بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

دی جی آی پوکت 2 جدیدترین دوربین دستی جیبی است. دارای ارتقاء قابل توجهی از DJI Osmo Pocket اصلی است که به شما امکان می دهد در چند ثانیه شروع به عکاسی کنید، سلفی های بهتری بگیرید و در هر زمانی از روز عکاسی کنید. بیایید بیشتر بدانیم!

دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2) چیست؟

دی جی آی پوکت 2 یک دوربین مینی دستی است که تمام فیلم های شما را با گیمبال 3 محوره تثبیت می کند. علاوه بر فیلمبرداری صاف، DJI Pocket 2 کیفیت دوربین استثنایی، ضبط صدای فراگیر و مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که آن را به بهترین دوربین مینی برای هر ماجراجویی تبدیل می کند. با فیلم های متزلزل و آماتور خداحافظی کنید و از همین امروز شروع به ثبت لحظات جادویی کنید!

تفاوت بین DJI Pocket 2 و DJI Osmo Pocket چیست؟

DJI Pocket 2 در مقایسه با DJI Osmo Pocket ارتقاهای بزرگی ارائه می دهد. برای شروع، دارای ویژگی Fast Wake است که به شما امکان می دهد در چند ثانیه شروع به عکاسی کنید، یک سنسور بزرگتر 1/1.7 اینچی دارد تا بتوانید در انواع شرایط نوری عکس بگیرید، یک لنز FOV عریض تر برای سلفی بهتر، یک DJI Matrix کاملاً جدید. سیستم استریو برای صدای فراگیر، و بارهای بیشتر هم دارد.

تفاوت بین دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2)و DJI Pocket 2 Creator Combo چیست؟

دی جی آی پوکت 2یک ابزار فیلمسازی باورنکردنی است که می توانید آن را در هر جایی با خود ببرید. برای سازندگان محتوا، ولاگرها، یا به عنوان هدیه ای برای یک فیلمساز نوپا، DJI Pocket 2 Creator Combo با لوازم جانبی مانند دستگیره همه چیز، میکروفون بی سیم، لنز زاویه باز، سه پایه و موارد دیگر، ابزاری را افزایش می دهد. . اگر به دنبال یک بسته کامل فیلم‌سازی دستی هستید، DJI Pocket 2 Creator Combo یک گزینه فوق‌العاده است.

تفاوت بین دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2)و Exclusive Combo چیست؟

علاوه بر رنگ و لوازم جانبی داخل جعبه، دو دوربین گیمبال عملکردی دقیقاً مشابه دارند. دی جی آی پوکت 2 (مشکی کلاسیک) را می توان به صورت مستقل یا با سایر لوازم جانبی در Creator Combo خریداری کرد، در حالی که دی جی آی پوکت 2 (Sunset White) فقط در Combo منحصر به فرد موجود است.
DJI برای اولین بار از گزینه منحصر به فرد رنگ Sunset White استفاده می کند تا ظاهری مدرن و شیک به DJI Pocket 2 بدهد. محتویات ترکیبی انحصاری دی جی آی پوکت 2 (Sunset White) به همراه دسته Do-It-All، کاور، Mini Control Stick، کابل برق، بند زنجیر، بند مچ، آداپتور گوشی هوشمند (Lightning) و گوشی هوشمند است. آداپتور (USB-C).
جدا از رنگ محصول، تفاوت‌هایی بین نسخه اصلی دی جی آی پوکت DJI Pocket 2 (مشکی کلاسیک) و ترکیب جدید Sunset White وجود دارد. قابل توجه ترین تفاوت این است که ترکیب Sunset White شامل لوازم جانبی اضافی مانند دسته بسیار محبوب Do-It-All Handle و بند Sling DJI Pocket 2 جدید طراحی شده برای سناریوهای کاربردی گسترده است.
در مقایسه با DJI Pocket 2 Creator Combo (مشکی کلاسیک)، DJI Pocket 2 Exclusive Combo (Sunset White) شامل ترکیبی سبک از لوازم جانبی است که برای ولاگرهای جدید عالی است و تعادل کاملی بین عملکرد و قابلیت حمل ایجاد می کند. از ضبط زندگی روزمره گرفته تا فیلمبرداری خلاقانه، DJI Pocket 2 Exclusive Combo (Sunset White) ابزار قدرتمند vlogging شما با عملکرد بصری است.

چه دستگاه هایی را می توان به دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2)متصل کرد؟

دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2)را می توان با آداپتور لایتنینگ یا USB-C گوشی هوشمند، دسته Do-It-All، ماژول بی سیم جیبی Osmo و غیره به گوشی های هوشمند متصل کرد.

آیا دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2)ضد آب است؟

DJI Pocket 2 ضد آب نیست، اما می‌توانید کیف ضد آب DJI Pocket 2 را خریداری کنید که به شما امکان می‌دهد از دستگاه در زیر آب تا عمق 60 متری استفاده کنید! اگر از طرفداران ورزش های آبی یا یک وبلاگ نویس هستید که از سوار شدن بر یک یا دو موج ایرادی ندارد، این وسیله جانبی فوق العاده ای است که به شما کمک می کند فیلم های زیبایی بگیرید.

این مطلب را هم ببینید
دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6400 Mirrorless Body

گارانتی دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2)چیست؟

دی جی آی پوکت 2دارای گارانتی استاندارد محصول می باشد. اگر می‌خواهید دستگاه خود را در برابر آسیب‌های تصادفی حفظ کنید، می‌توانید DJI Care Refresh را در یک برنامه ۱ ساله یا ۲ ساله خریداری کنید. برنامه 2 ساله، 3 تعویض در دوسال ارائه می دهد، به این معنی که در صورت بروز حادثه می توانید با هزینه اضافی کمی محصول خود را تعویض کنید. واحدهای جایگزین از نظر عملکرد و قابلیت اطمینان محصولات کاملاً جدید یا معادل محصولات کاملاً جدید هستند. خسارات تصادفی از جمله آسیب های ناشی از برخورد و آب تحت پوشش خدمات تعویض قرار می گیرد. با خدمات گارانتی بین المللی انحصاری ارائه شده توسط DJI Care Refresh، می توانید پس از تایید صلاحیت محصول، به خدمات تعویض یا تعمیر در هر مرکز تعمیر مجاز DJI در سراسر جهان دسترسی داشته باشید.

کیفیت عکس در دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2)چگونه است؟

اگرچه دی جی آی پوکت 2 کاملاً شبیه به DJI Osmo Pocket اصلی است، اما تفاوت های زیادی وجود دارد. برای اولین بار، DJI Pocket 2 می تواند عکس های 64 مگاپیکسلی بگیرد و آن را به یکی از قدرتمندترین دوربین های اندازه خود در بازار تبدیل کند. این تصاویر بزرگتر از دستگاهی است که می تواند در جیب شما جا شود!

کیفیت ویدیو در دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2)چگونه است؟

دی جی آی پوکت 2 به لطف سنسور 1/1.7 اینچی کاملاً جدید، کیفیت ویدیویی بهتر از همیشه ارائه می دهد. افزایش اندازه سنسور در شرایطی که در شرایط کم نور عکاسی می کنید، درست بعد از غروب خورشید یا منظره شهری در شب، تفاوت زیادی ایجاد می کند.

بهبود کیفیت ویدیو نیز به همین جا ختم نمی شود.

علاوه بر ویدیوی 4K Ultra HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه، DJI Pocket 2 حرکت آهسته 8 برابری و فیلمی شفاف ارائه می‌کند.

Hybrid AF 2.0 چیست؟

این ویژگی فوق العاده به شما امکان می دهد تا فوکوس خودکار را با سرعت و دقت بیشتری روی یک سوژه انجام دهید. وقتی چیزی را ردیابی می کنید و می خواهید فیلم واضحی بین انتقال ها و تغییرات صحنه داشته باشید، دنیای متفاوتی ایجاد می کند.

 

دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2) از چه حداقل فاصله شی (MOD) پشتیبانی می کند؟

DJI Pocket 2 به حداقل 10 سانتی متر برای عکس ها و 20 سانتی متر برای فیلم ها نیاز دارد.

حالت DJI Pocket 2 D-Cinelike چیست؟

D-Cinelike یک حالت رنگی است که جزئیات سایه بهتری را ارائه می دهد و کیفیت تصویر عالی را بدون درجه بندی ارائه می دهد. حالت رنگی شبیه سینما در Osmo Pocket نیز به همین صورت است.

آیا می توان با DJI Pocket 2 عکس یا فیلم گرفت در حالی که کارت SD وارد نشده است؟

دی جی آی پوکت 2 به کارت SD نیاز دارد.

چگونه می توان یک پانوراما را در DJI Mimo گرفت؟

پس از گرفتن عکس های پانوراما در حالی که به DJI Mimo متصل هستید، هر عکس ذخیره می شود و به صورت پانوراما ذخیره می شود. پانورامای نهایی فقط در تلفن شما ذخیره می شود.
اگر به طور مستقل با دی جی آی پوکت 2 عکس های پانوراما می گیرید، می توانید با استفاده از DJI Mimo پانوراما را در Playback مشاهده کنید. اگر پانوراما را در تلفن هوشمند خود پیدا نکردید، دوباره پانوراما را دانلود کنید.

DJI Stereo Matrix چیست؟

دی جی آی پوکت 2با DJI Matrix Studio که از چهار میکروفون تشکیل شده است، ضبط صدا را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد و صدای فراگیرتری را ارائه می‌کند که فیلم شما را تغییر می‌دهد. ضبط استریو صدای فراگیر را ارائه می دهد و SoundTrack صدا را با توجه به جهت دوربین تنظیم می کند.

چگونه می توان SoundTrack را در دی جی آی پوکت DJI Pocket 2 فعال کنیم؟

SoundTrack به طور خودکار فعال می شود.

فرستنده میکروفون بی سیم DJI در چه جهتی ضبط می کند؟

دی جی آی پوکت 2 می تواند صدا را از همه جهات ضبط کند

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین دوربین های عکاسی براساس قیمت

عمر باتری دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2)چقدر است؟

دی جی آی پوکت 2 دارای عمر باتری تا 140 دقیقه است.

شارژ دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2)چقدر طول می کشد؟

عمر باتری تا 140 دقیقه (تست شده در شرایط ایده آل). شارژ کامل به 73 دقیقه در 7.7 ولت نیاز دارد

آیا باتری DJI Pocket 2 قابل تعویض است؟

خیر

آیا می توان هنگام شارژ از DJI Pocket 2 استفاده کرد؟

DJI Pocket 2 را می توان هنگام شارژ استفاده کرد، اما توصیه می کنیم قبل از استفاده از دستگاه، باتری را به طور کامل شارژ کنید. همچنین می‌توانید کیف شارژ DJI Pocket 2 را برای استفاده زمان طولانی‌تر خریداری کرد.

آیا می توان از دی جی آی پوکت 2( DJI Pocket 2) برای شارژ گوشی خود استفاده کرد؟

DJI Pocket 2 نمی تواند گوشی های iOS را شارژ کند. وقتی DJI Pocket 2 با یک آداپتور تلفن هوشمند به تلفن Andriod متصل می شود، تلفن را با ولتاژ 5 V/500 میلی آمپر شارژ می کند. در نتیجه زمان کار گیمبال کوتاه می شود. برای اطمینان از استفاده طولانی مدت، توصیه می شود DJI Pocket 2 را به جای گوشی با دسته Do-It-All Handle متصل کنید.

آیا می توانم فرستنده میکروفون بی سیم DJI را با شارژر بالاتر از 5 V/0.5 A شارژ کنم؟ آیا بر عمر مفید فرستنده تأثیر می گذارد؟

خیر. هر شارژری که ولتاژ/جریان بالاتر از 5 V/0.5 A را پشتیبانی کند، در این مقدار محدود خواهد شد.

چه لوازم جانبی با DJI Pocket 2 و Osmo Pocket سازگار است؟

لطفاً به لیست سازگاری لوازم جانبی DJI Pocket 2 و Osmo Pocket مراجعه کنید.

آیا لوازم جانبی این دو رنگ با هم سازگاری دارند؟

بله. علاوه بر رنگ و لوازم جانبی داخل جعبه، دو دوربین گیمبال عملکردی دقیقاً مشابه دارند.

چه لوازم جانبی را می توان در DJI Pocket 2 Cover قرار داد؟

کاور دی جی آی پوکت 2 شامل دو آداپتور گوشی هوشمند، یک لنز زاویه باز، سه پایه میکرو، میکروفون بی سیم، Mini Control Stick و Do-It-All Handle است.

آیا باید هر بار با گیمبال از کاور DJI Pocket 2 استفاده کرد؟

دی جی آی پوکت 2 دارای اجزای ظریف و پیچیده ای است، بنابراین اکیداً توصیه می شود برای محافظت از آسیب، آن را در داخل کاور قرار دهید. لطفاً همانطور که در راهنمای شروع سریع نشان داده شده است، گیمبال را در جهت درست قرار دهید.

آیا می توان DJI Pocket 2 را در قاب ضد آب نصب کرده و همزمان با لنز واید از آن استفاده کنیم؟

خیر

هنگام استفاده از کیف شارژ DJI Pocket 2 باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

کیف شارژ فضای کافی برای بیرون آوردن دی جی آی پوکت 2برای کاربران باقی گذاشته است. با این حال، اگر یک برچسب شخص ثالث یا محافظ صفحه به DJI Pocket 2 وصل شود، ضخامت آن را افزایش می دهد و پس از شارژ، جدا کردن آن را دشوار می کند. بنابراین، ما به کاربران پیشنهاد می کنیم قبل از قرار دادن DJI Pocket 2 در جعبه شارژ، تمام لوازم جانبی شخص ثالث را حذف کنند.

DJI Pocket 2 Do-It-All Handle DJI Pocket 2 را قادر می سازد چه کارایی را انجام دهد؟

دسته DJI Pocket 2 Do-It-All Handle برای استفاده با Pocket 2 طراحی شده است و شامل انتقال تصویر بی سیم، دریافت صدای بی سیم و یک بلندگوی خارجی است. پورت صوتی 3.5 میلی‌متری از یک میکروفون خارجی پشتیبانی می‌کند و درگاه UNC 1/4 اینچی-20 در پایین با سه‌پایه‌های سنتی و همچنین سه‌پایه Micro Pocket 2 DJI سازگار است.

چگونه سیستم عامل Do-It-All Handle را به روز کنیم؟

دسته Do-It-All باید برای به روز رسانی سیستم عامل به دی جی آی پوکت 2 متصل شود. در طول به روز رسانی سیستم عامل گیمبال را خاموش نکنید یا با دستگیره آن را جدا نکنید.

پورت USB-C در دسته Do-It-All برای چیست؟

پورت USB-C برای شارژ دی جی آی پوکت 2 یا انتقال داده استفاده می شود.

آیا دسته Do-It-All  ،DJI Pocket 2 را پس از اتصال به آن شارژ می کند؟

خیر. دستگیره Do-It-All باتری ندارد، بنابراین هنگام اتصال به آن هیچ دستگاهی را شارژ نمی کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *