بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

دوربین اکشن دی جی آی- DJI Action 2 Dual screen combo

دوربین اکشن دی جی آی- D JI Action 2 Dual screen combo

یکی از جذاب ترین ساخته های دست بشر که باعث شد تا به گونه ای مخاطبین را شگفت زده کند، ساخت انواع دوربین های فیلم برداری بود. تا قبل از آن که انواع دوربین های فیلم برداری سیاه و سفید و حتی بدون صدا در دسترس افراد قرار بگیرد، شاید هیچ راهی برای ثبت خاطرات و لحظات ماندگار وجود نداشت. در این مقاله می خواهیم راجع به به روزترین تجهیزات، به نام دوربین اکشن دی جی آی- D JI Action 2 Dual screen combo صحبت کنیم.

بدنه آلیاژ آلومینیوم فوق سبک دارای ظاهری مینیمالیستی است و احساس استحکام و روان بودن را منتقل می کند.

طراحی مغناطیسی خلاقانه Action 2 به شما امکان می دهد لوازم جانبی را به سرعت و ایمن تعویض کنید.

شکل و زاویه لنز به دقت مورد مطالعه قرار گرفته است تا زیبایی و عملکرد بهینه را منتقل کند.

قدرت شگفت زده کردن

Action 2 عملکرد منحصر به فردی را ارائه می دهد و دارای ویژگی های بصری است. با این همه قدرت، کاربران قادر خواهند بود حتی در شرایط سخت، فیلم های به یاد ماندنی از روزمره تا دیدنی را ثبت کنند.

4K / 120 فریم بر ثانیه

فیلم‌های فوق‌العاده صاف با جزئیات فوق‌العاده غنی ضبط کنید که از همه چیز متمایز است. DJI Action 2 با توانایی عکاسی با کیفیت 4K / 120 فریم در ثانیه به ارتفاعات بی سابقه ای می رسد.

بررسی دوربین اکشن دی جی آی- DJI Action 2 Dual screen combo

شاید به نوعی دوربین ها یکی از مهم ترین تجهیزات ساخته دست بشر باشد که بعد از دوربین های شارژی سیاته سفید بدون صدایی که در قرن ها پیش در بازار منتشر شد، هیچ کس نمی توانست فکر کند قرار روزی به چنین تکنولوژی در دوربین های فیلم برداری و عکاسی در دنیا دست پیدا کنیم. زندگی دارای سختی ها و شادی های زیادی است و همانطور که می دانید تنها چیزی که برای انسان به یادگار می ماند، ثبت کردن خاطرات خوش و زیبا است. پس دوربین ها از مهم ترین تجهیزات دست بشر به حساب می آیند که امروزه شاهد یک تکنولوژی پیشرفته و خارق العاده هستیم که به روزترین سطح از فناوری را به مخاطبین ارائه می دهد.

شرکت D JI یکی از شرکت های موفق و شناخته شده در ساخت انواع دوربین های فیلم برداری است که سال ها تلاش کرده تا توانسته با تحقیقات به روز و جدید، سطح کامل و پیشرفته ای از یک دوربین فیلم برداری حرفه ای و بی نقص به نام دوربین اکشن دی جی آی-  2 Dual screen combo را روانه بازار کند. همچنین این دوربین به دلیل مهارت و خلاقیت خاصی که در فیلم برداری حرفه ای دارد، به نام دوربین ورزشی نیز در بین مخاطبین شناخته شده و نامگذاری شده است. این دوربین از مشخصات فنی بسیار تاپ و یونیکی برخوردار است که همه مخاطبین را جذب خود می کند. در ادامه با انواع مشخصات فنی این دوربین آشنا خواهیم شد.

دوربین اکشن دی جی آی- D JI Action 2 Dual screen combo

DJI Action 2 – طراحی مغناطیسی

به سرعت بین ماژول ها و لوازم جانبی با طراحی آهنربا جابجا شوید. از عکس‌های روزمره گرفته تا ورزش‌های شدید، Action 2 همیشه وجود دارد. با اتصال به یکی از پایه‌های مغناطیسی Action 2، خلاق باشید یا به افراط بروید. این دو پایه هر دو مستقیماً از طریق قفل مغناطیسی به Action 2 متصل می‌شوند و حاوی یک سوراخ پیچ ¼ برای اتصال با لوازم جانبی شخص ثالث هستند.طراحی مغناطیسی Action 2 به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی ماژول ها و لوازم جانبی را تعویض کنند. این روان بودن فرم آن را به خلاقانه ترین دوربین اکشن چند منظوره تبدیل می کند.

نگهدارنده آداپتور مغناطیسی سر توپ دارای یک پایه چسب قابل استفاده مجدد و یک سر توپ است که به شما امکان می دهد نقاط دید متفاوت و زوایای منحصر به فرد را هنگام عکسبرداری مشاهده کنید. اگر در خلق و خوی هجوم آدرنالین هستید، پایه آداپتور مغناطیسی به گونه ای طراحی شده است که به طور ایمن بر روی تقریباً هر لوازم جانبی دوربین ورزش های شدید متصل شود.

 

لذت بردن از لحظه

دوربین اکشن دستی جدید دستان شما را آزاد نگه می دارد تا بتوانید در حین ضبط دنیای اطراف خود از لحظه لذت ببرید. دوربین DJI Action 2 Dual-Screen Combo فقط یک دستگاه با تنوع بالا نیست. این دوربین اساساً برای تصویربرداری اکشن و ثبت لحظات نابِ شما در حین حرکت و هیجان است. کافی است بند را دور گردن خود بیاندازید و بخش فلزی را زیر پیراهن یا تیشرت مخفی کنید. حالا دوربین را به آن بخش نزدیک کنید!‌ اینجاست که اتصال مغناطیسی کار خودش را به بهترین نحو انجام می‌دهد. یک اتصال محکم و کاربردی برای حرکت و هیجان،‌ اکشن!

با توجه به آداپتور مغناطیسی صفحه نمایش OLED از نوع Front-Facing است که DJI Action 2 Dual-Screen Combo را بابِ دل ولاگرها vlogging device می‌کند. در کنار این قابلیت امکان استفاده از سه میکروفون بخش اسکرین علاوه بر میکروفون دروبین، و ضبط ویدیو footage‌ حدود 160 دقیقه داستان را جذاب‌تر هم خواهد کرد.

این مطلب را هم ببینید
انتخاب لنز ماکرو

با اتصال صفحه نمایش جلویی می‌توانید سلفی‌های بی‌نظیری را ثبت کنید. همچنین امکان اتصال مونوپاد نیز به DJI Action 2 Dual-Screen Combo فراهم است. محل اتصال 1/4 اینچ است.

عملکرد پیشرو در صنعت

DJI Action 2 ویدیوهای 4K / 120fps ضبط می کند و میدان دید فوق العاده وسیع 155 درجه را ارائه می دهد. نماهای سینمایی با جزئیات بیشتر بسازید.

مشخصات فنی دوربین اکشن دی جی آی- DJI Action 2 Dual screen combo

قطعا این مشخصات فنی هر محصول است که آن را خاص و منحصر به فرد می کند. البته نمی توان در کنار مشخصات فنی، از ظاهر خوش دست و زیبای این دوربین نیز گذشت. بی شک دوربین D JI Action 2 Dual screen combo یکی از به روزترین و بی نقص ترین دوربین هایی است که توسط شرکت دی جی آی طراحی و در دسترس قرار گرفته است. از جمله مهم ترین مشخصات فنی این دوربین می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

باتری

باتری یکی از مهم ترین آیتم ها در یک دوربین فیلم برداری به حساب می آید. خوشبختانه دی جی آی در طراحی این دوربین باتری قدرتمندی را به کار برده است. این باتری از نوع لیتیوم یونی می باشد که با طرفیت 5800 میلی آمپر در ساعت، قابلیت این را دارد که با هر بار شارژ کردن تا 180 دقیقه از زندگی روزمره، ورزش ها، خوشحالی ها و خاطرات شما فیلم برداری با کیفیت بالایی را ضبط کند. پس با خیال راحت بدون نگرانی از خاموش شدن آن می توانید از ماجراجویی های خود یادگاری جمع کنید.

کارت حافظه

کارت حافظه آیتم دیگری است که در تجربه یک فیلم برداری بی پایان تاثیرگذار است. این آیتم مهم در دوربین اکشن دی جی آی- D JI Action 2 Dual screen combo از نوع Micro SD می باشد و می تواند تمام هیجانات شما را در انواع فیلم برداری های اکشن و ورزشی تا حد عالی در خود ذخیره کند. پس خوشخبتانه نگرانی از این بابت نخواهید داشت، به نوعی انگار دی جی آی، فکر همه جایش را کرده است.

صفحه نمایشگر

در این دوربین قرار است با یک صفحه نمایشگر جذاب 1.7 اینچی رو به رو شوید که قابلیت لمسی دارد که حالت های چشم نواز و حرفه ای را برای یک فیلم برداری ورزشی هیجان انگیز ارائه می دهد.

دوربین

به بخش اصلی این تکنولوژی می رسیم. دوربین از مهم ترین بخش این محصول دی جی آی به حساب می آید. به این ترتیب در آن می توانید با یک کیفیت تصویر 12 مگاپیکسلی با رزولوشن 4 k Full HD رو به رو شوید، که هیجان فیلم برداری اکشن را برای شما چند برابر افزایش می دهد.

 Accessori و عناصر خلاق ضروری

ماژول صفحه نمایش لمسی جلو

با ماژول صفحه نمایش لمسی OLED جلو و 4 میکروفون استریو ماتریس می‌توانید سلفی یا ویدیو بنویسید و صدای شفاف را در هر شرایطی ضبط کنید. آن را به Action 2 وصل کنید و حداکثر تا 160 دقیقه عمر باتری داشته باشید.

DJI Action 2 را به ماژول صفحه لمسی جلویی متصل کنید و همیشه در مرکز توجه باقی بمانید. صفحه نمایش لمسی OLED جلو و استریو 4 میکروفون ماتریکس که با در نظر گرفتن ولاگرها طراحی شده است، به شما امکان می‌دهد ویدیوی شفاف بنویسید و در حین بیان ماجراهای خود، صدا ضبط کنید. علاوه بر این، با اتصال به برق، عمر باتری Action 2 در حین فیلمبرداری به حداکثر 160 دقیقه افزایش می یابد. برخی چیزها فقط کلیک کنید!

  • صدای هوشمند
  • Matrix Stereo با 4 میکروفون
  • بزرگنمایی صدا
  • صدای جهت دار

طناب مغناطیسی

لحظاتی در زندگی وجود دارند که بهتر است به جای پشت پرده، به صورت طبیعی زندگی شوند. Action 2 به گونه ای طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد از این لحظات و در عین حال لذت بردن از هر لحظه عکس بگیرند. با بند مغناطیسی، می توانید به راحتی اکشن 2 را مستقیماً روی سینه خود بپوشید و دستان خود را آزاد کنید تا یک فریزبی در حال پرواز یا نوشیدنی بگیرید.

 پشتیبانی از آداپتور مغناطیسی با سر کروی

Action 2 را با پایه چسب قابل استفاده مجدد در جای خود ثابت کنید تا دیدگاه های منحصر به فرد در هر سناریویی وجود داشته باشد. این پایه همچنین به شما امکان می دهد آن را به سه پایه یا سایر لوازم جانبی شخص ثالث متصل کنید.

 پشتیبانی از آداپتور مغناطیسی

برای اتصال ایمن در سناریوهای ورزش های شدید، از پایه آداپتور مغناطیسی تقریباً با هر وسیله جانبی دوربین اکشن استفاده کنید.

 دسته تلسکوپی با کنترل از راه دور

یک سلفی گروهی بگیرید، Action 2 را از راه دور کنترل کنید و به لطف دسته تلسکوپی کنترل از راه دور، ویدیوی پایدار بگیرید. دستگیره آزاد سریع آسان است و دارای یک دسته تلسکوپی، یک سه پایه و یک کنترل از راه دور قابل جابجایی است.

این لوازم جانبی همه کاره 3 در 1 به عنوان یک چوب سلفی، سه پایه و کنترل از راه دور قابل جدا شدن عمل می کند و به شما امکان می دهد تا امکانات عکسبرداری خود را گسترش دهید.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم در عکاسی ورزشی

لنز ماکرو

برای گرفتن عکس‌های کلوزآپ خلاقانه و پر از جزئیات واضح‌تر، روی لنز ماکرو ضربه بزنید. این لنز ماکرو شیشه ای اپتیکال چند پوششی برای زمانی که می خواهید به سوژه خود نزدیک شوید برای عکس های خلاقانه نزدیک با جزئیات فوق العاده واضح ایده آل است.

میکروفون DJI

سیستم میکروفون بی‌سیم کاملاً جدید DJI کیفیت صدای فوق‌العاده و ضبط دو کاناله را از فاصله 200 متری ارائه می‌دهد.  این سیستم از دو فرستنده میکروفون، یک گیرنده و یک جعبه شارژ فوق قابل حمل تشکیل شده است. با Action 2 ارتباط برقرار کنید و در حین نواختن، آواز خواندن در دوئت یا توصیف یک غذای لذیذ محلی، صدایی شفاف ضبط کنید.

DJI Mic صدای واضح و شفاف را برای ضبط دو میکروفون ارائه می دهد. از 6 ساعت صدای عالی و 12 ساعت بیشتر از جعبه شارژ لذت ببرید. ویدیوهای خود را به سطوحی ببرید که قبلاً با DJI Mic و Action 2 دیده نشده بود.

 ماژول برق

از Action 2 و Power Module آن بهترین بهره را ببرید. در صورت اتصال به برق، می توانید تا 180 دقیقه فیلمبرداری و فیلمبرداری کنید و از اسلات کارت microSD بهره ببرید. [3]

نوار مغناطیسی

فیلم FPV در امتداد رودخانه یا رکاب زدن در مسیر ساحلی با اتصال Action 2 به هدبند مغناطیسی. این به شما این امکان را می دهد که در حین فیلمبرداری دستان خود را باز داشته باشید و عمل را دقیقاً مانند همان لحظه واقعی تجربه کنید.

کیس ضد آب

دوربین DJI Action 2 از همان ابتدا مستحکم و ضد آب است، اما هنگامی که با قاب ضد آب آن جفت می‌شود، به شما اجازه می‌دهد تا در ماجراجویی‌های آبی خود از مرزها عبور کنید. این کیس می‌تواند اکشن 2 و ماژول صفحه لمسی جلو یا ماژول پاور را در خود جای دهد و تا عمق 60 متری از آنها محافظت کند.

دسته با شناور DJI

با اتصال دسته شناور DJI با Action 2 خود شیرجه بزنید. طراحی توخالی دوربین را در بالای آب نگه می دارد و به شما امکان می دهد از مهمانی بعدی استخر یا ماجراجویی جت اسکی خود بدون نگرانی در مورد گم شدن دستگاه خود فیلم بگیرید. دستگیره ضد لغزش آن راحت است و به راحتی می توان آن را به سه پایه کیف ضد آب متصل کرد.

ویژگی های مهم دوربین اکشن دی جی آی- D JI Action 2 Dual screen combo

از مهم ترین ویژگی هایی که دوربین اکشن دی جی آی- D JI Action 2 Dual screen combo از آن برخوردار است، می توان به موارد ذکر شده و مهم در زیر اشاره کرد که محبوبیت این دوربین اکشن را بیشتر کرده است:

  1. پشتیبانی از حرکت آهسته و تایم لپس در انجام فیلم برداری های اکشن
  2. بهره مندی از تایم لپس با فواصل قابل انتخاب از 0.5 تا 40 ثانیه
  3. قابلیت تا 8 برابر اسلوموشن
  4. دارا قابلیت زوم دیجیتال
  5. بهره مندی از قابلیت دستورهای صوتی به زبان انگلیسی و چینی
  6. قابلیت تصویربرداری 12 مگاپیکسلی در فرمت های Raw و JPGE
  7. دارای نمایشگر جلویی فوق العاده لمسی که امکان سلفی کردن را برای مخاطب فراهم می کند.
  8. دارای نصب آسان به صورت آهنربایی
  9. دارای حالت های خلاقانه و ایفکت های بی نظیر در فیلم برداری اکشن
  10. بهره مندی از قابلیت ضد آب تا حداقل 10 سانتی متر که این دوربین حرفه ای را برای عکاسی و فیلم برداری در هنگام غواصی و شنا مناسب جلوه می دهد.
  11. بهره مندی از یک حافظه 32 گیگابایتی
  12. دارای قابلیت هوش مصنوعی، که امکان اضافه کردن موسیقی های زیبا به ویدیو را فراهم می کند.

App DJI Mimo

هر لحظه را همگام و به اشتراک بگذارید .با DJI Action 2 محتوای شگفت انگیز ایجاد کنید. با برنامه DJI Mimo می توانید از هر یک از ماجراجویی های خود فیلم بگیرید، ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید. این برنامه مملو از ویژگی های بصری و ابزارهای ویرایش قدرتمند است که همه در دسترس شماست.

ویرایشگر هوش مصنوعی

محتوای ارزشمند را تنها با چند ضربه به اشتراک بگذارید. برنامه DJI Mimo به صورت خودکار لحظات حماسی شما را با انتقال بی عیب و نقص و موسیقی شاد ترکیب می کند.

انتقال سریع فایل

از تلفن هوشمند خود برای مدیریت و انتقال عکس ها و فیلم ها در یک فلش استفاده کنید. سازماندهی هرگز آسان تر نبوده است.

درباره DJI Mimo بیشتر بدانید

نتیجه گیری

اگر یک ورزشکار حرفه ای و خوش ذوق هستید که دوست دارید از تمام جنب و جوش ها و فعالیت های روزانه خود اعم از کوهنوردی، غواصی و شنا، وزنه برداری، دوندگی، دوچرخه سواری و هر چیزی که به آن علاقه مند هستید فیلم و تصاویر اکشن و جالب تهیه کنید، انتخاب این طراحی فوق العاده دی جی آی، به شما پیشنهاد می شود. پس این فرصت طلایی را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *