مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین هارداکسترنال های 2020

هارداکسترنال های 2020

هارد اکسترنال بدون شک از مهمترین و حیاتی ترین ابزارهای جانبی کامپیوتری محسوب میشود. این گجت قابلیت حمل و جابجایی دارد و می تواند حجم گسترده ای از داده های مورد نیاز شما را در خود ذخیره کند. هارد اکسترنال توسز برندهای معتبر و زیادی در سراسر جهان تولید و عرضه می شود و این برندها همواره در تلاشند با توسعه محصولات خود و تولید مدل های جدید ، رضایت مشتری را جلب کنند. پس اگر می خواهید بهترین هارداکسترنال های 2020 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین هارداکسترنال های 2020 کدامند؟

Buffalo MiniStation Extreme NFC

یکی از محصولات برند بوفالو که علاوه بر قیمت عالی ، ویژگیهای فوق العاده ای نیز دارد. هارد مذکور از سیستم عامل‌های ویندوز و مک پشتیبانی کرده و انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد. پوسته این هارد در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های هارد اکسترنال MiniStation Extreme NFC می‌توان به برخورداری از یک کابل USB 3.0 اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
آپدیت جدید کروم واقعیت افزوده را به مرورگر می‌آورد

Western Digital My Passport Ultra 4TB

وسترن دیجیتال یکی از بهترین برندهای تولیدکننده انواع حافظه ها در جهان می باشد. هارد مورد بحث از فضای ابری و الگوریتم 265-AES پشتیبانی کرده و از مجموعه نرم‌افزارهای کاربردی وسترن دیجیتال نیز بهره می‌برد. عملکرد این قطعه در سطح قابل قبولی قرار داشته و نسبت به قیمت آن، ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

Samsung T5 SSD

T5 یکی از بهترین هاردهای اکسترنال SSD است. سامسونگ در این حوزه سابقه بسیار خوبی دارد. این شرکت در ساخت این قطعه با افزودن اتصال USB-C موفق به استخراج حداکثر میزان عملکرد از حافظه SSD آن شده است.

Adata SD700

برند ای‌دیتا با مقاومت بسیار بالا و ماندگاری هاردهای اکسترنال خود شناخته می‌شود. مدل مذکور یکی از مقرون به صرفه‌ترین و بهترین هارد دیسک اکسترنال ساخته شده توسط این شرکت بوده که از استانداردهای IP68 بهره‌مند است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های تست ضربان قلب در اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *