اخبار تکنولوژی

دو پاوربانک جدید ردمی با قابلیت شارژ سریع معرفی شد

پاوربانک جدید ردمی

ردمی، برند زیرمجموعه کمپانی شیائومی، محصولاتی مانند گوشی هوشمند، لوازم جانبی و برخی موارد دیگر تولید می‌کند. این برند معتبر در رویداد اخیر خود از دو پاوربانک جدید ردمی با قابلیت شارژ سریع رونمایی کرد.

دو پاوربانک جدید ردمی

این کمپانی علاوه بر معرفی گوشی ردمی 8A دوال ، دو پاوربانک جدید با فناوری شارژ سریع با دو پورت ورودی و دو پورت خروجی برای بازار هند معرفی کرد. این دو پاوربانک با ظرفیت‌های ۱۰ هزار و ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهند شد. هر یک از این پاوربانک‌ها دارای دو درگاه ورودی و دو درگاه خروجی و چراغ LED نشانگر میزان شارژ خواهند بود. ویژگی دیگر این پاوربانک‌ها، ارائه‌ی فناوری شارژ سریع دوطرفه در قیمتی مناسب است.

هر یک از این پاوربانک های دارای دو درگاه USB-A می باشند. همچنین یک درگاه micro-USB و یک درگاه USB-C در این پاوبانک ها به چشم می خورد. نسخه‌ی ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی از قابلیت شارژ سریع ۱۰ واتی بهره می‌برد؛ درحالی‌که نسخه‌ی ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی می‌تواند به سرعت شارژ ۱۸ وات برسد. سلول‌های قرار گرفته درون این پاوربانک‌ها از نوع لیتیوم پلیمری هستند که در مقایسه با انواع لیتیوم یونی چگالی انرژی بیشتری دارند و در حجم برابر ظرفیت بیشتری در خود جای می‌دهند.

این مطلب را هم ببینید
اولین رندرهای گلکسی A53 5G

ساختار بدنه این پاوربانک ها به گونه ای است که خاصیت ضدلغزندگی دارد. علاوه بر آن این پاوربانک‌ها از قابلیت شارژ آهسته برای لوازم جانبی بلوتوثی مثل هدفون و دستبند ورزشی برخوردار هستند. بدین ترتیب برای محافظت از باتری این لوازم، زمان کامل شدن شارژ آن‌ها تا دو ساعت افزایش پیدا می‌کند. هر دو پاوربانک جدید ردمی از محافظ ۱۲ لایه‌ای برای مقابله با گرمایش بیش‌ازحد و اتصال کوتاه بهره می‌برند.

پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی ردمی در ابعاد ۱۵۰/۵ در ۷۳/۶ در ۱۵/۱ میلی‌متر ساخته شده و محصول بزرگتر ضخامت بیشتری دارد و ابعاد آن ۱۵۴ در ۷۳/۶ در ۲۷/۳ میلی‌متر است. دو محصول جدید ردمی در دو رنگ مشکی و سفید قابل خریداری می باشند. زمان آغاز فروش پاوربانک‌های جدید ردمی روز ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) اعلام شده است. قیمت تعیین شده برای نسخه‌ی ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی ۱۱ دلار و برای نسخه‌ی ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی ۲۱ دلار است.

این مطلب را هم ببینید
اسکوتر برقی جدید شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *