مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین بازی های بیلیارد برای موبایل کدام اند؟

بهترین بازی های بیلیارد برای موبایل

بازی بیلیارد یک بازی جذاب و در عین حال سرگرم کننده است اما لوازم مورد نیاز خود را دارد که گاهی جاگیر بوده و در برخی مواقع گران قیمت می باشند. اما اگر از علاقمندان این بازی هستید می توانید آن را در تلفن همراه خود تجربه کنید. در این مطلب می توانید با بهترین بازی های بیلیارد برای موبایل آشنا شوید.

بهترین بازی های بیلیارد برای موبایل را بشناسید

8 Ball Pool

بازی Ball Pool یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بیلیارد موبایل است که میزهایی متنوع، ایت بال مولتی پلیر و امکان برگزاری تورنومنت تا سقف هشت نفر  را فراهم می‌کند. توضیح گیم‌پلی و روش بازی با توجه به قوانین متعددش ممکن نیست و اگر در حال خواندن این مطلب هستید احتمالا به اندازه‌ی کافی از بازی بیلیارد سر در می‌آورید.

پس از تمام شدن هر دست بازی، تعدادی سکه به دست می‌آورید که برای ارتقای رتبه یا همان رنک آپ و شرکت در تورنمنت‌ها به دردتان می‌خورند. اگر می‌خواهید سریع‌تر سکه بگیرید دوستان‌تان را به بازی اضافه کنید و از ترفند بازی‌های توافقی استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
لپ‌تاپ MateBook 13 AMD Edition هواوی معرفی شد

Billiards City

بازی Billiards City هم یکی دیگر از عناوین پرطرفدار در بین بازی‌های بیلیارد است که طراحی بصری، کنترل‌ها و فضایش ما را به یاد بازی‌های قدیمی بیلیارد می‌اندازد و یکی از معدود بازی‌های سینگل‌پلیر یا تک‌نفره‌ی لیست هم هست. نکته‌ی جالب این بازی اشکال مختلف میز‌ها است که به شما اجازه می‌دهد خلاقانه فکر کنید.

بازی یک سیستم سطح‌بندی هم دارد که میزان سختی مراحل را با توجه به لول شما تعیین می‌کند. Billiards City یک بازی رایگان است که هر از چندگاهی باید تبلیغ‌هایش را تحمل کنید اما در عوض خبری از پرداخت درون‌برنامه‌ای نیست.

King of Pool

Kings of Pool هم تمام ویژگی‌های ابتدایی مورد انتظار مثل کنترل روان و گرافیک خوب را دارد اما مهم‌ترین تفاوت این بازی با هم ردیف‌هایش، استفاده از تکنولوژی AR‌ یا واقعیت افزوده است که برای بهره بردن از آن باید اول یک سطح صاف را با دوربین موبایل اسکن کنید و بعد میز بیلیارد به شکل واقعیت افزوده ظاهر می‌شود. تنها مشکل بازی باگ‌هایی هستند که ممکن است تجربه کنید اما چندان مشکل‌ساز نیست و تجربه‌ی بازیکنان را خراب نمی‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه های دی جی برای کامپیوتر

Snooker Stars

اسنوکر یکی از جذاب‌ترین بازی‌های بیلیارد است که طرفداران خودش را دارد و همین باعث شده شاهد حضور بازی‌ای باشیم که فقط بر اسنوکر تمرکز دارد. بازی یک بخش آموزشی دارد که کمک می‌کند اول قوانین و لم بازی را یاد بگیرید بعد چند بازی آزمایشی خواهید داشت و در نهایت می‌توانید وارد رقابت بشوید. در یک جمله Snooker Stars یک شبیه‌ساز تمام عیار است که چیزی کم ندارد و می‌تواند یک تجربه‌ی خوب برای بازیکنان فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *