مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین نرم افزارهای نمایش عکس در ویندوز

بهترین نرم افزارهای نمایش عکس

معمولا در سیستم عامل ویندوز برنامه ای بصورت پیش فرض برای باز کردن عکس ها وجود دارد. اما نرم افزارهای زیادی نیز برای این کار طراحی شده اند که می توانند جایگزین مرورگر عکس پیش فرض ویندوز شوند. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین نرم افزارهای نمایش عکس در ویندوز بپردازیم.

بهترین نرم افزارهای نمایش عکس

Windows Photo Viewer

این برنامه سالهاست که در نسخه های مختلف ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. البته با آمدن به ویندوز ۱۰ مایکروسافت بطور جهانی آن را با نسخه های به روز شده یعنی Photos جایگزین کرد. پشتیبانی از فرمت های مختلف از جمله JPEG ،PNG ،BMP ،TIFF و … ، از قابلیت های این برنامه می باشد. رابط کاربری آن عالی بوده و عدم نمایش تصاویر متحرک یا GIF ها نقطه ضعف آن است.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ VAIO Z با عنوان اولین لپ تاپ فیبر کربنی منحنی دنیا معرفی شد

HoneyView

مرورگر عکس ویندوز

نمایش فرمت های تصویری اضافی مانند PNG و GIF از برتری های این نرم افزار نسبت به Windows Photo Viewer است. یک نرم افزار ساده و سبک که می توانید با نصب آن بر روی سیستم خود از تماشای تصاویر لذت ببرید.

ImageGlass

بهترین نرم افزار نمایش عکس در ویندوز 7

این نرم افزار ساده و سبک از طراحی مدرن برخوردار است. این نرم افزار به شما امکان نمایش تصاویر به صورت اسلاید شو را می دهد. می توانید تمام تصاویر موجود در یک پوشه را به صورت اسلاید شو و به ترتیب ببینید بدون اینکه توسط ماوس یا کیبورد کاری انجام دهید.

IrfanView

نرم افزار باز کردن انواع عکس

IrfanView یکی از قوی ترین نرم افزارهای مشاهده تصاویر برای ویندوز بوده و کاملا رایگان می باشد. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از فایلهای گرافیکی بزرگ را نیز دارد. این نرم افزار جدا از امکان مشاهده تصویر، چند ابزار اضافی نیز دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین کیبوردهای تبلت در بازار ایران

FastStone Image Viewer

نرم افزار نمایش عکس ویندوز 10

این نرم افزار کم حجم دارای افکت های جذاب و متنوع بسیاری است.  این نرم افزار از سیستم های دارای چند مانیتور نیز پشتیبانی میکند که برای اشخاصی که با تعداد زیادی از تصاویر کار می کنند می تواند بسیار مفید باشد.

ACDSee Ultimate

دانلود بهترین برنامه مشاهده و باز کردن عکس در ویندوز 10 ، 8 و 7

یکی از ویژگی های جالب و پر استفاده‌ی این نرم افزار، امکان مشاهده تصاویر درون یک فایل Zip بدون استخراج آنان است که در کمتر نرم افزاری یافت میشود.این نرم افزار را به مدت 30 روز می توانید بصورت رایگان استفاده کرده و پس از آن باید هزینه استفاده از نرم افزار را بپردازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *