بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

بهترین دوربین های DSLR در سال ۲۰۱۹

بهترین دوربین های DSLR

ما در این مقاله لیستی از بهترین دوربین های DSLR در اسل ۲۰۱۹ را برای شما آورده ایم که می توانید آن ها را برای خود تهیه کنید.
امروزه دوربین DSLR زیادی در بازار وجود دارد، اما برخی از آن‌ ها خیلی بهتر از بقیه هستند. اگر یک دوربین DSLR برای نیاز های عکاسی خود انتخاب می‌ کنید، تصمیم اشتباهی نگیرید! به لطف تعداد زیاد دوربین های DSLR مختلف ، انتخاب مدل مناسب با بودجه شما دشوار خواهد بود آن هم مدلی که تمام ویژگی های مورد نیاز شما را داشته باشد. بدون شک، دوربین‌ های DSLR چندین سال است که یک انتخاب محبوب در میان عکاسان هستند. دی اس ال آر ها به لطف کیفیت تصویر عالی و ویژگی‌ های دوربین غنی خود، ثابت کرده‌ اند که ابزار هایی هستند که بسیاری از عکاسان  هر روز بر آن تکیه می‌ کنند.

اکثر دوربین های DSLR مدرن کیفیت عالی ، عملکرد فوکوس اتوماتیک فوق العاده سریع ، ارگونومی عالی ، ساخت بدنه خوب، کنترل دستی ، عمر باتری طولانی و منظره یاب نوری روشنی ارائه می دهند که بسیاری آن را نسبت به منظره یاب های الکترونیکی موجود در دوربین های بدون آینه ترجیح می دهند.

در ادامه لیست این دوربین ها را با خلاصه معرفی آن ها می بینیم.

لیست بهترین دوربین های DSLR در سال ۲۰۱۹

در این بخش از مقاله قصد داریم لیست بهترین دوربین های DSLR در سال ۲۰۱۹ را برای شما بیان کنیم.

این مطلب را هم ببینید
احتمالا دوربین‌های Z6s و Z7s نیکون امسال رونمایی شوند

نیکون D850

اولین دوربینی که در لیست بهترین دوربین های DSLR  آورده ایم دوربین نیکون مدل دی ۸۵۰ است. نیکون D850 به لطف سنسور تمام عیار BSI CMOS با قاب 45.7 مگاپیکسلی قادر به ضبط جزئیات ظریف و دامنه دینامیکی عالی ، یک دوربین رویایی برای نیاز های منظره ، معماری و عکاسی استودیویی است.

نیکون در بهترین دوربین های DSLR

نیکون

این مدل دوربین برای  ورزش و عکاسی از حیوانات وحشی بسیار مطلوب می باشد.

پنتاکس K1 II

دومین دوربین در لیست بهترین دوربین های DSLR این مدل دوربین از پنتاکس است.

پنتاکس در بهترین دوربین های DSLR

پنتاکس

این دوربین تصاویر متعددی را برای ایجاد یک تصویر با رزولوشن بالا می‌گیرد. چرخش هنگام گرفتن عکس از ستاره ها ثابت کرد که فقط دوربین های بدون آینه نیستند که فن آوری های جدید و مهیج را به دوربین ها اضافه می کنند.

نیکون D810

گرچه قبلا برای این دوربین دی اس ال آر جایگزینی به نام نیکون دی ۸۵۰ آمده است اما این دوربین هم به عنوان سومین دوربین در لیست بهترین دوربین های DSLR سال ۲۰۱۹ معرفی شده است. این دوربین هنوز هم یک انتخاب عالی DSLR برای کسانی که به بیش از 36 مگاپیکسل رزولوشن و تمام ویژگی های اضافی موجود با D850 جدید احتیاج ندارند می باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی سه مدل از پهپادهای مبتدی 2021

دوربین Canon 5D Mark IV

در حالی که برخی از عکاسان ممکن است بخواهند از DSLR های کانن برای داشتن محدوده دینامیکی کم‌تر یا ویژگی‌های کم‌تر در مقایسه با DSLR های دیگر در بازار، استفاده کنند، اغلب آن‌ها هرگز در وهله اول از دوربین کانن ۵ D استفاده نکرده اند. این دوربین در لیست بهترین دوربین های DSLR رتبه چهارم را دارد. با داشتن سنسور 30.4 مگاپیکسلی خود که می تواند کیفیت تصویر فوق العاده ای (حتی با ISO بالا) به دست آورد ، یک سیستم پیشرفته AF 61 نقطه ای ، سرعت عکسبرداری مداوم 7 فریم در ثانیه ، ضبط فیلم 4K ، WiFi / GPS داخلی و Dual Pixel AF عالی هنگام استفاده  ، Canon 5D Mark IV ابزاری فوق العاده برای عکاسان مشتاق و حرفه ای است.

نیکون D750

اگر شما به وضوح تصویر 36+ MP احتیاج ندارید و تعادل بسیار خوبی از ویژگی ها در مقابل قیمت را می خواهید ، Nikon D750 یکی دیگر از دوربین های کامل نیکون است که ما در لیست بهترین دوربین های DSLR سال ۲۰۱۹ به شما معرفی م یکنیم.

نیکون دی ۷۵۰ در بهترین دوربین های DSLR

دی ۷۵۰

Nikon D750 یک ماشین همه جانبه عالی است که می تواند برای اکثر نیازهای عکاسی به طور موثری مورد استفاده قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *