بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

بهترین دوربین ها برای عکاسی منظره در سال 2019

بهترین دوربین ها برای عکاسی منظره

عکاسی چشم انداز می تواند تقریباً با هر دوربینی خوب کار کند ، اما برخی بهتر از سایرین هستند. ما در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین دوربین ها برای عکاسی منظره در سال 2019 پرداخته ایم. عکاسان منظره معمولاً دوربین هایی را می خواهند که حداکثر تعداد مگاپیکسل را داشته باشند ، تا حد امکان از دامنه پویا ، عمر باتری عالی ، ویژگی های داخل دوربین مانند انواع فوکوس و همچنین توانایی تحمل شرایط سخت آب و هوایی را داشته باشند. این نکته حائز اهمیت است که یک دوربین مناسب برای عکاسی از منظره نیاز به انتخاب کاملی از لنزهای با کارایی بالا دارد. یک عکاس منظره باید با توجه به نیازهای خاص و بودجه خود قادر به انتخاب لنزها باشد.

در سال 2019 ، بسیاری از دوربین های بدون آینه از تولید کنندگان مختلفی از جمله Panasonic ، Olympus ، Fujifilm ، Hasselblad ، Sony ، Nikon ، Canon و Leica در دسترس هستند. اکثر این دوربین ها به لطف سنسورهای تصویر با وضوح بالا ، دامنه پویای گسترده و ویژگی های داخلی فوق العاده قادر به کیفیت استثنایی تصویر هستند و باعث می شود همه آنها برای عکاسی منظره کاملاً مناسب باشند.

بهترین دوربین ها برای عکاسی منظره در سال 2019

در این بخش از مقاله لیستی از بهترین دوربین ها برای عکاسی منظره در سال ۲۰۱۹ را ارائه می دهیم.

این مطلب را هم ببینید
دیافراگم در عکاسی به چه وسیله ای گفته می شود؟

دوربین Fujifilm GFX 50S

اولین دوربین در لیست بهترین دوربین ها برای عکاسی منظره Fujifilm GFX 50S است. Fujifilm GFX 50S به دلایل مختلف گزینه ای عالی برای عکسبرداری از چشم انداز است. اول ، دارای سنسور 50 MP با وضوح بالا است که تصاویری با دامنه دینامیکی بسیار گسترده تولید می کند. دوم ، دارای طیف گسترده ای از لنزهای استثنایی مناسب برای عکاسی از چشم انداز ، و همچنین انواع لوازم جانبی مفید می باشد.

فوجی در بهترین دوربین ها برای عکاسی منظره

فوجی

فوجی فیلم ابزارهای دوربین زیادی در GFX 50S به طور خاص برای نیاز های عکاسی از منظره مانند استفاده آسان از فشرده سازی ،اوج فوکوس و هیستوگرام های روی صفحه ارائه داد تا به عکاسان در انجام نوردهی مطلوب کمک کند.

نیکون D850

این دوربین را می توان کامل ترین دوربین دی اس ال آر موجود در بازار دانست. از این رو در لیست ما به عنوان دومین دوربین از بهترین دوربین ها برای عکاسی از منظره در سال ۲۰۱۹ شده است. این دوربین بهترین پیشنهاد ما در بین تمام دوربین های فول فریم موجود در بازار امروز برای نیازهای عکاسی منظره است.

سونی A7R III

با توجه به وجود سنسور فوق العاده 42 MP BSI CMOS که دامنه دینامیکی عالی ، عمر باتری عالی و انتخاب لنزهای غنی را دارد ، سونی A7R III بهترین انتخاب ما در بین دوربین های بدون قاب کامل در بازار امروز است. از این رو در لیست بهترین دوربین ها برای عکاسی منظره هم گنجانده شده است.

لیست بهترین دوربین ها برای عکاسی منظره

سونی

بزرگترین انتقاد ما از سونی A7R III به ارگونومی و سیستم منو ضعیف آن است ، که می تواند استفاده از دوربین در این زمینه را برای عکاسان سخت کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی تجهیزات موردنیاز برای عکاسی از راه شیری

پنتاکس K-1 / K-1 II

این مدل دوربین چهرمین دوربین در لیست بهترین دوربین ها برای عکاسی از منظره می باشد. این دوربین دارای سنسور 36 MP CMOS با IBIS 5 محوره ای است که قادر به گرفتن تصاویر با وضوح بالا با فناوری پیکسل است. البته ویژگی ها و خصوصیات بهتری هم دارد که می توانید در مقالات مرتبط با دوربین ها آن را بخوانید.

نیکون Z7

این دوربین از سری دوربین های نیکون به ما اجازه می دهد که حتی در مواقع بسیار کم نور هم عکاسی کنیم و تصاویر زیبایی ثبت نماییم.

نکاتی درباره بهترین دوربین ها برای عکاسی منظره

نیکون

با کاهش قیمت 600 دلاری اخیر در Z7 ، این گزینه به گزینه ای جذاب تر برای عکاسان منظره تبدیل شده است. البته ما امیدواریم که شرکت نیکون گزینه های بیشتری را برای لنزهای مورد نیاز برای عکاسی منظره منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *