مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین وبسایت های ساخت شماره مجازی را بشناسید

وبسایت های ساخت شماره مجازی

همانطور که میدانید برای ثبت نام و یا ورود در شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام ،واتساپ ،اینستاگرام و… نیاز به یک شماره تلفن دارید تا با آن احراز هویت شما انجام شود ،و بتوانید از این اپلیکیشن ها استفاده کنید. امکان دارد کاربری تمایل به اشتراک گذاشتن شماره اصلی خود نداشته باشد و یا در مواردی بخواهد چند اکانت داشته باشد. در این صورت بهتر و به صرفه تر این است که بجای خرید چند سیمکارت ،و صرف هزینه از شماره مجازی استفاده کرد. برای ساخت این شماره می توانید از وبسایت های ساخت شماره مجازی که در این بخش به شما معرفی می کنیم استفاده کنید.

بهترین وبسایت های طراحی کارت دعوت

شماره مجازی چیست؟

شماره تلفن مجازی شماره‌ای است که به خط تلفن خاصی متکی نیست؛ درعوض می‌توان آن را به چندین تلفن مختلف متصل کرده و یا در بین آن‌ها جابه‌جا نمود. قبلاً به آن‌ها شماره‌های دسترسی گفته می‌‌شد و در اصل توسط شرکت‌های بزرگ با مراکز تماس و تیم‌های بازاریابی استفاده می‌شد. این شماره‌ها این قابلیت را داشتند که تماس‌های ورودی را به چندین شماره به ‌صورت همزمان متصل کنند و شماره‌های متصل به هر تلفن را تعویض نمایند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل اتصال بلوتوث در مک

وبسایت های ساخت شماره مجازی

Phone.com

این سرویس پولی دارای ویژگی‌های مختلفی است که برای مدیریت تماس‌های شما از هر دستگاهی به کار می‌آید. Phone.com شماره‌های محلی و رایگان را برای کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌دهد. با داشتن طرح‌هایی برای پرداخت برای هر دقیقه، شما تنها باید بر اساس میزانی که استفاده می‌کنید پول پرداخت کنید که این امر، آن را به سرویس شماره تلفن مناسبی از نظر هزینه تبدیل می‌کند. همچنین می‌توانید همکاران زیادی را برای تماس گرفتن یا دریافت تماس به این سرویس اضافه کنید.

FreshCaller

یک سرویس قدرتمند که به شما اجازه می‌دهد شماره تلفن محلی، بین‌المللی و … را دریافت کنید. شما همچنین می‌توانید از شماره تلفن کنونی خود به عنوان یک شماره مجازی کسب‌وکار از هر دستگاهی استفاده کنید. شما می‌توانید به راحتی به مواردی مانند تنظیم ساعات کاری، پیام‌ها صوتی شخصی‌سازی شده، به اشتراک‌گذاری شماره مجازی، خوشامدگویی‌های شخصی‌سازی شده، تقویم تعطیلات و … دسترسی داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش پسورد گذاشتن روی ویدیو در ویندوز

Jive

اگر به دنبال ساخت شماره مجازی با قیمت مناسب هستید ، این ابزار کاملا مناسب خواهد بود. این سرویس شماره‌های مختلفی را برای برقراری تماس‌های صوتی محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. این سرویس به خوبی در تمامی دستگاه‌های شما که به اینترنت دسترسی دارند، کار خواهد کرد. Jive همچنین اجازه ضبط تماس‌ها، پایش تماس‌ها، کنفرانس سه‌جانبه، برقراری سریع تماس و … را هم می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *