اخبار تکنولوژی

جزئیات هدفون اپل پاوربیتس ۴ فاش شد

هدفون اپل پاوربیتس ۴

شرکت اپل که مالک برند بیتس به حساب می‌آید، در تدارک ساخت و عرضه جدیدترین هدفون از خانواده پاوربیتس قرار دارد. در طی روزهایگذشته جزئیاتی در خصوص هدفون اپل پاوربیتس ۴ افشا شده است که در این بخش به بررسی آنها می پردازیم.

هدفون اپل پاوربیتس ۴

این محصول از سری هدفون‌های ورزشی بیتس است که اپل قصد دارد آن‌ها را به عنوان ادامه دهنده نسل قبلی معرفی کند. مهمترین تغییرات این هدفون مربوط به چیپست H1 اپل می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد، بدون فشردن دکمه‌ای، دستیار هوشمند سیری را فعال کند. همچنین به نظر می‌رسد هدفون‌ها پاوربیتس ۴ از طراحی بهتری برخوردار باشند و راحت‌تر در گوش قرار گیرند.

اولین بار ماه ژانویه اخیر بود که اولین نشانه‌ها از پاوربیتس ۴ را در کدهای iOS دیدیم. سپس ماه گذشته این هدفون‌ها در لیست FCC ظاهر شدند و حالا این تصاویر، نشان می‌دهند که پاوربیتس ۴ از همیشه آماده‌تر شده برای عرضه به بازار. یک تغییر که در طراحی Powerbeats 4 نسبت به نسل قبلی قابل مشاهده است، این است که کابل هدفون مستقیما به بخش انتهایی هدفون وصل شده. در نسل قبلی، سیم‌ها دقیقا زیر هدفون بود اما با این طراحی جدید، سیم‌ها به پشت گوش فرستاده می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
فیسبوک مسنجر برای ویندوز و مک منتشر شد

لوگوی بیتس در این هدفون از قابلیت هایی مشابه با نمونه هایی موجود در ایرپاد پرو برخوردار میباشند. با یک بار فشردن این دکمه میتوان مخش موسیقی را متوقف کرد و به تماس های تلفنی پاسخ داد. با دوبار فشار دادن این دکمه، آهنگ بعدی پخش خواهد شد و همچنین با سه بار فشردن دکمه نیز به آهنگ قبلی خواهید رفت. ناگفته نماند که با فشار طولانی، دستیار دیجیتال Siri فعال میشود.

در هر صورت انتظار می‌رود هدفون‌های پاوربیتس ۴ در سه رنگ سفید، مشکی و رنگ اختصاصی بیتس یا همان قرمز به بازار عرضه شود. زمان عرضه آن نیز احتمالا هم‌ زمان با انتشار نسخه جدید سیستم عامل iOS 13.4 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *