اخبار تکنولوژی, تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

مدلهای جدید مک بوک با کیبورد جدید در راهند

مدلهای جدید مک بوک

لپ تاپ های مک بوک ، یکی از محبوب ترین انواع رایانه های شخصی قابل حمل در جهان هستند که بسیار مورد استقبال کاربران در دنیا قرار گرفته اند. مدلهای جدید مک بوک در سری پرو و ایر با کیبورد جدید در راهند که بزودی می توان آن ها را در بازار مشاهده کرد.

مدلهای جدید مک بوک

Ming-Chi Kuo، تحلیلگر مسائل اپل، گزارشی جدید منتشر کرده که طبق آن، اپل به زودی مدل‌های جدید مک بوک با کیبورد Scissor-Switch را عرضه خواهد کرد. این مدل‌ها شامل مدل جدید مک بوک ایر و مک بوک پرو می‌شود که قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شوند.  طبق این گزارش لپ تاپ های جدید با کیبورد مسئله دار «پروانه ای» که در سال های اخیر روی اغلب مدل های مک بوک، مک بوک پرو و ایر نصب می شد خداحافظی می کنند و در عوض به کیبورد قدیمی مدل «قیچی» مجهز می شوند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل باز نشدن فایل PDF در Adobe Acrobat Reader

Kuo اخیرا هم در گزارشی اعلام کرده بود که قرار است مک بوک پرو ۱۴ اینچی جایگزین مدل‌های ۱۳ اینچی کنونی شود اما زمان عرضه آن‌ها را در آن زمان نمی‌دانست. حالا اما می‌دانیم که مدل‌های جدید به زودی عرضه خواهند شد که خبر بسیار خوبی است. علاوه بر این Kuo همچنین پیش‌بینی کرده که امسال اپل بالاخره اولین مک بوک با پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM را عرضه خواهد کرد. آنطور که او می‌گوید، این لپ‌تاپ‌ها احتمالا در سه ماهه پایانی سال میلادی جاری از راه می‌رسند و اگر این چنین نباشد، سه ماهه اول سال بعد شاهد آن‌ها خواهیم بود.

پیشتر شایعه شده بود که اپل قصد دارد اواخر این ماه یک کنفرانس خبری ویژه را برگزار کند و در آن از آیفون ارزان قیمت تازه و مدل های جدید آیپد پرو رونمایی کند و حتی هدفون های روگوشی جدیدش را به نمایش بگذارد. با توجه به شیوع ویروس مهلک کرونا در آمریکا به نظر می رسد که زمان برگزاری این رویداد به تاریخ دیگری موکول شده است.

این مطلب را هم ببینید
روش های بررسی سلامت هارددیسک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *