کیف و کوله پشتی

بهترین کوله های دوربین عکاسی

کوله های دوربین عکاسی

کوله های دوربین عکاسی مهم ترین وسیله برای محافظت از دوربین‌ ها محسوب می‌ شوند و به نحو احسن از دوربین‌ های عکاسی محافظت می کنند. همان طور که می دانید دوربين های عکاسی اقلام بسیار با ارزشی هستند که از قیمت نسبتاً بالایی نیز برخوردارند. به همین علت باید به بهترین نحو از آن ها نگه داری شود. برای این نگه داری بهترین انتخاب، کیف ها یا کوله های دوربین عکاسی می باشد.

سایت پایاتل ارائه دهنده ی انواع کیف و کوله های دوربین عکاسی در کیفیت بسیار بالا می باشد. برای مثال شما می توانید انواع کیف ها و کوله های گیتزو، لوپرو، نشنال، مانفروتو و… را از این سایت در کیفیتی اورجینال خریداری بکنید.

راهنمای خرید کوله های دوربين عکاسی

کیفیت بدنه ی بالا:

کوله های دوربین عکاسی باید بدنه ای قوی و مستحکم داشته باشند. بدنه ی قوی و مستحکم باعث می شود که دوربین شما در برابر ضربه، فشار، رطوبت،‌ خط و خش و موارد مختلف آسیبی نبیند و در امنیت کامل به سر ببرد. بسیاری از کوله ها دارای کاور های بارانی هستند این کاور ها باعث می‌ شوند تا کوله ها ضد رطوبت و ضد ضربه نیز باشند. که بدین ترتیب می توانید با خیالی راحت در چنین کوله هایی دوربین‌های خود را حتی در هوای بارانی حمل کنید.

کوله های دوربین عکاسی

بند مقاوم و قابل تنظیم:

از دیگر مشخصات کوله های دوربین عکاسی مناسب این است که بند آن ها مقاوم و قابلیت تنظیم داشته باشد. مقاومت بند سبب می‌ شود تا در حمل دوربین دچار مشکل نشوید و حتی بتوانید دوربین های سنگین را به آسانی و بدون نگرانی از پاره شدن بند،حمل بکنید. علاوه بر این،بند قابل تنظیم کمک می‌ کند تا شما در هر قد و قواره ای که هستید بتوانید اندازه بند را بر طبق استایل خود تنظیم و استفاده بکنید.

وزن سبک:

دوربین های عکاسی معمولا وزن نسبتا بالایی دارند. کوله های دوربین عکاسی باید وزن کم و سبکی داشته باشند. تا شما در حمل و جا به جایی آن دچار مشکل نشوید. کوله های سبک باعث می شوند که شانه های شما در حمل دوربین خسته نشود و بتوانید برای ساعات طولانی دوربین را به همراه خود حمل کنید و آسیبی نیز به ستون فقرات و کمر شما وارد نخواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید ساک

جا دار بودن:

کوله های دوربین عکاسی باید جا دار باشند. به این دلیل که ممکن است به همراه دوربین اقلام مختلفی از جمله پایه، لنز های متفاوت و غیره وجود داشته باشد. در نتیجه اگر کوله ای ظرفیت و گنجایش کافی را نداشته باشد، نمی توانید تمامی اقلام را به همراه دوربین حمل بکنید. پس از ویژگی جا دار بودن یک کوله ی دوربين عکاسی هرگز غافل نشوید و این نکته را در هنگام خرید در نظر داشته باشید.

طراحی و ظاهر زیبا:

طراحی و ظاهر زیبا جزو ویژگی هایی می باشد که در خرید کوله های دوربین عکاسی اکثر افراد به آن توجه می‌ کنند. به طور کل زیبایی یکی از نقطه های جذب مخاطبان می باشد پس هر کوله ای که از زیبایی و رنگ و لعاب بهتری برخوردار باشد فروش بیشتری نیز خواهد داشت. شما نیز بهتر است که در خرید کوله دقت داشته باشید که هرگز نکته ی زیبا بودن آن را فراموش نکنید تا پس از گذر زمان از خرید خود پشیمان نشوید.

دوخت با کیفیت و ظریف:

کوله های دوربین عکاسی باید دوخت با کیفیت و ظریفی داشته باشند. اگر دوخت یک کوله مناسب نباشد ممکن است که آن کوله در خطر پارگی و مواردی از این دست قرار بگیرد. اما اگر کیفیت دوخت بالا باشد و ظرافت نیز در دوخت به کار رفته شده باشد، باعث می‌ شود که این کوله علاوه بر زیبایی، مقاومت و دوام و طول عمر بالاتری نیز داشته باشد.

آستر دوزی شده باشند:

بهتر است که کوله های دوربين در قسمت بدنه ی داخلی خود آستر دوزی شده باشند. این آستر دوزی علاوه بر این که مانند یک ضربه گیر عمل می کند، باعث جلوه ی زیباتر بدنه ی درونی کوله خواهد شد. و علاوه بر این به مقاومت آن دو چندان می افزاید. و باعث محافظت دقیق تر و بهتر از دوربین شما می شود.

این مطلب را هم ببینید
روش شستشوی کوله پشتی و کیف

کوله های دوربین عکاسی

برای خرید بهترین کوله های عکاسی بهتر است که از برخی از نقاط آگاهی داشته باشید تا بتوانید کوله‌های فوق‌ العاده‌ای را خریداری کنید. پس از به خاطر سپردن تمامی نکاتی که یادآوری شد، غفلت نکنید و از کنار آن ها ساده گذر نکنید.

معروف ترین کوله های دوربين عکاسی:

نشنال:

کوله های نشنال معمولاً از جنس های پارچه ای و کتان تهیه می شوند. که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند و طراحی و دوخت آن ها نیز از ظرافت و زیبایی بالایی برخوردار است. کوله های نشنال فضای کافی برای نگهداری لنز اضافی و لوازم جانبی دوربین دارند. و به همین علت نیز دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشند. این کیف ها توسط شرکت نشنال جئوگرافیک تولید می شوند و کیفیت ساخت آن ها بسیار بالا است. جنس کتان و یا پارچه ای این کیف سبب می شود که وزن سبکی داشته باشد و در نتیجه در حمل آن دچار زحمت زیادی نخواهید شد.

Vectory Camera:

این کوله از پارچه برزنتی مقاوم ساخته شده است و به همین منظور ضد آب و ضد ضربه می باشد. شما می توانید با خیالی راحت از دوربین خود در این کوله محافظت بکنید. این کوله دارای ضربه گیر می باشد که مکان امنی برای محافظت از لنز دوربین شما به حساب می آید و باعث می شود که دوربین شما دارای امنیت بیشتری باشد.

کوله پشتی دوربین عکاسی کانن:

کانن جزو معتبر ترین تولید کننده های انواع دوربین های عکاسی می باشد. که در زمینه تولید کوله های دوربین عکاسی نیز جزو پرچم داران به حساب می آید و کیف های مناسب و با کیفیتی را برای نگهداری و امنیت بیشتر دوربین ها تولید می کند. اکثر تولیدات برند کانن در این زمینه دارای پد ضد تعریق، کاور باران و یک دسته برای حمل دستی نیز می باشند که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *