مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین اسپیکرهای 2020 را بشناسید

بهترین اسپیکرهای 2020

متاسفانه تهیه بلندگوی مناسب نیازمند اطلاعات فنی مختلفی است که قشر عظیمی از افراد جامعه نه از آن باخبر بوده و نه علاقه‌ای به کسب آن دارند. نواع زیادی از اسپیکرها در بازار وجود دارد. با شروع سال 2020 نیز بر تعداد آنها افزوده شد و همین امر موجب سردرگمی کاربران هنگام خرید می شود. از این رو در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین اسپیکرهای 2020 بپردازیم.

بهترین اسپیکرهای 2020

GoldenEar Technology Triton Five

بهترین اسپیکرهای 2020

این محصول بدنه‌ای براق دارد و در حالت ایستاده قرار می‌گیرد. خوب است بدانید که بلندگوهای این اسپیکر صدای باکیفیتی را ارائه خواهند داد و از صدای باس نیز پشتیبانی می‌کنند. با این حساب اسپیکر یاد شده می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال اسپیکری با کیفیت صدای عالی و قیمت مناسب هستند.

Klipsch

این اسپیکر دارای ظاهری زیبا و قیمتی مقرون به صرفه است. شرکت Klipsch سابقه درخشانی در عرصه تولید چنین بلندگوهایی دارد و طراحی زیبا و حرفه‌ای با قیمت مناسب از خصوصیات منحصربه‌فرد محصولات این شرکت است.

SVS Prime Tower Surround

بهترین اسپیکرهای 2020

کیفیت باورنکردنی، طراحی شگفت‌انگیز، صدای استریو و فراگیر عالی از ویژگی‌های بارز ساند بار ایستاده SVS Prime است. قیمت این اسپیکر 250 دلار بوده و کارایی‌اش قابل رقابت با اسپیکرهای گران‌قیمت نیز است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع خطای Not Responding در ویندوز

KEF LS50 Wireless

این اسپیکر مناسب عاشقان موسیقی است. KEF LS50 Wireless شامل دو جفت بلندگو است که هر کدامشان دارای دو آمپلی فایر هستند و با این حساب خروجی به میزان 230 وات را برای هر کانال تولید خواهند کرد. پیشنهاد ما این است که از این اسپیکر برای فضای بزرگ استفاده کنید تا از کیفیت صدای آن نهایت لذت را برید.

JBL 306P MkII

بهترین اسپیکرهای 2020

این اسپیکر به لطف بهره‌مندی از یک ووفر 6 اینچی از صدای باس قدرتمندی نیز پشتیبانی می‌کند. درواقع ووفر این بلندگو از تکنولوژی‌های روز برخوردار بوده و علاوه بر این سیستم تقویت‌کننده‌ای که در این اسپیکر قرار داده شده است قادر خواهد بود تا صدای تولیدی فضای بزرگی را پوشش دهد.

لاجیتک G560

محصول نام برده به نرم افزاری برای کنترل پخش موسیقی مجهز است و علاوه بر این امکان کنترل سخت افزاری نیز از طریق نرم افزار برای کاربران میسر خواهد بود. کاربران در استفاده از این اسپیکر می‌توانند از اتصال بلوتوثی یا اتصال AUX استفاده کنند و تجربه خوبی را از پخش صدا در هنگام بازی و یا کارهای دیگر برای خود رقم بزنند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تنظیمات رنگ مانیتور در ویندوز ۱۰

HV-SF5633BT

بهترین اسپیکرهای 2020

این بلندگو از اتصال با سیم و همینطور بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند و کیفیت صدای فوق‌العاده خوبی نیز دارد. از اتصالات اسپیکر یاد شده می‌توان به درگاه USB ورودی و خروجی و کارت حافظه نیز اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *