مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین برنامه های مسیریاب آنلاین

برنامه های مسیریاب آنلاین

این روزها برنامه های مسیریابی بسیار مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفته است. مسیریابی یکی از دغدغه‌های مسافرین و گردشگرانی است که همواره دوست دارند به مکان‌های ناشناخته سفر کنند. در واقع مسیریاب آنلاین ساخته شده است تا زمانی که شما برای اولین بار به یک شهر وارد می شوید و یا مسیر تازه ای را برای سفر دنبال می کنید، همراه تان باشد. در این بخش می خواهیم بهترین برنامه های مسیریاب آنلاین را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین برنامه های مسیریاب آنلاین را بشناسید

گوگل مپس

برنامه های مسیریاب آنلاین

یکی از معروف ترین برنامه های مسیر یاب که توسط گوگل عرضه شده است. این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا با مشکلات موجود در مسیر آشنا شوید و بتوانید تجربه رانندگی خوبی را برای خود رقم بزنید؛ البته خوب است بدانید در طی مسیر علاوه بر مسیریابی، این برنامه به شما محل‌هایی را برای صرف نوشیدنی و همچنین غذا پیشنهاد خواهد داد. با همه این‌ها گوگل مپس به عنوان بهترین نرم افزار مسیریاب اندروید در اندروید اوتو نیز فعال بوده و همچنین رقابت تنگاتنگی با سایر برنامه‌ها دارد و به عنوان بهترین مسیریاب خودرو نیز شناخته می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای سانسور فیلم

اپل مپس

اگر از کاربران سیستم عامل iOS و گوشی‌های آیفون اپل باشید، باید بگوییم که اپل مپس، برنامه مسیریاب پیش فرض برای شما خواهد بود. اپل مپس نیز تمام ویژگی‌های برنامه های مسیریاب را براساس GPS به شما ارائه می‌دهد؛ اما یک سری از آیتم‌ها را نیز براساس فعالیت‌های قبلی و نکات درج شده در تقویم به شما پیشنهاد خواهد داد. با همه این‌ها می‌توانیم بگوییم که اپل مپس تمام ویژگی‌های بهترین مسیریاب را در خود جای داده است.

CityMapper

برنامه های مسیریاب آنلاین

یک نرم افزار مسیریابی فوق العاده که بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را به شما پیشنهاد می دهد. ین برنامه اطلاعات بسیار خوبی در زمینه مسیرهای پیاده‌روی، اطلاعات مربوط به قطارها و اتوبوس‌ها را در زمان واقعی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با همه این‌ها این نرم افزار مسیریاب می‌تواند کاربر را از ترافیک پیش‌بینی‌شده نیز خبردار کند.

این مطلب را هم ببینید
امکان برقراری تماس تصویری در گوگل دوئو بصورت 12 نفره فراهم شد

Waze

این برنامه ، یکی از محبوب ترین مسیریاب هاست که کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. با استفاده از این برنامه کاربران می‌توانند از راهنمای صوتی آن نیز بهره‌مند شده و مسیری را بدون نگرانی طی کنند. پیش‌بینی ترافیک و انتخاب بهترین مسیر ممکن از دیگر امکانات برنامه ویز (Waze) محسوب می‌شود.

MapQuest

این برنامه با برنامه‌های معروفی همچون گوگل مپس و اپل مپس در رقابت بوده و تلاش می‌کند تا بهترین پیمایش GPS را داشته باشد. همچنین اطلاعاتی در مورد نزدیک‌ترین غذاخوری‌ها، هتل‌ها و پمپ‌بنزین‌های موجود در مسیر از دیگر امکانات MapQuest محسوب می‌شود. با همه این‌ها مپ کوئست نیز یکی از بهترین برنامه‌های جایگزین گوگل مپس و یا اپل مپس محسوب می‌شود.

Komoot

این برنامه یکی دیگر از بهترین برنامه های مسیریاب است که مخصوص گردشگران و ماجراجویانی که دوچرخه سواری می‌کنند، کوه می‌روند و پیاده‌روی می‌کنند طراحی شده است. خوب است بدانید که این برنامه امکان استفاده آفلاین را نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *