایر

پانوراما ۲۴۰ درجه

با کمک حالت پانورمای ۲۴۰ درجه می‌توانید یک عکس با زاویه دید وسیع ۲۴۰ درجه بگیرید. از این حالت برای گرفتن عکس‌های خارق‌العاده از کوهستان و دریا استفاده می‌کنند.

پانوراما ۳ در ۳

با کمک این حالت دستگاه ۹ عکس در زاویه‌های مختلفی می‌گیرد و با ترکیب این ۹ عکس  یک تصویر با زاویه دید عریض به شما عرضه می‌کند.

 

دیگر خبری از لرزش نمی‌باشد!

اگر یک گیمبال Osmo Mobile 4 تهیه کنید دیگر ویدئوهای شما بی کیفیت و لرزان نمی‌شود. حتی زمانی که لنز اضافه می‌کنید هم از لرزش خبری نیست. این یعنی یک فیلم‌برداری فوق‌العاده بدون نگرانی از لرزش‌ها.

باتری با عمر طولانی‌تر

ظرفیت باتری گیمبال DJI OM 4 برابر 2450 میلی‌آمپر است که فقط با یک بار شارژ ۱۵ ساعت کار می‌کند. که برای یک روز پر از لحظات فیلم‌برداری و عکاسی بسیار مناسب است.

افزایش دمای کم‌تر

اگر در یک روز گرم تابستانی تصمیم به عکس‌ گرفتن و یا فیلم‌برداری گرفته‌اید. خواهید دید که این گیمبال نسبت به نسخه قبلی خود یعنی OM3 کم‌تر گرم می‌شود.
کمپانی DJI گفته است در اسمو موبایل ۴  موتورهای داخلی بیشتری استفاده کرده است. این ویژگی علاوه بر اینکه ثبات تصاویر شما را بهتر می‌کند به کارکرد موتورها برای پایدار کردن تلفن شما نیز کمک بیشتری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *