مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین آنتی ویروس های 2020 برای کسب و کارهای کوچک

بهترین آنتی ویروس های 2020

همه شرکت ها وکسب و کارها در هر شرایطی که باشند ، برای افزایش امنیت داده های دیجیتال خود، نیاز به برنامه های امنیتی دارند. در واقع هکرها همیشه و همه جا تهدیدی بزرگ برای اطلاعات سیستم های شما می باشند که باید در برابر آن ها ایمن باشید. اگر کسب و کار کوچکی دارید و نمی خواهید هزینه زیادی برای دریافت یک آنتی ویروس یا فایروال خوب کنید، می توانید از لیست زیر که شامل بهترین آنتی ویروس های 2020 برای کسب و کارهای کوچک می باشد ، یکی را برگزینید.

بهترین آنتی ویروس های 2020

McAfee Total Protection

بهترین آنتی ویروس های 2020

این بسته امنیتی از قیمت خوبی برخوردار است. آنتی ویروس، فایروال و نرم افزار مدیریت رمز عبور از جمله امکانات این نرم افزار می باشد. McAfee Total Protection از یادگیری ماشین برای تشخیص کدهایی استفاده می‌کند که ظاهر و رفتارشان نشانگر خطرآفرین بودن‌شان در شبکه‌تان است. اگر می‌خواهید خودتان را در مقابل بدافزارهای جدیدی محافظت کنید که هنوز توسط شرکت‌های امنیتی شناسایی نشده‌اند، می‌توانید برخی از رفتارهای رایج بدافزارها را در این بسته‌ی امنیتی انتخاب کنید تا در صورت تشخیص مسدود شوند.

این مطلب را هم ببینید
شناسایی پورت های در حال استفاده در ویندوز 10

BitDefender GravityZone Business Security

این نرم افزار ابتدا یک دوره آزمایشی رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار سیستم خود را در برابر انواع خطرات از جمله بدافزارها، فیشینگ، باج افزارها و حتی حمله‌های روز صفر (ناشناخته) محافظت کنید. BitDefender GravityZone Business Security هم از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی بهره می‌برد تا شبکه‌ی شما را تحت نظر داشته باشد و مشکلات و تهدیدات احتمالی را پیدا کند. پس از اتمام دوره آزمایشی با پرداخت 80 دلار در سال می‌توانید از این بسته‌ی امنیتی روی سه دستگاه استفاده کنید و با افزودن دستگاه‌های بیشتر این قیمت نیز افزایش می‌یابد.

Norton Security Standard

بهترین آنتی ویروس های 2020

اگر می خواهید یک رایانه‌ی شخصی، مک یا موبایل را در مقابل ویروس‌ها، باج افزارها و بد افزارها ایمن کید، این نرم افزار گزینه خوبی برایتان خواهد بود. این نرم افزار در فضای آنلاین اطلاعات شما را از دسترس هکرها و دیگر مجرمان سایبری در امان نگاه می‌دارد. همچنین مجهز به نرم افزاری برای مدیریت رمز عبور است تا بتوانید با انتخاب رمزهای عبور پیچیده مراقبت بهتری از اطلاعات‌تان داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل فرمت HEIC به JPG در اندروید

Norton Small Business

هسته‌ی مرکزی این بسته‌ی امنیتی همان هسته‌ای است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و برتر به آن اعتماد دارند و صرف نظر از اندازه‌ی شرکت‌تان ایمنی شما را تضمین می‌کند. می‌توانید امکانات امنیتی لازم را در زمان نیاز به بسته‌ی امنیتی‌تان اضافه کنید و به این ترتیب بیش از آنچه که واقعاً‌ نیاز دارید پولی پرداخت نکنید.

Avast Business Antivirus Pro Plus

بهترین آنتی ویروس های 2020

می‌توانید از نرم افزار Avast در رایانه‌های شخصی، مک و سرور استفاده کنید. طبق اعلام شرکت سازنده، این نرم افزار برای شرکت‌هایی که 4 سیستم یا کمتر دارند مناسب است. با استفاده از امکان Webcam Shield این نرم افزار می‌توانید متوجه شوید که آیا کسی در تلاش برای دسترسی به وب‌کم شماست یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *