تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 با قیمت مناسب

لپ تاپ های گیمینگ 2020

انتخاب بهترین لپتاپ گیمینگ برای تجربه بازی‌های ویدیویی روز، همیشه چالشی برای گیمرها و بازی‌بازان به حساب می‌آید. وقتی یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 را در لیست دارایی‌هایتان داشته باشید، نه تنها می‌توانید حس بازی‌های رایانه‌ای را با لذتی بالاتر تجربه کنید، بلکه احتمالا می‌توانید گیمر بهتری باشید و در دنیای بازی‌های رایانه‌ای به صدر جدول امتیازات برسید و بازی بهتری از خودتان ارائه کنید.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 مقرون به صرفه کدامند؟

دل XPS 13

این لپ تاپ قدرتمند از پردازشگر 4 هسته‌ای نسل 10 به همراه گرافیک داخلی عالی ساخته شده است.  قدرت باتری 12 ساعته این لپ تاپ نیز باعث شده تا خیالتان از بابت داشتن زمان کافی راحت باشد. برای اینکه اطمینان پیدا کنید لازم است بگوییم که این لپ تاپ به همان اندازه که قدرتمند است، زیبایی هم دارد. کمپانی سازنده سعی داشته تا لپ تاپ گیمینگ Dell XPS 13 از نسخه قبلی خود کوچک‌تر و سبک‌تر بسازد.

این مطلب را هم ببینید
نسخه جدید لپ تاپ ZenBooK Dou ایسوس معرفی شد

الین ویر m17 R2

یک لپ تاپ 17 اینچی با با طراحی فوق العاده زیبا که با داشتن پردازنده قدرتمند Core i9 و گرافیک RTX گزینه‌ای عالی برای کشتن دشمنان شما در دنیای واقعیت مجازی یا تماشای فیلم و سریال به همراه دوستانتان است. نوعی فن‌های مخصوص خنک کردن با صدای کمتر در این لپ تاپ به کار رفته که تجربه گیمینگ را جذاب‌تر می‌کند.

الین ویر Area 51m

این لپ تاپ زیبا دارای نوعی پردازنده Core i9 ساخت اینتل در حد کامپیوترهای دسکتاپ و گرافیک آن نیز مدل RTX 2080 ساخت انویدیا است و همین ویژگی‌ها سبب می‌گردد تا بازی‌های کامپیوتری را بدون مشکل اجرا کرده و همچنین از بازی‌های زیادی پشتیبانی کند. از اینها بهتر بدنه بسیار قدرتمند آن است که از جنس آلیاژ منیزیم بوده و این ویژگی مقاوم بدنه به گونه‌ای است که به مرور زمان بدون عوض کردن آن می‌توانید تجهیزات داخلی از جمله گرافیک و پردازنده را تغییر دهید.

این مطلب را هم ببینید
می لپ تاپ پرو شیائومی در مد‌ل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچ رونمایی شد

ایسر Nitro 5

اگر به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند با قیمت تنها کمتر از 1000 دلار که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. این دستگاه پورت‌های مختلفی دارد و موقع گیمینگ یا کار کردن، خنک باقی می‌ماند. با پول اضافی که از خرید این لپ تاپ ذخیره می‌کنید، می‌توانید بازی‌های مختلفی را خریده و تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *