ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین افزونه های کروم برای مدیریت تب ها

افزونه های کروم برای مدیریت تب ها

گوگل کروم یکی از محبوب ترین مرورگرهای اینترنتی می باشد که کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. ولی همچون هر سروی دیگری ضعف هایی نیز دارد که یکی از آن ها نداشتن قابلیت مدیریت تب ها می باشد. برای کسانی که همزمان تب های فعال زیادی در مرورگر خود دارند ، این موضوع بسیار حائز اهمیت است. در این حالت شما می توانید از بهترین افزونه های کروم برای مدیریت تب ها که در این بخش به شما عزیزان معرفی می کنیم استفاده کنید.

بهترین افزونه های کروم برای مدیریت تب ها را بشناسید

Toomanytabs

با استفاده از این افزونه کار کردن بین چندین برگه در کروم را به یک امر ساده تبدیل می‌کند. وقتی از طریق نماد نوار ابزار خود به آن دسترسی پیدا کنید، TooManyTabs پیش نمایش همه‌ی برگه‌های باز را نشان می‌دهد و تنها کاری که باید برای رفتن به یک برگه انجام دهید، این است که بر روی پیش نمایش آن کلیک کنید. همچنین یک نوار جستجو وجود دارد که می توانید از آن‌ برای یافتن سریع برگه‌ها از طریق عناوین آن‌ها استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
اینترنت ۶G می تواند 8000برابر اینترنت 5G سرعت داشته باشد

The Great Suspender

هنگامی که نوبت به تعلیق یا بستن برگه‌های کروم می رسد، مطمئناً The Great Suspender بهترین موردی است که می‌توانید پیدا کنید. این افزونه‌ی منبع باز(open source) به شما امکان می‌دهد تا مدت زمانی (20 ثانیه – 3 روز) را مشخص کنید که پس از آن برگه‌ها به طور خودکار تعلیق و بسته شوند، در نتیجه حافظه گرفته شده توسط آن‌ها آزاد می‌شود.

Tabli

این افزونه نه تنها می‌تواند چندین برگه‌ی کروم را مدیریت کند، بلکه صفحه‌های انتخاب شده را در چندین پنجره کروم نیز کنترل می‌کند. با کلیک بر روی نماد نوار ابزار خود، Tabli لیستی از تمام برگه‌های باز را نشان می‌دهد و به سادگی می‌توانید بر روی صفحه‌ی انتخابی موجود در لیست کلیک کنید تا به آن بروید. همچنین این افزونه می‌تواند برگه‌ها در یک پنجره کروم برای بارگذاری مجدد ذخیره کند.

Cluster

یک افزونه جدید که بسیار مورد استقبال کاربران وب قرار گرفته است. هنگامی که روی نماد Cluster کلیک می‌کنید، یک برگه جدید باز می‌شود که نمای سازمان یافته ای از همه برگه‌های شما را نشان می‌دهد. از این قسمت شما می‌توانید در صورت تمایل به راحتی هر برگه را از یک پنجره به دیگری بکشید یا برگه‌ها را ببندید. همچنین حضور نوار جستجو به شما امکان جستجوی برگه‌های خاص را می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هدفون های سونی WF-C500: جوانه های کوچک، صدای بزرگ

Fruumo

یک افزونه ساده و با حجم کم که با کلیک بر روی آیکون مشخص فوراً راه اندازی می‌شود. درست مانند برخی برنامه‌های افزودنی دیگر در این لیست، Fruumo تعداد صفحه‌های باز را به شما نشان می‌دهد و ویژگی جستجو در این افزونه به طور چشمگیری سریع است.

One Tab

مهم نیست که چند صفحه را در کروم باز کرده اید، One Tab  تمام آن‌ها را به شما یک جا نشان می‌دهد. در واقع، با تبدیل همه برگه‌های گوگل کروم به یک لیست، این افزونه سهولت مدیریت صفحه‌ها را فراهم می آورد. از این رو، OneTab به سرعت حافظه گرفته شده توسط صفحه‌ها را آزاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *