مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین نرم افزارهای ماه رمضان برای گوشی

نرم افزارهای ماه رمضان برای گوشی

ماه رمضان نهمین ماه از ماه‌های قمری و بهترین ماه سال است. همه ما می دانیم که ماه رمضان ماه روزه گرفتن مسلمانان است. ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شریف‌ترین ماه‌های سال است. با گسترش تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه ، دیگر در هر زمینه ای می توان از ابزارهای دیجیتال بهره برد. نرم افزارهای ماه رمضان برای گوشی که تاکنون ارائه شده اند ، ادعیه را به صورت دیجیتال و صوتی برایتان فراهم کرده و زمان اذان را به شما یادآوری کنند. علاوه بر اینها کاربردهای دیگری نیز دارند که در ادامه خواهیم گفت.

نرم افزارهای ماه رمضان برای گوشی

جعبه ابزار ماه رمضان

این برنامه اندرویدی رایگان با حدود 1000 نصب فعال در کافه بازار دارای امتیازی برابر با 4.6 است. دیگر نیازی نیست نگران پر شدن حافظه گوشی خود باشید؛ چراکه می‌توانید به جای نصب چندین برنامه، از این نرم افزار 11 مگابایتی استفاده کنید. با نصب این برنامه می‌توانید دعای مخصوص هر روز ماه رمضان، ذکر ایام هفته، اعمال شب‌های قدر به صورت صوتی، آهنگ‌های پیشواز و پیامک‌ها و داستان‌های مخصوص ماه رمضان، دعای جوشن کبیر و صغیر، زیارت عاشورا و … را در گوشی خود داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
روش های تبدیل فایل OGG به MP3

نرم افزار جامع رمضان

این برنامه نیز در کافه بازار امتیاز 4.5 را کسب کرده است. این اپلیکیشن شامل نمازها، احادیث و تاریخچه ماه رمضان بوده و توسعه‌دهندگان آن با اضافه کردن قسمت پزشکی و غذاهای مناسب این ماه، گوی ابتکار و کارایی را از رقبای خود ربوده‌اند. قسمت پزشکی این برنامه شامل راهکارهایی برای کاهش قند خون، رفع سردرد، سوءهاضمه و … است.

دعاهای صوتی ماه رمضان

برنامه رایگان با 2000 نصب فعال در کافه بازار که با استفاده از آن می توانید می‌توانید اعمال، فضایل و ادعیه سی روزه ماه رمضان را در اختیار داشته باشید و از دعاهای پنج‌گانه و دعای فرج به صورت صوتی و کاملا آفلاین بهره ببرید. این برنامه دارای قسمتی به نام سی روز سی پرسش و پاسخ بوده که پاسخ تعدادی از سوالات جالب و مهم را می‌توانید در آن بیابید.

این مطلب را هم ببینید
ترفندهای افزایش امنیت گوگل کروم

نرم افزار نور رمضان

امتیاز این اپ در کافه بازار برابر با 4.7 بوده و 9 مگابایت حجم دارد. با استفاده از آن می‌توانید ادعیه، احکام شرعی، احادیث و اعمال توصیه شده معصومین برای ماه رمضان، احکام روزه، تقویم و اوقات شرعی کلیه استان‌ها بصورت آفلاین، توصیه‌ها و رژیم غذایی این ماه و راهکارهایی برای رفع مشکلات شایعی همچون عطش و بوی بد دهان را همگی در یک برنامه در اختیار داشته باشید.

برنامه Quran Farsi

برنامه قرآن فارسی مخصوص سیستم عامل iOS بوده و در اپ استور دارای امتیازی برابر با 4.4 است. می‌توانید با نصب این برنامه در ماه مبارک رمضان قرآن را به همراه ترجمه و صوت آن در تلفن همراه خود داشته باشید. ترجمه آیات توسط 11 مترجم مختلف در این برنامه گنجانده شده است. این نرم افزار برای قرائت قرآن، حالت‌های مختلفی همچون گوش دادن آیه به آیه و گوش دادن بدون ترجمه را قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *