ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

ترفندهای یوتیوبی که شما را حرفه ای تر می کند

ترفندهای یوتیوبی

یوتیوب برای همه شناخته شده است سرویسی که امکان اشتراک گذاری فیلم و ویدیو را فراهم کرده است. اگر بگوییم یوتیوب یکی از محبوب ترین وبسایت ها در سراسر جهان است بیراه نگفته ایم. این سرویس اشتراک ویدیو از امکانات متعددی برخرودار است که شاید بسیاری از آنها هنوز برای کاربران ناشناخته باشند. پس اگر از علاقمندان یوتیوب هستید پیشنهاد می کنم در این مطلب با ما همراه باشید تا با کاربردی ترین ترفندهای یوتیوبی آشنا شوید.

همچنین کلیدهای میانبر یوتیوب را بشناسید

ترفندهای یوتیوبی را بشناسید

جست و جوی سریعتر

برای این کار کافیست عبارت youtube.com را در نوار آدرس فقط پیست کرده و با زدن دکمه Tab، عبارت مورد نظر را مستقیما در این شبکه جست و جو کنید. پس از زدن دکمه اینتر به سرعت نتایجی از شبکه یوتیوب به نمایش در می‌آید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی مهم ترین فلگ های مایکروسافت اج

پاک سازی محیط کاربری

اگر از ظاهر شلوغ و نامرتب رنج می برید می توانید به راحتی آن را تغییر دهید. طراحی محیط کاربری یا همان اینترفیس یوتیوب در نسخه وب بسیار شلوغ و آزاردهنده است و استفاده از نسخه تلوزیونی می‌تواند کمک شایانی در این بخش به کاربران بکند. بدین منظور کافیست جهت استفاده از این سرویس ویدیویی به آدرس http://youtube.com/tv مراجعه کنید.

نمایش ویدیو ها در حالت اسلو موشن

گاهی فهم برخی ویدیوها نیاز به دقت زیادی دارد اما بدلیل سرعت بالای ویدیو این کار امکان پذیر نیست. برای کاهش سرعت پخش فیلم مورد نظرتان ، هنگام پخش آن بر روی آیکون چرخ دهنده کلیک کرده و سرعت پخش ویدیو مربوطه را کم یا زیاد کنید. جهت کم کردن سرعت پخش از دو گزینه 0.5 و 0.25 استفاده نمایید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر Refresh Rate مانیتور در ویندوز 10

نمایش متن در ویدیوها

اگر در حال مشاهده ویدیویی در یوتیوب هستید، جهت پیدا کردن لیریک یا همان متن آهنگ نیازی به باز کردن تب جدید در مرورگر نیست. با افزونه Musixmatch Lyrics for youtube که مخصوص مرورگر کروم است می‌توانید شعر مربوطه را به صورت خودکار در زیر ویدیو در حال پخش مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *