کیف و کوله پشتی

کوله های مناسب لپ‌ تاپ

کوله های مناسب لپ‌ تاپ

کوله های مناسب لپ‌ تاپ دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودشان می باشند. این اقلام به این منظور خریداری و استفاده می شوند که شما به وسیله آن ها لپ تاپ های خود را به بهترین نحو حمل کرده و از لپ تاپ ها در محیطی امن محافظت کنید.

اگر قصد دارید که برای لپ تاپ خود یک کوله پشتی تهیه و کنید و مردد هستید که چه نوع کوله ای را انتخاب کنید، می توانید با آگاهی از ویژگی‌ های کوله های مناسب لپ تاپ یک خرید موفق را تجربه کنید.

راهنمای خرید کوله های مناسب لپ تاپ:

سایز و ابعاد مناسب:

اولین و مهم ترین ویژگی که برای خرید یک کوله پشتی لپ تاپ باید آن را در نظر بگیرید اندازه و ابعاد آن کوله پشتی می باشد. شما باید طبق اندازه ی صفحه نمایش و بدنه ی لپ تاپ خود کوله مورد نظرتان را خریداری کنید. پس قبل از اینکه اقدام به خرید کوله پشتی لپ تاپ بکنید اندازه ی لپ تاپ خود را در نظر بگیرید. به طور معمول اکثر لپ‌تاپ‌ ها سایز صفحه نمایش 13 تا 15 اینچی دارند.

کوله های مناسب لپ‌ تاپ

به همین علت نیز بسیاری از کوله های مناسب لپ تاپ که در بازار وجود دارند، در این سایز تولید شده‌اند و در برند ها و طرح های متنوع موجود می باشند. اما باز هم بهتر است که برای اطمینان قبل از خرید کوله ای برای لپ تاپ خود، از اندازه ی دقیق صفحه نمایش آن آگاه شوید. برخی از کوله پشتی های 15 اینچی ممکن است که لپ تاپ های 17 اینچی را نیز به خوبی در خود جای دهند.

نکات مهم در انتخاب سایز کوله لپ تاپ

به شما توصیه می کنیم که در هنگام خرید کوله پشتی برای لپ تاپ خود حتماً لپ‌ تاپ را نیز به همراه داشته باشید تا در همان جا بتوانید تست کنید و خرید مطمئن و موفقی را تجربه کنید. نکته دیگری که در مورد اندازه کوله پشتی باید آن را در نظر بگیرید این است که سعی کنید هرگز کوله پشتی بسیار بزرگ تر از سایز لپ‌ تاپ خود خریداری نکنید. چون این کار باعث می شود که میزان امنیت لپ تاپ پایین‌ تر بیاید و به اندازه ی کافی بدنه ی آن برای لپ تاپ شما که کوچک تر از اندازه ی کوله پشتی می باشد، محکم نخواهد بود. و موجب می‌ شود که لپ‌تاپ در کیف در حرکت باشد و مدام جا به جا شود که این اتفاق نیز خود باعث آسیب رساندن به لپ‌تاپ خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
کوله های مناسب لپ تاپ 17 اینچی

محافظ و ضربه گیر:

کوله های مناسب لپ تاپ معمولاً دارای محافظ و ضربه گیر هستند. وجود محافظ باعث می‌ شود که لپ تاپ شما در هنگام حمل دچار حرکت نشود و کاملا محکم و چفت شده در کوله جای بگیرد. معمولا محافظ ها به صورت کشی هستند و کمک می کنند که لپ تاپ مکان بسیار امنی را درون کوله تجربه کند.

وجود ضربه گیر نیز سبب می‌ شود که لپ‌تاپ شما از امنیت بالایی برخوردار باشد و در برابر انواع ضربه ها و فشارها دچار آسیب نشود و به آن ضربه ای نیز وارد نشود. پس در خرید کوله ی لپ تاپ دقت داشته باشید که کوله‌ هایی را خریداری کنید که هم دارای محافظ و هم دارای ضربه گیر می باشند. و در صورت دارا نبودن این شرایط، از خرید آن کوله خودداری نمایید.

ضد آب:

یکی از ویژگی های کوله های مناسب لپ تاپ ضد آب بودن آن ها می باشد. ممکن است که شما در مناطق مرطوب و باران زا زندگی بکنید و قصد سفر به این مناطق را داشته باشید. وجود لپ تاپ در چنین محیط هایی نیازمند مراقبت بیشتر می باشد که باید قوانین آن را به خوبی رعایت کنید.

به همین منظور باید کوله‌ هایی را خریداری کنید که ضد آب هستند و اجازه ی نفوذ قطرات آب به درون فضای خود را نمی‌ دهند و موجب خیس شدن و مرطوب شدن لپ‌ تاپ نخواهند شد. چون لوازم الکترونیکی از جمله لپ تاپ در برابر رطوبت و خیسی به شدت حساس هستند و باید در این زمینه از آن ها محافظت دقیق صورت بگیرد و کوله‌ های آنها نیز باید روکش های ضد آب داشته باشند تا به بهترین نحو از لپ تاپ در برابر رطوبت و یا باران محافظت کنند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین کوله های دوربین عکاسی

راحتی و وزن سبک:

یکی دیگر از خصوصیت هایی که کوله های مناسب لپ‌ تاپ باید حتماً از آن ها بهره ببرند راحتی و وزن سبک می باشد. هر چقدر که وزن یک کوله در عین مقاومت بالایی که دارد، سبک تر باشد آن کوله برای شما مناسب تر خواهد بود. راحت بودن کوله نیز باعث می شود که بتوانید به آسانی لپ‌ تاپ را حمل و نقل کنید و حتی در صورت طولانی شدن ساعت حمل و نقل لپ تاپ به وسیله کوله نیز دچار خستگی و درد شانه و کمر و ستون فقرات نخواهید شد و آسیبی نیز به اعضای بدن شما وارد نمی شود. بهتر است که طراحی و دوخت این کوله ها خیلی پیچیده نباشد و در عین سادگی، راحت باشد.

بهترین کوله های دوربین عکاسی

اگر در خرید کوله ی لپ تاپ تمام این ویژگی ها را در نظر بگیرید و به آن ها توجه کافی داشته باشید، این اطمینان را به شما می دهیم که بدون شک یک خرید موفق و بسیار خوب را تجربه خواهید کرد و می توانید طی سالیان متمادی با خیالی راحت از کوله  خود استفاده بکنید و مطمئن باشید که آسیبی نخواهد دید و از لپ تاپ شما نیز به بهترین نحو محافظت خواهد کرد و اجازه ی وارد شدن کوچک ترین آسیبی به آن را نخواهد داد. شما می توانید انواع کوله های مناسب لپ‌ تاپ را از سایت پایاتل تهیه کنید.

خدمات سایت پایاتل

سایت پایاتل مفتخر است که انواع کوله های مناسب لپ تاپ را در کیفیت بسیار بالا و تنوع طرح های زیاد و مناسب برای شما عرضه کند.

شما می توانید انواع کوله های چرخ دار، دسته دار، ساده، مقاوم، چرمی، پارچه ای، برزنتی و…. را از سایت پایاتل خریداری بکنید. این سایت تمامی اقلام و کوله های خود را از بهترین برند ها برای شما عرضه می کند تا بتوانید با خرید از آن، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *