اخبار تکنولوژی

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

امروز می خواهیم درباره ی بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی صحبت کنیم. بهترین گوشی‌های گیمینگ می‌توانند با تبلت‌ها و حتی کنسول‌ های قابل حمل مانند نینتندو سوییچ رقابت کنند، بنابراین اگر به بازی‌ها علاقه دارید، ارزش دارد که گوشی‌ای داشته باشید که بتواند آن ها را به درستی اجرا کند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بهترین گوشی گیمینگ 2022: 10 بازیگر برتر بازی های موبایل

انتخاب چنین تلفنی معمولاً به معنای انتخاب گوشی با صفحه‌ نمایش بزرگ و با وضوح بالا و قدرت زیاد، به‌علاوه عمر باتری ایده‌آل مناسب است تا بازی‌ های شما با نیاز به شارژ قطع نشوند. بنابراین این ها همه مواردی هستند که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید.

گوشی‌هایی مانند Samsung Galaxy S21 Ultra (به‌علاوه Samsung Galaxy S22 آینده) و iPhone 13 Pro Max آن کادرها را علامت می‌زنند، بنابراین آن‌ها را در لیست زیر پیدا خواهید کرد. اما گوشی های دیگری نیز وجود دارند که از این هم فراتر می روند و به طور خاص با در نظر گرفتن بازی ها طراحی شده اند.

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

ما در حال صحبت با تلفن‌هایی مانند Asus ROG Phone 5 و Lenovo Legion Phone Duel هستیم که دارای مواردی مانند محرک‌های شانه‌ای، حالت‌های بازی قابل تنظیم، لرزش بهتر و خنک‌کننده پیشرفته هستند.

ما در ابتدای این لیست بهترین گوشی‌هایی را که به طور خاص برای بازی طراحی شده‌اند، مشخص کرده‌ایم، سپس در زیر آن بخش جداگانه‌ای برای گوشی‌های هوشمند عمومی وجود دارد که اتفاقاً برای بازی نیز عالی هستند. بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی این روزها بسیار طرفدار دارند.

بهترین گوشی های بازی 2022

Asus ROG Phone 5 یک گوشی بازی قابل توجه است. گوشی ای که در حال حاضر قابل توجه ایسوس ROG Phone 3 بهبود یافته است. از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به قدرت برتر از جفت شدن چیپست اسنپدراگون 888 و حداکثر 16 گیگابایت رم، به‌علاوه صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 300 هرتز اشاره کرد،که هر دو از اکثر گوشی‌ها بالاتر هستند. این جفت شدن برای بازی ها مفید است.

این مطلب را هم ببینید
هدفون Razer Opus با قابلیت حذف نویز رونمایی شد

صفحه نمایش این گوشی نیز بزرگ است و توسط دو بلندگوی جلویی پشتیبانی می‌شود که از بهترین‌هایی هستند که در یک گوشی پیدا می‌کنید. Asus ROG Phone 5 همچنین دارای یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی است، بنابراین می توانید مدت زمان بیشتری بازی کنید و با شارژ 65 واتی، برای مدت طولانی از بازی خارج نخواهید شد. بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی معمولا جزو این ها هستند.

دکمه‌های شانه‌ای پاسخ‌گو، چراغ‌های RGB قابل برنامه‌ریزی و سازگاری با طیف وسیعی از لوازم جانبی متمرکز بر بازی را به آن اضافه کنید، و Asus ROG Phone 5 واقعاً بسته کاملی برای گیمرها است. این یک پرچمدار کاملاً همه جانبه نیست (دوربین های آن برای شروع به اندازه بقیه سخت افزارها برتری ندارند) اما اگر بازی اولویت شماست، این تلفن باید در بالای لیست شما یا نزدیک به آن باشد.

دوئل تلفنی Lenovo Legion

اولین تلفن بازی لنوو، Legion Phone Duel، ویژگی‌های اختصاصی بازی عالی با برخی دیگر از مشخصات و ویژگی‌های برتر مطابقت دارد. این گوشی از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می کند و دارای یک دوربین پاپ آپ است تا صفحه نمایش بدون شکستگی باقی بماند. همچنین دارای یک پردازنده و نرم افزار برتر است که برای استفاده در حالت افقی بهینه شده است. همه این ها به عالی شدن آن برای بازی کمک می کند. بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی می توانند از برند لنوو باشند.

این تلفن به قدرت بازی آن دست نمی‌زند و قیمت بالای آن و همچنین مشکلات نرم‌افزاری و دوربین متوسط ممکن است بر نظر  برخی تأثیر بگذارد. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند عالی هستید که برای بازی کردن نیز مناسب باشد، این یک انتخاب خوب است، اگرچه قبل از خرید باید سایر گوشی های موجود در این لیست را بررسی کنید.

این مطلب را هم ببینید
موس گیمینگ Krypton 550 جنسیس رونمایی شد

Nubia Red Magic 5G

Nubia Red Magic 5G دارای اولین صفحه نمایش گوشی هوشمند 144 هرتزی در جهان است که آن را برای بازی ایده آل می کند. اما این تنها چیزی نیست که این را برای بازی ایده آل می کند. در واقع، به طور خاص برای این سرگرمی طراحی شده است، دارای محرک هایی برای افزایش کنترل، یک فن و یک سیستم خنک کننده برای خنک نگه داشتن گوشی تحت فشار، یک “فضای بازی” اختصاصی که به شما امکان می دهد تجربه بازی عالی داشته باشید، و ویژگی ‘4D Shock’ که لرزش را به بازی ها اضافه می کند. بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی این روزها بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

از 5G نیز پشتیبانی می کند و قدرت زیادی دارد. این صفحه‌نمایش تنها با رزولوشن 1080 در 2340 کار می کند، که از واضح‌ترین صفحه‌نمایش‌ برخوردار نیست، همراه با برخی اشکالات نرم‌افزاری و طراحی که باعث تفرقه‌ در میان گوشی های گیمینگ خواهد شد.

بلک شارک 3 بهترین گوشی بازی از برند زیرمجموعه شیائومی است، اگرچه از گوشی‌های گیمینگ معاصر خود از چند برند دیگر سبقت نمی‌گیرد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی آشنا کنیم. این گوشی بزرگ، طراحی جسورانه و دارای چراغ‌های LED است، و مشخصات آن همه آن چیزی است که از یک گوشی بازی انتظار دارید، به این دلیل که آنها درجه یک هستند. دوربین‌ها در آزمایش‌های ما نیز به‌طور شگفت‌انگیزی مؤثر بودند، به‌ویژه در محیط‌های نور کم، اگرچه گاهی اوقات بهینه‌سازی می‌تواند بیش از حد غیر منتظره باشد. دلیل بالاتر نبودن این گوشی به دلیل نرخ رفرش 90 هرتزی آن است که نسبت به سایر گوشی های بالاتر در این لیست پایین تر است و به اندازه سایرین ویژگی های بازی اختصاصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *