مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین نرم افزارهای انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر

انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر

یکی از رایج‌ترین کارهایی که افراد در طول روز انجام می دهند انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر می باشد. معمولاً برای انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر، اولین راه پیشنهادی، انتقال از طریق بلوتوث است. اما در این بخش می خواهیم بهترین نرم افزارهای انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر را بشناسید

SHAREit

یکی از محبوب ترین برنامه ها در میان کاربران که از طریق آن می توانید می‌توانید به راحتی و بعد از اتصال بین دستگاه‌هایی که Shareit روی آنها نصب شده است، نسبت به انتقال اطلاعات از گوشی به کامپیوتر اقدام کنید. این فایل ترنسفر اندروید، امکانات خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد و از طریق آن می‌توانید به تاریخچه انتقال اطلاعات یا فایل‌های خود نیز دسترسی داشته باشید. همچنین امکان انتقال انواع فایل‌ها از تصویر گرفته تا ویدیو و موزیک نیز از طریق Shareit بین گوشی اندرویدی و کامپیوتر میسر خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین مادربردهای گیمینگ 2021

Xender

با این برنامه که دستاورد مایکروسافت بوده، می‌توانید در هر ثانیه، 4-6 مگابایت اطلاعات از قبیل تصاویر، ویدیو، موزیک و مانند این‌ها را از طریق اتصال وای فای به کامپیوتر خود انتقال دهید. البته این همه ماجرا نیست و امکان ارسال چندین فایل به چندین دستگاه نیز از طریق Xender میسر خواهد بود و تنها کاری که برای این موضوع لازم است انجام دهید، ایجاد گروهی از دستگاه‌هایی است که فایل‎‌ها و داده‌ها باید به آن‌ها ارسال شوند.

Zapya

این برنامه نیز از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار است. خبر خوب در استفاده از این اپلیکیشن انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر این است که برای انتقال فایل‌ها نیازی به وای فای متصل به اینترنت هم نخواهد بود. همچنین پشتیبانی از 20 زبان مختلف نیز از دیگر ویژگی‌های خوب زاپیا محسوب می‌شود.

AirDroid

انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر

این برنامه به‌غیراز اندروید، در سیستم عامل هایی همچون ویندوز، لینوکس، iOS و مک نیز قابل نصب بوده و کاربران به راحتی می‌توانند از امکانات آن نیز استفاده کنند. از طرف دیگر، در صورت استفاده از این برنامه و برقراری اتصال بین کامپیوتر و اندروید، کاربران قادر خواهند بود نوتیفیکیشن‌های گوشی را در کامپیوتر مشاهده کرده و به پیام‌ها و تماس‌ها نیز از طریق کامپیوتر پاسخ دهند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان

Pushbullet

این برنامه، رابط کاربری آسانی دارد و یادگرفتن آن بسیار ساده خواهد بود. برنامه Pushbullet رایگان است و البته نسخه پولی آن امکانات بیشتر و حرفه‎‌ای‌تری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

Resilio Sync

این برنامه رایگان بوده و هیچ تبلیغی در آن دیده نمی شود. علاوه بر این، پشتیبانی از ویندوز، لینوکس و مک نیز از دیگر ویژگی‌های Resilio Sync است.

Portal

انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر

این برنامه در آیفون می‌تواند به صورت خودکار، فایل‌های منتقل شده را در برنامه فوتوز ذخیره کند. در دستگاه‌های اندرویدی هم که نسخه لالی پاپ به بالا را اجرا می‌کنند، می‌توانید تصاویر را در یک حافظه SD قابل جدا شدن ذخیره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *