معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

تبلت آنر وی 6 با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی معرفی شد

تبلت آنر وی 6

دنیای تبلت ها در طی سالهای اخیر بسیار توسعه یافته است. برندهای مختلفی سعی دارند تا محصولات جدیدی براساس تکنولوژی های روز دنیا ارائه کنند. تبلت آنر وی 6 یکی از محصولاتیست که به تازگی رونمایی شده و از تکنولوژیهای جدیدی از جمله فایو جی، وای فای 6 و قلم لمسی پشتیبانی می کند.

تبلت آنر وی 6

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این محصول 10.4 اینچی است که وضوح 2K یعنی 2000 در 1200 پیکسل دارد. البته حاشیه‌های نسبتآً ضخیم آن باعث شده تا نسبت نمایشگر به بدنه تنها 84 درصد باشد. در داخل بدنه آنر وی 6 پردازنده کرین 985 به عنوان قلب تپنده آن در نظر گرفته شده که 6 گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی می‌کند. میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی هم 128 گیگابایت می‌باشد.

این مطلب را هم ببینید
ظاهرا اپل می خواهد به طور گسترده برنامه های قدیمی را از اپ استور حذف کند

تبلت آنر وی 6

آنر یک قلم لمسی یا استایلوس هم به همراه این تبلت جدید در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که از آن با عنوان “مجیک پنسیل” (Magic Pencil) یاد می‌شود و توانایی تشخیص 4096 سطح فشار مختلف را دارد. آنر وی 6 از قابلیت به‌اشتراک‌گذاری سریع اطلاعات با گوشی‌های هواوی و آنر هم برخوردار است که برای کاربران این دسته از گوشی‌ها می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.

تبلت Honor V6 انرژی مورد نیاز خودش را از یک باتری ۷،۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که توسط یک درگاه USB تایپ C، با توان ۲۲.۵ وات شارژ می‌شود. در اینجا یک کیبورد متصل شونده نیز وجود دارد که شباهت زیادی با کیبورد آیپد پرو اپل دارد.

و در انتها، سازنده از رابط کاربری Magic UI 3.1 بر پایه‌ی اندروید ۱۰ در رأس بخش نرم افزاری این تبلت استفاده کرده است. هرچند مطابق دیگر محصولات موبایلی دو برند هواوی و آنر، این تبلت نیز به سرویس‌های گوگل از جمله پلی استور دسترسی ندارد و باید از فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی خود هواوی به نام App Gallery برای دانلود اپلیکیشن‌های مد نظرتان استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی one ui4 با گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید

در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه تبلت جدید آنر مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *